2479
Sök

Kalix Crusing !

14 Inlägg
9 juni 2009
Trådstartare
Nu har jag och en kompis bestämt att de är så dött i Kalix, Så därför tänkte vi liva upp de hela genom att göra en egen Kalix Crusing!

Alla slags bil modeller får komma ! Från Volvo till Mercedes Till Opel Osv Osv !

Crusingen kommer ske i Kalix Kommun Lördag Den 13/6 på eftermiddagen, tiden är inte så noga men kom när ni vill !

MVH Kalix Cruisers !

601 Inlägg
9 juni 2009
LiinuusGranstrom skrev:
Nu har jag och en kompis bestämt att de är så dött i Kalix, Så därför tänkte vi liva upp de hela genom att göra en egen Kalix Crusing!

Alla slags bil modeller får komma ! Från Volvo till Mercedes Till Opel Osv Osv !

Crusingen kommer ske i Kalix Kommun Lördag Den 13/6 på eftermiddagen, tiden är inte så noga men kom när ni vill !

MVH Kalix Cruisers !

Varför gör du en till??
Det är midnight sunmeet då i gve sad annars hade man kommit förbi..

3 390 Inlägg
9 juni 2009
Ändra rubriken så den följer anvisnignarna tack.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

601 Inlägg
9 juni 2009
Frågan är hur seriös denna cruisingen kommer bli? :S han borde gå ut några veckor i förtid och se till så att det inte krockar med boden,piteå,luleå,haparanda,gve osv tongue försöka iallafall. så man får lite tid fundera och planera

Försöker iaf
12 819 Inlägg
10 juni 2009
Hänger gärna med en annan gång. Gällivare som lockar i helgen.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

1 488 Inlägg
10 juni 2009
Läs våra rubriksregler och sätt rubriken enligt de nästa gång.

Mvh
Moderator

Sök