4297
Sök

Eftersnack: Träff i Falun (Inofficiell Garaget-medlemsträff) den 6/6-09 kl 18.00!!!!!

Driver
2 111 Inlägg
7 juni 2009
Trevlig träff trots manfall... Släpade mig dit och vi hade trevligt som vanligt på kvällen smile. Dock var det som sagt ganska dålig uppslutning men vädret var ju inte nå vidare + att det var mycket annat samma kväll.

Bra initiativ iaf!!!. Göra om nästa helg? wink... (Tror jag är helt ledig då nämligen haha...).

Martinn, ok om man lånar bilder på sin kärra o slänger upp här?. Med din logga kvar givetvis!.

MVH Janken

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

2 624 Inlägg
8 juni 2009
Janken yes det är lugnt.. smile

men vet inte om bilderna ut från bilddagboken är nån höjdare?

om du skickar din email eller liknande kan jag ge dig högupplöst smile

105 Inlägg
8 juni 2009
Jag tycker det vart en trevlig kväll. Lite tråkigt att inte fler kom, men som sagt det berode nog på att det var så mycket annat just den dagen.
Hoppas vi kan styra upp en träff snart igen. Sommaren har ju bara börjat wink

//Tomas

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
8 juni 2009
Känns som att många valde Vansbro framför Falun?

Själv fick jag "tyvärr" välja stallet framför både Vansbro och Falun då jag väntar föl, (eller alltså, min häst gör det...) men känns inte som att man missade så mycket....? tongue

/ichi

8 Inlägg
8 juni 2009
Lite synd att jag blev tvungen att åka hem så snabbt, men det var en hyffsad träff iaf tyckte jag. smile

Why drink and drive, when you can smoke and fly?

1 335 Inlägg
8 juni 2009
Som sagt synd att vädret inte va det bästa och att många inte kom. men jag har hört att det va drifting på ICA parkeringen sent på natten! (A) hahaha....

Girls go fast
893 Inlägg
8 juni 2009
OphanWitehall skrev:
Som sagt synd att vädret inte va det bästa och att många inte kom. men jag har hört att det va drifting på ICA parkeringen sent på natten! (A) hahaha....

Stämmer de tongue var där och såg det   big_smile hahaha

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874

Volvo 740 fanatiker
240 Inlägg
8 juni 2009
drykt man hade svtsad bakaxeln så man va ju inte så sugen på crusa ner på stan direkt.. hoppas på bättre väder till nästa gång?

Volvo 855 t-5r T-gul
Mitsubishi l200 Evo

1 335 Inlägg
9 juni 2009
hedberg_racing skrev:
drykt man hade svtsad bakaxeln så man va ju inte så sugen på crusa ner på stan direkt.. hoppas på bättre väder till nästa gång?

Köp en Assui locker diff wink Låser 100% vid gaspådrag och kuggar över i svängar utan fullgas. 3400kr. Kanon diffbroms! smile

The Joker,
463 Inlägg
9 juni 2009
men nudå ska vi ta upp ett ungefärligt datum för nästa träff? kanske redan så tidigt som början av nästa månad?

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3

9 Inlägg
9 juni 2009
Alltid trevligt med träff.. synd bara vädret, sen kändes de som att komma till en träff i trollhättan måste jag erkänna hehe.. vart man än vände sig var det saab eller så var det saab eller saab! men inget ont om dom är säkert bra bilar.. wink

Trevliga bilder!

Richard

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
9 juni 2009
Nästa månad tycker jag låter som en mycket bra idé! Får se till så att det inte krockar med något annat kul bara då. wink Tycker nog att vi kan försöka ha en träffa ungefär 1 gång per månad nu under sommaren, lika bra att passa på när man väl kan vara ute.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

1 335 Inlägg
10 juni 2009
Varför inte redan lördag 27/6? big_smile

727 Inlägg
10 juni 2009
Ja det krockar ju "BARA" med peace and love... yikes

Projekt tråden för turbo bygget: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=157966

1 335 Inlägg
10 juni 2009
Frayze skrev:

Ja och det gör väll inget? :S P&L är ju bara skit, massa pundare och annat löst folk där iaf! tongue

Driver
2 111 Inlägg
10 juni 2009
Frayze skrev:
Jag kom lite sent till Falun, var endast polis och nån saab på plats. Men som sagt så var det riktigt roligt hemma i Borlänge senare på kvällen! Polarn tog lite bilder men de blev inte i bästa kvalitet, lägger upp en iaf från karavankörningen.

http://www1.garaget.org/gallery/archive/20534/679650_gwhpzm.jpg
karavankörningen i Borlänge 6/6

Upp med filmerna från blge nu wink höhö

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

727 Inlägg
10 juni 2009
OphanWitehall skrev:
Frayze skrev:

Ja och det gör väll inget? :S P&L är ju bara skit, massa pundare och annat löst folk där iaf! tongue

HAHA Ja och en hel del bra musik som bara inte kan missas cool antar att du inte hann köpa biljett i tid och därför dissar det wink

Projekt tråden för turbo bygget: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=157966

727 Inlägg
10 juni 2009
Janken skrev:
Frayze skrev:
Jag kom lite sent till Falun, var endast polis och nån saab på plats. Men som sagt så var det riktigt roligt hemma i Borlänge senare på kvällen! Polarn tog lite bilder men de blev inte i bästa kvalitet, lägger upp en iaf från karavankörningen.

http://www1.garaget.org/gallery/archive/20534/679650_gwhpzm.jpg
karavankörningen i Borlänge 6/6

Upp med filmerna från blge nu wink höhö

ålrajt jag kan lägga upp dem som togs lite senare :p  men nu ska ja strax på bio!

1 335 Inlägg
10 juni 2009
Frayze skrev:
OphanWitehall skrev:
Frayze skrev:

HAHA Ja och en hel del bra musik som bara inte kan missas cool antar att du inte hann köpa biljett i tid och därför dissar det wink

Ända bra bandet där i år är ju Volbeat! big_smile Fast jag har ju DVDn med dom från Europa Touren förra året, får la kolla på den ist! wink

RuneWebradio
10 juni 2009
OphanWitehall skrev:
Varför inte redan lördag 27/6? big_smile

Då är det t.ex Gatebil på mantorp. Säkert många som åker dit. Tror jag ska det också. smile

4 Juli är det Power Big Meet i Västerås. Kanske många som ska dit då?

11 Juli ser jag inte att det är något större evenemang. Kanske träffen passar bäst då?

Det skulle vara riktigt kul med en träff ca 1 gång i mnaden. Men då tycker jag bilarna ska samlas lite bättre och inte stå så utspridda som senast. Och om det blir någon karavan runt stan eller till nästa stad så va lite tydligare så fler kan haka på. wink

Sök