Nya bilen går som en dröm och "är den verkligen min?" känslan fortfarande sitter i trots 2 veckors ägande och 150 mil körda. Blir också glad av att stereoprylarna till samma bil ska komma med posten idag
Nya bilen går som en dröm och "är den verkligen min?" känslan fortfarande sitter i trots 2 veckors ägande och 150 mil körda. Blir också glad av att stereoprylarna till samma bil ska komma med posten idag
hehe jag har ägt min nya bil i snart 8månader och jag har fortfarande den känslan. Härlig känsla.
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
hehe jag har ägt min nya bil i snart 8månader och jag har fortfarande den känslan. Härlig känsla.
Det kan som tur är hålla i sig länge grabbar! Jag har nästan den känslan för min 244 efter 5 år. Ingen skrytbil visserligen och finare finns men är det den bilmodell man gillar mest så är det...
Airbrushade just min wobbler, gul svart och vit. Blev skit ! haha Gul seg akrylfärg, fick späda ut skiten som fan för att ens få det att spruta, så det blev totalt kasst..