Den modellen kunde du köpt av mig. Jag har en sådan uppsättning till salu med däck.
Bra val av fälg.
Hehe, frågan är vad jag skulle få för pris. Fick riktigt bra pris av bythjul.com nu när de gick in och sponsrade! Ja jag tror det blir en vinnande fälg på bilen. Kanske att jag mattar ner det svarta och lägger vit pearl på som jag har på resten av det svarta på bilen. Sedan klarlack igen
Fy in i helvete vad nice med ny färgspruta! Var själv och fick känna () på de nya Iwata-sprutorna som hade kommit in i affären när jag var där och köpte polyester Riktigt fina saker!
Fy in i helvete vad nice med ny färgspruta! Var själv och fick känna () på de nya Iwata-sprutorna som hade kommit in i affären när jag var där och köpte polyester Riktigt fina saker!
Ja jag har ju en Iwata 400WB sedan tidigare och den har inte gjort mig besviken. Så jag förväntar mig att denna är lika grym på sin sak
Ikväll river jag loss huven på bilen och gör om den. Efter förra lackeringen så kan man i solljuset se hur jag misslyckats med ett par stenskott. Har helt enkelt slipat för hand och gnott för mycket på samma punkt så man kan se små försänkningar under klarlacken. Så det blir till att matta ner den. Lägga ny svart bas + pearl och sedan ösa på 4 lager klarlack med mellanslipning under helgen Då får jag en bra chans att testa ny pickan också
Vad för fel var det på huven? Jag hade för mig att du spacklade alla stenskott osv, blev den inte rak ändå eller sjönk spacklet? Den kommer ju i vilket fall som helst att bli kanon sen
Vad för fel var det på huven? Jag hade för mig att du spacklade alla stenskott osv, blev den inte rak ändå eller sjönk spacklet? Den kommer ju i vilket fall som helst att bli kanon sen
Jag gjorde ett nybörjarfel, spacklade bara precis kring stenskotten och sedan gnodde jag ner spacklet för hand. Så i solljuset så såg man små "gropar" under klarlacken och så kan jag inte ha det
Hittade lite gamla stenskott i det röda och nya i det svarta. Så det blev till och slipa ner hela skiten och lägga slipgrund på dessa stenskott. Huven är slipad med 400 papper och sedan 800 papper. Imorgon river jag av slipgrunden och lägger färg