1551
Sök

Angående: Stående Malmö-träffen Varje Söndag kl 19:00 Biltema Svågertorp

111 Inlägg
9 maj 2011
supersupra87 skrev:
Är ju bättre att komma i tid, så missar man inget. De flesta kör från biltema runt 19:30 ner till hamnen. Tror inte många tycker det är roligt att stå på en o samma plats i 2timmar utan att något händer.

Men fint folk kommer sent, eller hur var det nu ? tongue

Exakt, det är ju rätt tråkigt att stå på samma ställe i två timmar utan lite action eller något race.

Tycker jag känner igen det uttrycket? Undra vem som kan sagt det tidigare ;D ?

Avstängd
10 388 Inlägg
9 maj 2011
Bullet--- skrev:
Vet inte hur många år träffen har varit på Biltema men tillräckligt för att de "flesta" lärt sig att man kör vidare till hamnen efteråt, vilket den träffen varit i minst 10 år.

Låter som ett ypperligt sätt att inte få in nytt folk om inte annat. (JAG läste det lite som; "ja, men kommer man till Biltema o där inte är någon så borde de flesta fatta att vi är i hamnen)

Men som tidigare påpekat, att komma i tid lär väl underlätta ordentligt

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

Avstängd
10 388 Inlägg
9 maj 2011
Bullet--- skrev:
it_mutt skrev:
Bullet--- skrev:
Vet inte hur många år träffen har varit på Biltema men tillräckligt för att de "flesta" lärt sig att man kör vidare till hamnen efteråt, vilket den träffen varit i minst 10 år.

Låter som ett ypperligt sätt att inte få in nytt folk om inte annat. (JAG läste det lite som; "ja, men kommer man till Biltema o där inte är någon så borde de flesta fatta att vi är i hamnen)

Dem gångerna jag varit på biltema har vi hållt tiderna, just denna gång körde jag ner till hamnen direkt.
Och tydligen gjorde alla samma grej, ren slump anser jag.
Så är det ibland. Kör jag till helsingborgsträffen(arna) så sticker inte jag hem för att alla inte är vid Stattena när jag anländer. Finns ett antal ställen dem brukar hänga på däruppe av vissa skäl, då är det bara att leta upp dem. wink  Och självklart är alla välkommna till Malmö-träffen.

Det jag menade mest var att för nytt folk är det kanske okänt var folket tar vägen EFTER Biltema. Men som sagt, det löser man "lätt" med att komma i tid

2 201 Inlägg
9 maj 2011
förr när jag varit där så har det väntats i ala fall 20 tiden innan det har körts vidare.
jag har inte varit där på över ett år o då är det itne så lätt att veta, om ingen medelar heller.
men men  skit samma

3 968 Inlägg
9 maj 2011
Allt var bättre förr som man brukar säga smile

Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
384 Inlägg
9 maj 2011
Bullet--- skrev:
it_mutt skrev:
Bullet--- skrev:

Dem gångerna jag varit på biltema har vi hållt tiderna, just denna gång körde jag ner till hamnen direkt.
Och tydligen gjorde alla samma grej, ren slump anser jag.
Så är det ibland. Kör jag till helsingborgsträffen(arna) så sticker inte jag hem för att alla inte är vid Stattena när jag anländer. Finns ett antal ställen dem brukar hänga på däruppe av vissa skäl, då är det bara att leta upp dem. wink  Och självklart är alla välkommna till Malmö-träffen.

men ibland kan man ligga och rulla runder i hbg någon timme innan man har hittat dem:ppPPppPPPpppPPppPP drar till statena hamnen skån ätte berga bilprov och ändå hittar man inte dem sen drar man till hamnen så är dem där :ppPPpppPPPpppPPpppPP

17 Inlägg
10 maj 2011
HAHA Vilken diskussion, vad e det svåra, vill man titta bilar kom till biltema tidigt sen vidare till hamnen, Är ingen vid biltema är det ju bara att dra till hamnen direkt tar ca 10 min :S

Avstängd
10 388 Inlägg
10 maj 2011
Zebbi skrev:
HAHA Vilken diskussion, vad e det svåra, vill man titta bilar kom till biltema tidigt sen vidare till hamnen, Är ingen vid biltema är det ju bara att dra till hamnen direkt tar ca 10 min :S

Det svåra är, när folk inte vet om att det körs vidare till hamnen. Vilket absolut kan vara en dold vetskap för nytt folk.

