Vilka idioter Men borde ju vara en stor bil dom använt till alla dom grejorna, ligger garaget öde? Annars borde ju någon runt ha sett något kan man ju tycka? Lägg en notis i den lokala tidningen eller något om ni har någon, kanske fler som läser den?
För att svara på allas inlägg så känns de jäkligt trist just nu man vill bara gråta typ. Tyvärr så har jag ingen försäkring och hemförsäkringen täcker inte de. Kvitto har jag för vana att lägga i tillhörande låda så jag inte blir av med de inte så bra kan man tycka nu i efterhand.
Garaget ligger lite öde men de e typ 15 garage i två länger men ingen va där torsdags natt tyvärr.
Dom har ju haft en mercedes vito eller liknande då de e runt 6-8 kvadratmeter dom fått med sig.
Tacka till alla som bryr sig känns skönt att de finns snälla människor med.
Alla tips e rikligt vällkommna och kommer att belönas med casch om något kommer tillbaka.
Får lägga upp lite nya bilder nu med de nya hemmet VR6an fått Så bra ut de garaget...
Ja jag får väll fixa lite bilder på de nya måste bara få lite ordning innan så de inte ser ut som en soptipp
Haha då har de inte hänt så mycke sen jagg var där sist hehe
Jo de har hänt mycket blir lätt så stökigt när man bygger om bara
ahlstrom skrev:
kommer helt klart följa detta projekt, hoppas idioten som tog dina grejer åker fast.
Bara att hoppas att motivationen kommer tillbaka och att garaget blir färdigt snart så ska de nog bli bra. Jag hoppas med att han åker fast + att lite annat händer han