Inför Mercedes Träff 30/5 Luleå 2009.

Grillkungen
16 maj 2009 · 18 Inlägg

På Luleåcruisingen 2009 30/5 Kl: 19:00.

Samlas vi från MercedesBenz Scandinavia forum ( och alla andra med Mercedes ) med våra Mercedes på fiskekyrkans parkering och backar upp efter kanterna mot den röda linjen (bild på länk)

http://img366.imageshack.us/img366/9039 … yrkanz.jpg



Låt oss omringa parkeringen med benzar nu! Vi ses där.

http://img36.imageshack.us/img36/8536/49359681.jpg

Race_Chick Snäll liten biltjej
16 maj 2009 · 880 Inlägg

vart typ sugen ^^

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
Andreaz
16 maj 2009 · 16 Inlägg

härligt smile

JGrimm
18 maj 2009 · 14 Inlägg

nice smile

vissa kallar det lyx. Mercedes kallar det standard.
LillNaisarn
18 maj 2009 ·

Inte för att vara gnällig, men det var väll aldrig ngt direkt "beslut" på MBSCA om att det skulle bli ngn träff kl 19.00 på brass parkeringen utan var ett förslag från en medlem ?

Roligt vore det iaf att om det kommer ett gäng Benzar så man får ngt att kika på.

Jag kommer med största sannorlikhet vara där, dock inte med egen bil (Givetvis en MB wink )

Grillkungen
18 maj 2009 · 18 Inlägg

LillNaisarn skrev:
Inte för att vara gnällig, men det var väll aldrig ngt direkt "beslut" på MBSCA om att det skulle bli ngn träff kl 19.00 på brass parkeringen utan var ett förslag från en medlem ?

Roligt vore det iaf att om det kommer ett gäng Benzar så man får ngt att kika på.

Jag kommer med största sannorlikhet vara där, dock inte med egen bil (Givetvis en MB wink )

Helt korrekt att det inte var något officielt beslut, men eftersom det inte är alltför långtid till cruisingen så tyckte jag förslaget lät bra
och tröck upp bilden osv, så det hinner nå ut till folk innan cruisingen & många dyker upp,  istället för att det inte blir av, då det saknades andra konkreta förslag smile   

Låter bra det Naisarna!

yo84
19 maj 2009 · 6 Inlägg

kanske man har ihop den tills dess smile

Team-Adolfsson Gödseldräng
19 maj 2009 · 4 529 Inlägg

synd att de va lite väl långt bort annars hade jag kunnat dra me mig 3 av våra samt 4 polare med benzar hmm

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang