2349
Sök

Vad gör dig glad just nu?

Evildan
29 september 2012
Navkapsel skrev:
Börjar fantisera om att eventuellt köpa en biljävel till nästa år. Kanske säljer Toyoan då. sad
Lite kul att sitta och drömma om en...
Ja, jävlar vilket motorsound!!!

Vad för skoj har han hittat?

4 637 Inlägg
1 oktober 2012
Evildan skrev:
Navkapsel skrev:
Börjar fantisera om att eventuellt köpa en biljävel till nästa år. Kanske säljer Toyoan då. sad
Lite kul att sitta och drömma om en...
Ja, jävlar vilket motorsound!!!

Vad för skoj har han hittat?

Nja, finns mkt kul bilar men äldre Saabar t ex 99 låter charmigt och är bra att slakta älg med men de planerna är på is. Kommer fixa till Corollan lite istället...
Senast redigerat av Navkapsel (3 oktober 2012)

345 Inlägg
2 oktober 2012
Då är det bara hoppas att den Amerikanska regeringen vill ha mig som medborgare! big_smile
http://imageshack.us/a/img341/3193/conffb.jpg

998 Inlägg
5 oktober 2012
Att man blir 29 idag smile ny tvättad bil, ny ratt + växelspaksknopp monterat idag på garantin, cola och nybakade kanelbullar. Kan inte bli bättre big_smile

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

Nukelear Devize
1 357 Inlägg
5 oktober 2012
LordLife skrev:
Att man blir 29 idag smile ny tvättad bil, ny ratt + växelspaksknopp monterat idag på garantin, cola och nybakade kanelbullar. Kan inte bli bättre big_smile

Grattis big_smile

Lobster knife fight

998 Inlägg
5 oktober 2012
Jeqpe skrev:
LordLife skrev:

Grattis big_smile

Man tackar smile

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

German Engineering
9 083 Inlägg
6 oktober 2012
LordLife skrev:

Grattis grattis smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

Evildan
21 oktober 2012
http://fulabilar.wordpress.com/
Inget för märkesbö*en.
Smärta utlovas, humor likaså.

4 637 Inlägg
14 november 2012
Att jag för en knapp timme sedan mot förmodan han in i 244an och dra i handbromsen innan det blev skrot av en Primera. smile Jävla risk jag tog när jag sprang in i bilen, rulla på rätt bra...
Senast redigerat av Navkapsel (14 november 2012)

Evildan
14 november 2012
Navkapsel skrev:
Att jag för en knapp timme sedan mot förmodan han in i 244an och dra i handbromsen innan det blev skrot av en Primera. smile Jävla risk jag tog när jag sprang in i bilen, rulla på rätt bra...

Inte din vecka precis, trots att det gått bra bägge gångerna.

4 637 Inlägg
14 november 2012
Evildan skrev:
Navkapsel skrev:

Brukar vara noga med handbromsen. Och igår fick jag ännu ondare när jag stående fastnade jag i ett underlakan och smällde i golvet, aj fan.

I morgon ska det långåkas och dessutom anställningsintervju, lär bli spännande med tanke på denna veckan där allt varit kaos. smile

Jaja, dessutom ligger värsta bilen (hemligt, vill inte att altt för många ska se den lol) ute på Blocket men vill ha fast jobb innan ev. köp. Inte vidare dyr men ändå...
Senast redigerat av Navkapsel (14 november 2012)

Meldem
4 137 Inlägg
14 november 2012
Att jag fått jobb som Snöröjare i vinter ! smile Alltid nåt..

Evildan
14 november 2012
Navkapsel skrev:
Evildan skrev:
Navkapsel skrev:

Brukar vara noga med handbromsen. Och igår fick jag ännu ondare när jag stående fastnade jag i ett underlakan och smällde i golvet, trodde först anbulansen nästa men det gick bra... O s v...

I morgon ska det långåkas och dessutom anställningsintervju, lär bli spännande med tanke på denna veckan där allt varit kaos. smile

Jaja, dessutom ligger värsta bilen (hemligt, vill inte att altt för många ska se den lol) ute på Blocket men vill ha fast jobb innan ev. köp. Inte vidare dyr men ändå...

Sådant händer även den bäste även mig en gång, då rullade min -77 244 bakåt några dec och draget fastnade under ett vägräcke som var monterat som staket, behövde hjälp att trycka ned bilen för att få loss den roll

De flesta olyckorna sker i hemmet påstås det, skaffa hemhjälp? säkrare.

Kul, hoppas på ett bra möte.

PM mig? jag lovar att inte knipa den oavsett vad det är oavsett pris, du såg den ju först då är den "din"

Dope MF
213 Inlägg
14 november 2012
Att jag äntligen fått in cash på kontot, så jag kan hämta nya bilen på fredag smile
Var och kollade på den förra helgen! Riktigt trevlig säljare som hållt bilen åt mig, då det tog en jävla tid att få in pengarna från fonderna som såldes!

137 Inlägg
14 november 2012
Simpsons på tv6 big_smile

4 637 Inlägg
23 november 2012
Fick veta att jag fick ett jobb jag sökt! smile

Evildan
23 november 2012
Navkapsel skrev:

GRATTIS!

Dessvärre är finvagnen i Örebro borta sad

4 637 Inlägg
23 november 2012
Evildan skrev:
Navkapsel skrev:

GRATTIS!

Dessvärre är finvagnen i Örebro borta sad

Tackar!
Dessbättre finns det en ännu goare bil om jag nu köper någon...

137 Inlägg
23 november 2012
Navkapsel skrev:

Grattis!

Sök