Så, vad är det svåra? (skrivit samma sak två gånger nu)

I mina ögon är det inte mycket till "stående träff vid blabla" om alla kör från stället 20min efter utsatt tid.
Senast redigerat av it_mutt (10 maj 2011)

168 Inlägg
10 maj 2011
Lägg ner biltema träffen.

Avstängd
10 388 Inlägg
10 maj 2011
Savalito skrev:

Det där låter faktiskt inte dumt. Om nu träffen EGENTLIGEN är i hamnen, och det faktiskt bara ar roundup vid biltema, så, ptja, sätt det så ist

168 Inlägg
10 maj 2011
Ok dåså. Då får alla här bojkotta biltema träffen till förmån för hamnen, så kan den självdö.

420 Inlägg
10 maj 2011
fan va man e uttråkad, ingen som är sugen på att dra en cruize i malmö?

R.I.P Gabriel Brorson 1987-2010

Utbildad proffsamatör
785 Inlägg
10 maj 2011
it_mutt skrev:
Savalito skrev:

Det där låter faktiskt inte dumt. Om nu träffen EGENTLIGEN är i hamnen, och det faktiskt bara ar roundup vid biltema, så, ptja, sätt det så ist

Söndagsträffarna i början på Biltema var grymma, vi fyllde hela parkeringen... det var tider det...

Jag tycker vi kan lägga ner "körningen" i hamnen, sämsta så kallade streetrace genom tiderna... alla står där och tittar och undrar vem som ska köra, vilket leder till att typ 5% kör av alla de som kommer dit.

Kanske är så för att vägen man kör på är den tänkbart sämsta i Malmö, ojämn och fullt med lock och hålor, sen att där står lastbilar överallt gör det inte bättre.

Känns som att det är dags att förnya Malmöträffen...

111 Inlägg
10 maj 2011
Zebbi skrev:

10 min! Hur långsamt kör du big_smile ?

17 Inlägg
10 maj 2011
Ville bara inte överdriva, men för er som vill komma dit skitsnabbt så fråga STalkerK han verkar kunna de snabba vägarna... big_smile

111 Inlägg
10 maj 2011
Zebbi skrev:
Ville bara inte överdriva, men för er som vill komma dit skitsnabbt så fråga STalkerK han verkar kunna de snabba vägarna... big_smile

Alltid! Kurvigaste vägarna går dock först wink så häng på om ni kan.

957 Inlägg
10 maj 2011
Zebbi skrev:

han är expert på sånt  ser du någon svart jävla bil  helst honda   i över 160 blås så är det han kan jag lova dej hahahahah

420 Inlägg
10 maj 2011
du får ju lägga upp din bil stalker så vi vet vem vi ska följa wink

R.I.P Gabriel Brorson 1987-2010

111 Inlägg
10 maj 2011
Danyeal skrev:

Har inte haft tid ta några bra bilder på " nya " bilen. Ska ni följa Hondan får ni åka till jönköping! SÅLD big_smile

957 Inlägg
10 maj 2011
Bullet--- skrev:
StalkerK skrev:
Danyeal skrev:

Har inte haft tid ta några bra bilder på " nya " bilen. Ska ni följa Hondan får ni åka till jönköping! SÅLD big_smile

Ny bil stalkerK?? hmm

han har skafat sig en cykel nu med  en häst på HHAHAHAHAH:Pden toppar altid mätaren:P

Sök