Inför STREET CARS FEST - Norrköping lördag 16 maj

Jensi
6 maj 2009 · 394 Inlägg

Lördag den 16 maj stannar årets Street Cars Fest turné till i Norrköping. Utanför Mekonomenbutiken i stadsdelen Smedby anordnar vi årets femte utställning. Vill du vara med och visa upp din bil? Vill du uppleva en trevlig dag tillsammans med trevliga människor och häftiga bilar?

Välkommen till NORRKÖPING på LÖRDAG DEN 16 MAJ!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/12324/648416_1ziruh.jpg

Plats: Smedbygatan 3, Norrköping (vid Mekonomen)
Tid: Lördag 16 maj klockan 11-16
Entré: Fri entré
Hitta hit: Karta. Åk här.

VILL DU STÄLLA UT DIN BIL?

Anmälan görs på hemsidan. Men du kan också "droppa-in" på lördag morgon, och anmäla dig direkt på plats. Inskrivning och tvätt från klockan 9. Tvättstation finns i anslutning till träffområdet.

Priser delas ut till: Best Interior, Best I.C.E, Best Paint, Best Engine, Best Performance Car, Best Old-School (pre´85), Best Female Ride, Best American, Best European och Best Asian. Dessutom: Special Award, Peoples Choice och Best In Show

De hetaste bilarna kommer att erbjudas plats till höstens SCF-final på Gustavsbergsmässan i Stockholm (26-27 september). All info hittar du på hemsidan. Vi räknar med en fullproppad utställning.
Chansa inte - se till att din bil får en garanterad plats och anmäl dig REDAN IDAG!

VÄLKOMMEN!

Med vänlig hälsning
/SCF CREW

Senast redigerat av Jensi (6 maj 2009)

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
Caylon Bayerische Motoren Werke
6 maj 2009 · 271 Inlägg

Jag dyker nog upp som besökare då mitt projekt inte hinner bli klart innan smile

BMW M3 E92 (2008)
Steffi aka Lilla My
8 maj 2009 · 122 Inlägg

Jag kommer va där o hjälpa till smile

kom fram o säg hej tongue

BMW m535 "Min man" (1986)
synden darkstar.se
11 maj 2009 · 80 Inlägg

Svänger nog förbi. : )

When I get sad, I stop being sad and be awsome again. True story.
Felet med världen är att de dumma är så tvärsäkra på allting - och de kloka så fulla av tvivel.
http://blog.darkstar.se
Caylon Bayerische Motoren Werke
11 maj 2009 · 271 Inlägg

Steffi skrev:
Jag kommer va där o hjälpa till smile

kom fram o säg hej tongue

Har hört att du bits roll

BMW M3 E92 (2008)
Jensi
12 maj 2009 · 394 Inlägg

Kom igen nu alla med lite kul bilar, i och runt omkring Norrköping! - Vi vill se era bilar! - Låt oss skapa en skön och kul dag tillsammans med mycket folk och fina bilar...

Anmäl Din bil på hemsidan... eller "droppa in" på lördag morgon (i mån av plats).

Vi ses, /SCF CREW

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
Steffi aka Lilla My
12 maj 2009 · 122 Inlägg

Caylon skrev:

Steffi skrev:
Jag kommer va där o hjälpa till smile

kom fram o säg hej tongue

Har hört att du bits roll

haha jag roll .. nee då wink

du får väl ta o testa tongue

Senast redigerat av Steffi (12 maj 2009)

BMW m535 "Min man" (1986)
Mar1in
12 maj 2009 · 41 Inlägg

kommer förbi.

mx_3_ "Glidare"
12 maj 2009 · 254 Inlägg

Kommer nog och kollar och ev ställer ut:)

Jensi
12 maj 2009 · 394 Inlägg

mx_3_ skrev:
Kommer nog och kollar och ev ställer ut:)

Fel, fel, fel - Du kommer och ställer ut (en order!) och ev. hinner du kolla på andras bilar oxå....

Senast redigerat av Jensi (12 maj 2009)

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
kevlar_soul
13 maj 2009 ·

Jag kommer!

Trevligt att snacka idag Jensi! Skall slänga upp en tråd på Supra Club Swedens forum nu! Blir även att snacka med en del polare i veckan!

Hör av mig!

_MaCCe_ Majestas
13 maj 2009 · 1 319 Inlägg

Avahettere hade ju tänkt åka till Emmaboda på lördag ju wink är man hemma tidigt kanske man tittar förbi.

Team VeboTrim
Ford Sierra Laser M30b35 Turbo "The Senior six" (1986)
Jensi
13 maj 2009 · 394 Inlägg

kevlar_soul skrev:
Jag kommer!

Trevligt att snacka idag Jensi! Skall slänga upp en tråd på Supra Club Swedens forum nu! Blir även att snacka med en del polare i veckan!

Hör av mig!

Perfekt. Jag jag instämmer - nice talking to you.... Vi hörs, /J

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
_Rille
13 maj 2009 · 623 Inlägg

Nu har ja lagt en anmälan om att ställa ut tongue

nismo
kevlar_soul
13 maj 2009 ·

Bra Rille! smile Vi får se till att vi samåker.. Är nere i trakterna på fredag, ringer då wink

Autotech-Racing
13 maj 2009 · 39 Inlägg

Jag kommer att dycka upp någon gång under efter middagen smile
Hoppas bara på bra väder med wink

Jag har inget emot dig, Jag hatar alla.
kevlar_soul
13 maj 2009 ·

Psst jag kan se in i framtiden.. Inom några minuter kommer även computer_says_no säga att han har gjort en anmälan wink

computer_says_no
13 maj 2009 · 47 Inlägg

Jag kommer! Anmält mig till utställningen också, även om min bil inte är så extrem som de flesta andra  här... :-)

Golf R32 - En sitter i och 250 hästar skjuter på!
Mickius
13 maj 2009 · 4 670 Inlägg

Ja dyker nog upp med bilen smile

Jensi
13 maj 2009 · 394 Inlägg

mickius skrev:
Ja dyker nog upp med bilen smile

Varför inte ta beslutet på en gång och anmäla bilen på hemsidan?

Nu börjar det fyllas på rätt bra med bilar - men vi förväntar oss fortfarande många fler....

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang