Angående: Varför så få events i skåne!?

RichiB
29 maj 2009 · 1 866 Inlägg

Vad beror det på att det e så få events i skåne? Hade varit roligt med fler....
Just nu e det ju bara en hand full med events under hela sommaren. Kan inte fler ta initiativ o anordna lite events.
( jag pratar inte om träffar utan större events! ) :-)

Digital_Kicker
29 maj 2009 · 3 721 Inlägg

Kan det bli större än Skåne Crazy Touren? hehe. Problemet är att folk ej är intresserade, vikket är tråkigt.

RichiB
29 maj 2009 · 1 866 Inlägg

hehe jo. Men jag skulle vilja se FLER events!! Det e mest träffar tycker jag! Roligare med större organiserade events :-) Typ Vallåkra, SCF, SCT, VSCM, Nightbreak, Springbreak, Elmia mfl....

Snatto Den galne finnen
29 maj 2009 · 66 Inlägg

RichiB skrev:
hehe jo. Men jag skulle vilja se FLER events!! Det e mest träffar tycker jag! Roligare med större organiserade events :-) Typ Vallåkra, SCF, SCT, VSCM, Nightbreak, Springbreak, Elmia mfl....

Skåne har ju många events i jämförelse med en flera andra landskap, vad klagar du över?

Lista de event du känner till i skåne under sommaren så får vi se hur bra kolla du har på läget...

RichiB
29 maj 2009 · 1 866 Inlägg

Snatto skrev:

RichiB skrev:
hehe jo. Men jag skulle vilja se FLER events!! Det e mest träffar tycker jag! Roligare med större organiserade events :-) Typ Vallåkra, SCF, SCT, VSCM, Nightbreak, Springbreak, Elmia mfl....

Skåne har ju många events i jämförelse med en flera andra landskap, vad klagar du över?

Lista de event du känner till i skåne under sommaren så får vi se hur bra kolla du har på läget...

Jasså!
Tycker inte det finns speciellt många för stylade bilar!!
Det e bara att gå in på bilsport evenemangskalender o kolla! De flesta är för amerikanare eller nostalgi bilar.....
Vad kan det handla om... 10-15 events?? och det e inte mycket på en hel bilsäsong!
Jag hade velat se ett event per vecka under hela säsongen. eller i alla fall vart annan vecka.

jocke-hlmk
29 maj 2009 · 129 Inlägg

Hej ! Ni har ju ett nytt evenemang den 7/6 i Hässleholm som innefattar det mesta från Drifting , konbana till utställning av bilar och även utställning av billjud bägge med peoples choice + där kommer att finnas några som även säljer saker som har med detta att göra ..Välkomna dit utställningarna kostar inget att delta i men det gör driftingen + konbanan anmälan görs på www.sideways.nu .

Mvh Jocke hlmk
(Hässleholms Motorklubb)

RichiB
29 maj 2009 · 1 866 Inlägg

jocke-hlmk skrev:
Hej ! Ni har ju ett nytt evenemang den 7/6 i Hässleholm som innefattar det mesta från Drifting , konbana till utställning av bilar och även utställning av billjud bägge med peoples choice + där kommer att finnas några som även säljer saker som har med detta att göra ..Välkomna dit utställningarna kostar inget att delta i men det gör driftingen + konbanan anmälan görs på www.sideways.nu .

Mvh Jocke hlmk
(Hässleholms Motorklubb)

Hit ska jag absolut :-)
Dock hittar jag ingen anmälningsfunktion på sidan.... :-)

StarShine
29 maj 2009 · 265 Inlägg

måste ju vara medlem på sajten föratt kunna anmäla sig.. jag å flickan kommer om det är fint väder och ställer ut våran 206cc. smile kanske ingen 10:a men det är iaf. en bil smile hahaha



ska bli intressant med driftingen smile

"Så länge min chef låtsas att jag har mycket lön, låtsas jag att jag har mycket arbete."
Volkswagen Golf "TSI" (2014)
Dodge Challenger "pappas pärla" (1971)
jocke-hlmk
29 maj 2009 · 129 Inlägg

Vill ni inte bli medlemmar på sajten så går det även bra att anmäla sig till mig på tuffrallyjocke@hotmail.com
Mycket välkomna..Ser helst att ni anmäler er då vi behöver planera platserna till ert bästa..

Mvh Jocke

RichiB
29 maj 2009 · 1 866 Inlägg

är nu medlem och anmäld!
Får man bekräftelse på detta? :-)

MilleN
29 maj 2009 · 9 108 Inlägg

Tycker nog det verkar vara lika mycket events som i övriga Sverige, förutom att Bilsport inte har något speciellt mer än Vallåkra.

jocke-hlmk
29 maj 2009 · 129 Inlägg

RichiB skrev:
är nu medlem och anmäld!
Får man bekräftelse på detta? :-)

Du är anmäld min vän..

Mvh

RichiB
29 maj 2009 · 1 866 Inlägg

MilleN skrev:
Tycker nog det verkar vara lika mycket events som i övriga Sverige, förutom att Bilsport inte har något speciellt mer än Vallåkra.

mycket möjligt att det e lika många.. men jag efterlyser fleeeer! big_smile

MilleN
29 maj 2009 · 9 108 Inlägg

RichiB skrev:
mycket möjligt att det e lika många.. men jag efterlyser fleeeer! big_smile

haha ok, då förstår jag wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang