Hejsan alla! Tänkte att jag får nog informera lite om hur läget ligger till just nu, så ni vet vad som händer och inte händer. Just nu står bygger ganska så still då jag inte gör mycket annat än att jobba. Plus att nu är det så fruktansvärt varmt och kvavt så det räcker att tänka på arbete så blir man svettig! Men så fort det börjar bli lite svarare och bättre så ska jag försöka komma ihåg så smått igen. Bygget är iaf inte helt lagt på is, bara tagit en paus
Så jag hoppas att här är någon som har tålamod att hänga med lite senare, även om jag tar en paus? Kan se om jag kan ordna lite bilder på hur fronten ser ut för tillfället lite senare ikväll, så ni iaf får se något
Hoppas på ett glatt återseende lite senare, så får ni ha det så skönt i vår varma sommar /Marcus
Hejsan alla! Tänkte att jag får nog informera lite om hur läget ligger till just nu, så ni vet vad som händer och inte händer. Just nu står bygger ganska så still då jag inte gör mycket annat än att jobba. Plus att nu är det så fruktansvärt varmt och kvavt så det räcker att tänka på arbete så blir man svettig! Men så fort det börjar bli lite svarare och bättre så ska jag försöka komma ihåg så smått igen. Bygget är iaf inte helt lagt på is, bara tagit en paus
Så jag hoppas att här är någon som har tålamod att hänga med lite senare, även om jag tar en paus? Kan se om jag kan ordna lite bilder på hur fronten ser ut för tillfället lite senare ikväll, så ni iaf får se något
Hoppas på ett glatt återseende lite senare, så får ni ha det så skönt i vår varma sommar /Marcus
Måste ju ha nått o göra i vinter oxå
Hehe, precis! Men kommer hända något snart. Tror jag
Idag kom det ett "glädjande" besked när jag va ute och körde bilen! Kände för att rasta henne ordentligt idag, så jag laddar fullt 1an, 2an, och börjar på 3an. Hinner inte komma upp så mycket i varv på 3an fören det känns som att någon typ bränner fast en av kolvarna så den nästan tvärnitar! Efter det märkte jag ganska snabbt att jag inte hade mycket till ladd, turbon jobbade (lät förvisso inte frisk!). Hoppades att jag sköt en vacumslang, men va förberedd på att turboras! Kör försiktigt sista biten hem, öppnar huven med hjärtat i halsgropen, och kollar! Då ser jag att slangen mellan IC och tryckröret hade hoppat av i tryckrörsänden. Snacka om att jag kände mig lättad!
Men jag har inget glasfiberspackel, svårt att få någonting gjort då Men kommer snart få starta ett litet sidoprojekt! Har en kompis som ville få fixat en v70r front, så får man lite betalt där för det, så har man råd till mer spackel! Men om någon är intresserad av att följa uppfixandet av den fronten med så kan jag köra lite updates här med den sålänge?