2830
Sök

Vad gör dig glad just nu?

Svetsare
3 150 Inlägg
25 juni 2011
Vet inte varför men detta gjorde mig glad tidigare ikväll  smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/88/87989/87989-f1157965a7d0e007893f783917f9d1dd.jpg

Sen gjorde detta mig glad  tongue

https://www1.garaget.org/gallery/images/88/87989/87989-b4135db459cefbed5117aa6de9d4b73e.jpg

Sen sist men inte minst, så får man väll iallafall låtsas vara glad för att man fyller 21 idag  tongue

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
26 juni 2011
Hade huvudvärk nu i några dagar, var hos läkaren(jourcentral) o fick recept.
Tog nu mig en tablett o huvudverken kanske försvann men jag känner mig hyperaktiv o kan inte sitta still o beter mig komiskt tydligen. :LOL:

Sleeper
3 084 Inlägg
28 juni 2011
Jag har fått igång båda mina likadana peggar big_smile big_smile big_smile fy fan som jag smilar big_smile Nu kan man ha en egen liten peugeot träff med sig själv.
Senast redigerat av Sushikocken (28 juni 2011)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

502 Inlägg
28 juni 2011
Att jag fick tummen ur r**** och beställde nya däck och fälgar till bilen. smile

Hellre jagad och jäktad, en Anhållen och häktad

Svetsare
3 150 Inlägg
28 juni 2011
Sushikocken skrev:
Jag har fått igång båda mina likadana peggar big_smile big_smile big_smile fy fan som jag smilar big_smile Nu kan man ha en egen liten peugeot träff med sig själv.

Fan, har du ingen video på leksakerna?  big_smile

Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."

Sleeper
3 084 Inlägg
28 juni 2011
ZonaX skrev:
Sushikocken skrev:

Jag var just ute och knäppte kort.... ska bara skruva fast instrumentpaneler och grejor så kommer det bilder på mina älsklingar ikväll smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.

Svetsare
3 150 Inlägg
28 juni 2011
Sushikocken skrev:
ZonaX skrev:
Sushikocken skrev:

Jag var just ute och knäppte kort.... ska bara skruva fast instrumentpaneler och grejor så kommer det bilder på mina älsklingar ikväll smile

Nice  big_smile

9 Inlägg
28 juni 2011
Vädret!

Sleeper
3 084 Inlägg
29 juni 2011
ZonaX skrev:
Sushikocken skrev:
ZonaX skrev:

Nice  big_smile

Ähh var ju 25% på mekonomen ikväll så jag lägger upp bilder imorrn ist gäsp smile

Audiot ;)
195 Inlägg
29 juni 2011
Semester, utemöbler, LOK, och captain morgan!

Mr.Speed
Audiot ;)

4 637 Inlägg
29 juni 2011
ACn i Camryn. Skönt som faan efter en arbetsdag i solen...

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
29 juni 2011
Navkapsel skrev:

Fan håller du på att gå igenom hela japanska 80-tals modellprogrammet? tongue

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...

4 637 Inlägg
1 juli 2011
RD_87 skrev:
Navkapsel skrev:

Samma kommentar kom från en arbetskamrat!

Nejdå. Mazdan skrotades efter en älgkrock, smidigast. Diverse japanskt är det enda som duger...
Senast redigerat av Navkapsel (1 juli 2011)

52 Inlägg
1 juli 2011
Att jag slutar tidigt på jobbet på fredagar, att det är fredag överhuvudtaget och att knäppa några bärs smile

502 Inlägg
1 juli 2011
Körkortet i fickan, Sommar, Egen bil, utbildningen går som smort & ölen i handen. Kan inte bli bättre. big_smile

German Engineering
9 083 Inlägg
1 juli 2011
FoXoN skrev:
Körkortet i fickan, Sommar, Egen bil, utbildningen går som smort & ölen i handen. Kan inte bli bättre. big_smile

Kul att höra smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

502 Inlägg
1 juli 2011
CarpeDiem skrev:
FoXoN skrev:

Kul att höra smile

Japp äntligen börjar livet ta en posetiv vändning. smile

Too School for cool
110 Inlägg
1 juli 2011
Att jag nu ett år senare fick se att Zigenarna som försökte sno min bil äntligen släpat sig till tingsrätten och fälts till riktigt saftiga dommar smile Njöt verkligen när jag läste allt dom fick.
Sen att jag flyttar till Ljungby om mindre än 2 månader för att plugga vidare gör mig också glad, lite deprimerande o lämna familj o vänner men dom hoppas jag finns kvar om 2 år smile

Evildan
2 juli 2011
Navkapsel skrev:
RD_87 skrev:
Navkapsel skrev:

Samma kommentar kom från en arbetskamrat!

Nejdå. Mazdan skrotades efter en älgkrock, smidigast. Diverse japanskt är det enda som duger...

Huvva, inte kul alls, stora as när dom vill åka med framtill.

Har en kompis som alltid sagt "Jag kör Volvo för i Japan finns inga älgar" du har nu bevisat japanska bilars viltolyckekapacitet, du kan säkert få något bidrag från EU för din forskning.

Det jag däremot skulle skriva här:
Cyklade till jobbet igår (6.2km enkel resa) och hem utan någon träningsvärk idag big_smile
Senast redigerat av Evildan (2 juli 2011)

158 Inlägg
2 juli 2011
Att jag äntligen fick lov att sova ut.

Amateurs practise until they get it right. Professionals practise until they cant get it wrong.

Sök