Inför STREET CARS FEST - Norrköping lördag 16 maj

kevlar_soul
13 maj 2009 ·

Jensi, jag har fixat så att två till killar kommer anmäla sig..

Det blir nog en hel del bilar trots allt tongue

mx_3_ "Glidare"
13 maj 2009 · 254 Inlägg

Jensi skrev:

mx_3_ skrev:
Kommer nog och kollar och ev ställer ut:)

Fel, fel, fel - Du kommer och ställer ut (en order!) och ev. hinner du kolla på andras bilar oxå....

Haha! smile Ska försöka att putsa upp bilen så kanske man kan komma=) Få se om det dugs för alla på plats;P

Jensi
13 maj 2009 · 394 Inlägg

kevlar_soul skrev:
Jensi, jag har fixat så att två till killar kommer anmäla sig..

Det blir nog en hel del bilar trots allt tongue

Världsklass! Det har börjat ramla in rätt bra med anmälningar. Men vi har plats för många fler. Om vi kan få alla "- kanske kommer förbi" att anmäla sig, så kommer det att bli en riktigt fin utställning....

Jag mår mycket bättre nu än för två-tre dagar sedan...

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
Powerman Japan Quality
13 maj 2009 · 670 Inlägg

Tittar nog in också.

P.Sköld
Honda il potere dei sogni
Honda NSX (1992)
bush1
13 maj 2009 · 43 Inlägg

kanske kanske kommer min bil är ej helt klar men va fan får väl svänga förbi iallafall

kevlar_soul
13 maj 2009 ·

Ni som skriver tittar in, eller liknande, se till att anmäla er istället! Vem vet kanske just din bil plockar hem pris i någon klass? smile

kevlar_soul
13 maj 2009 ·
Tompa245
13 maj 2009 · 152 Inlägg

Är det många som ska ställa ut i Old School? wink Tänkte om det var värt att komma med rekorden o poppa lite stereo..

Volkswagen Golf IV "R32 TDI" (2000)
Volkswagen Golf ll "Alice" (1990)
Jensi
14 maj 2009 · 394 Inlägg

Tompa245 skrev:
Är det många som ska ställa ut i Old School? wink Tänkte om det var värt att komma med rekorden o poppa lite stereo..

Självklart ska du göra det. "Old-School" klassen har aldrig varit vår hetaste klass - men vi hoppas kunna ändra på det. Och musik gillar ju alla... Anmälan på hemsidan. Hoppas få se den under dagen. /J

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
Tompa245
14 maj 2009 · 152 Inlägg

Jensi skrev:
Självklart ska du göra det. "Old-School" klassen har aldrig varit vår hetaste klass - men vi hoppas kunna ändra på det. Och musik gillar ju alla... Anmälan på hemsidan. Hoppas få se den under dagen. /J

Då ska jag försöka få ihop ljudet och lite andra småsaker till lördagen smile Hoppas den går igenom besiktningen bara.. Finns det tillgång till el-uttag så man kan ha laddare till batterit?

Volkswagen Golf IV "R32 TDI" (2000)
Volkswagen Golf ll "Alice" (1990)
Jensi
14 maj 2009 · 394 Inlägg

Japp. Vi försöker serva med ström - till alla som behöver.

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
Mr_M3
14 maj 2009 · 16 Inlägg

vilken tid börjar det hela???

Jensi
14 maj 2009 · 394 Inlägg

Finns ingen exakt tid, men inofficiellt pågår evenemanget mellan klockan 11-16.
Inskrivning, tvätt mm från klockan 9.

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
gRiLLiS945 Allt i allo
14 maj 2009 · 183 Inlägg

det låter ju kul de här ju.. en får la titta in:smile

Volvo Pv 544 Favorit "Terapibilen" (1960)
Volvo 945 T "Bling Bling Snurbo Edition" (1998)
Najs
14 maj 2009 ·

jag kommer o ställer ut 200.an tongue

kevlar_soul
14 maj 2009 ·

Bra grabbar! Glöm inte göra en anmälan på Street Cars Fest hemsida!

syabo
14 maj 2009 · 1 278 Inlägg

de vore jävligt kul om många kunde fortsätta till lkpg på kvällen till ikano parkeringen:)

Street Knight
Fast_J
14 maj 2009 · 60 Inlägg

Skulle det inte gå att ordna så att vi som ska till linköping på kvällen åker tillsammans dit? smile vore kul !

// Johan //
bush1
15 maj 2009 · 43 Inlägg

jag ska åka tillbaks från norr,till lingköping ikano vi kan väl bestäma en tid så åker vi karavan elr nått

kevlar_soul
15 maj 2009 ·

Vilka har anmält sig hittills då? smile

JAG!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang