ser riktigt bra ut. men hur e det med delar och sånt till dom? är det svårt att få tag på och är det dyrt? funderar nämligen på att byta ut min 940 mot en 320 med annan motor i..
ser riktigt bra ut. men hur e det med delar och sånt till dom? är det svårt att få tag på och är det dyrt? funderar nämligen på att byta ut min 940 mot en 320 med annan motor i..
jag tycker det är rent för lätt om man ser åt styling, sparpengarna försvinner så fort men annars går det ju att få tag i det mesta på skroten men på bmw är det ingen ide att titta för då blir man ruinerad direkt!!!
Råkade hamna bakom josefk idag å han är inte så blyg på gasen han inte...vi ska dra en riktig "filmkväll" snart så de blir mer ordentligt! Smakprov iaf;) :
fixat till en short shift efter att jag har hållit på att rensat lådan några gånger. nu ligger den typ 1 till 2mm från kardan också gjorde jag en knopp lite fort!
Tack requierd de va roligt å höra;) Men vi hann inte med något extra på hans motorutrymme när vi bytte så tyvärr kommer han säkert försöka knäcka mej i vinter...då ska förhoppningsvis båda turbomatas oxå! Nu har vi pysslat lite med josef´s bil i ett par dar igen! Har tonat alla rutor och bord i framrutan, skärt upp hella mallen och gjort svarta hella lampor samt sänkt den... Han får nog upp fler bilder på de här oxå!
Svarta Hella, sänkt å tonade rutor! Börjar bli riktigt nice!