2699
Sök

Vad gör dig glad just nu?

Meldem
4 137 Inlägg
2 december 2011
ZonaX skrev:
Det som gör mig glad är att truckkort ingår i denna svetsutbildningen, och det tog jag igår  big_smile

Truckkort i en svetsutbildning? vad satan ^^
Jag har det redan dock, men i min svetskurs ingår det inte.
OnT:
Jag är nästan 100 att jag klarade den Rostfria Svetslicensen smile

Svetsare
3 150 Inlägg
2 december 2011
TouchOfRed skrev:
ZonaX skrev:
Det som gör mig glad är att truckkort ingår i denna svetsutbildningen, och det tog jag igår  big_smile

OnT:

Jupp  big_smile  Även Heta Arbeten ingår men det är ju rätt logiskt  smile   Håller tummarna för det rostfria!

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Seg bôvel
322 Inlägg
2 december 2011
Fick nyss tummen ur handen och tipsade polisen om en uteliggar-alkis som jag upprepade gånger sett vifta med en bilnyckel och sluddra om "risken för att åka dit" med sina alkispolare på det lokala pundarstället.
Så nu är det bara att hoppas att farbror blå gör sitt jobb.

Blev ganska glad över att Gävlebocken brunnit, hade dock förväntat mig något mer originellt.
Typ något i klass med tomten och pepparkaksgubben 2005. big_smile

Meldem
4 137 Inlägg
2 december 2011
ZonaX skrev:
TouchOfRed skrev:
ZonaX skrev:

OnT:

Jupp  big_smile  Även Heta Arbeten ingår men det är ju rätt logiskt  smile   Håller tummarna för det rostfria!

Ja precis. Tackar ! smile

Evildan
4 december 2011
Slog just på kanal5 och där förklarade Mr.kardashian? (edit stavfel orkar inte bry mig om hur dom stavar) hur han nästa dag ska få göra en kolonoskopi och intagande av laxermedel kvällen innan och dess rensande effekt, hahaha, han var vääääldigt beskrivande inför sina tre tonårsdöttrar, man såg hur dom höll på att tömma matsmältningssystemet även dom fast via intagsvägen såattsäga.

(ja jag slog just över till den kanalen och har inget nöje av det programmet) trot om du vill wink

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
4 december 2011
Att jag återigen har en riktig bostad istället för mammas bäddsoffa. big_smile

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...

Dope MF
213 Inlägg
5 december 2011
Att första snön har fallit här i värmland (Eller ja, i byn jag bor i) Så med riktigt blankslitna bakdäck och med halvtaskiga framdäck var det lite halvskakigt att att köra sick sack på vägarna tongue Inte fått tid förens på torsdag för att kränga på vinterdäcken sad

Allmänt envis
12 512 Inlägg
5 december 2011
Är väldigt glad över att precis ha blivit klar med att byta glödlampor, och det var en hel del trasiga lampor här hemma med armaturer placerade på ibland helt idiotiska ställen. 31st lampor enbart utomhus bytta av mig ståendes i blåsten på en vinglig stege medan vinterns första snö/hagel anlände, utmärkt planering!

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Svetsare
3 150 Inlägg
5 december 2011
Att det föll snö här i eftermiddags, hoppas på halka så man slipper slita ut däcken i förtid  xD

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Elektriker
718 Inlägg
6 december 2011
Rquired skrev:
Är väldigt glad över att precis ha blivit klar med att byta glödlampor, och det var en hel del trasiga lampor här hemma med armaturer placerade på ibland helt idiotiska ställen. 31st lampor enbart utomhus bytta av mig ståendes i blåsten på en vinglig stege medan vinterns första snö/hagel anlände, utmärkt planering!

31st lampor?!?!

Är inte avundsjuk på din elräkning om jag ska va ärlig...

Skönt att de äntligen komme lite snö, om än väldigt lite=)

Som att kasta vatten i sjön.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
6 december 2011
monno skrev:
Rquired skrev:

31st lampor?!?!

Är inte avundsjuk på din elräkning om jag ska va ärlig...

Skönt att de äntligen komme lite snö, om än väldigt lite=)

Den är inte farlig, det står inte tänt alltid utan det mesta går på rörelsedetektor eller ljussensor. Det som kräver mest är just bytena! smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

självutnämnd expert
157 Inlägg
6 december 2011
nu är jag glad för snön äntligen har kommit big_smile

if you’re going to talk the talk, you’ve got to walk the walk

German Engineering
9 083 Inlägg
6 december 2011
Blev klar med utbildningen i fredags efter 15 månader, känns riktigt bra smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

Meldem
4 137 Inlägg
6 december 2011
PGA att jag är nästan helt hundra på att min nya dator kommer imorgon. Eller datordelarna, som jag ska bygga ihop till en dator. Blir mitt första datorbygge någonsin, och min andra dator någonsin. tongue har haft min nuvarande i 5år så atte det är dags att byta.. big_smile

Fisketokig
2 997 Inlägg
7 december 2011
Detta gjorde dagen:
http://www.aftonbladet.se/kampanj/volvo … 4016258.ab

Iofs några dagar gammal artikel. "Putsat och förfinat drömbilen i 3år" Sen är det bild på en gammal fjortisstylad 855:a med sne reggskylt.

Alla har vi våra drömbilar.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

S-klass =)
295 Inlägg
7 december 2011
Att jag fått nya datorn att rulla på stabilt i 4.8ghz med bra temp smile
Sen blev jag lite överraskat glad att jag tydligen ska köra upp en svetslicens den 22december smile

388 Inlägg
7 december 2011
JuppJupp skrev:
Martin 9-3 skrev:
Detta gjorde dagen:

Iofs några dagar gammal artikel. "Putsat och förfinat drömbilen i 3år" Sen är det bild på en gammal fjortisstylad 855:a med sne reggskylt.

Fjortisstylad? Tycker den ser jävligt fräsch ut.

Har för mig han har en projekt tråd här på gorg och där verkar han jävligt noga med allt och bilen verkar mycket fräsh, om det där är fjortisstylad så är nog min Audi det också. P:

1 624 Inlägg
7 december 2011
Martin 9-3 skrev:
Detta gjorde dagen:

http://www.garaget.org/dennis_999 - Riktigt duktig kille f.ö

265 Inlägg
7 december 2011
att jag har köpt en ny bil smile

en Chrysler 300 C

4 637 Inlägg
16 december 2011
Fortfarande skitglad över min 3 500-kronorssaab! Kört massvis av mil, tyvär en del hårda då jag inte är van vid så "mkt" effekt. Fungerar perfekt, inga oväntade fel och helt underbar!

Underbar vinterbil om man bara tänker på det praktiska. Men skittråkig om man vill ha kul. (Men 244an finns ju att ta till några gånger per vinter för att sladda av sig lite lagom.)

Blir Saab även nästa gång. smile
Senast redigerat av Navkapsel (16 december 2011)

Sök