Michael Jackson, död i hjärtattack.. RIP!

Gibblo
27 juni 2009 · 38 Inlägg

Om man nu inte tycker om han alls, varför i helvete skriva i en tråd där 95% sörjer honom? Va fan tror man? Lika bra att slå huvudet i en vägg, ungefär lika smart.

Ang pedofileriet, han har blivit ANKLAGAD för att vara pedofil. aldrig DÖMD.

Det finns INGA bevis för att han gjort det. Därmed kan ni inte hålla på att skrika ut att han va peddo bara för att aftonbladet sagt det.

Skriv något fint eller skit i det.

Saab 9-5 2.0T "Twinpipe" (2000)
Grabber Dagdrömmare
27 juni 2009 · 2 836 Inlägg

Big_JN skrev:
R.I.P. sad

Man kan säga mycket om Michael Jackson men en grym artist och låtskrivare var han!

Länkar nedan till en cover på hans låt Smooth Criminal som i detta utförande e asgrymt!

http://www.dailymotion.com/video/x1akmt … inal_music

YES! Har länge letat efter denna!
Även Dj Dion har blandat denna i en hardcore remix, hittar dock ingen länk.

BMW 318dT "Blöjexpressen" (2011)
pattilatti2 Billjuds fanatiker.
27 juni 2009 · 2 853 Inlägg

Rip. King of pop verkligen.!

Jävligt synd att de riktigt stora inte ska bli normalt gamla.

Han har gjort mer för musiken än någon annan. Tack vare honom vi har mörkhyade som spelas på Mtv tex.  Han har gjort så mycket mer än va vi vet, media skriver alltid de negativa. Det som säljer.

Och är man inte dömd för något brott så är man oskyldig.! En del vill bara ha pengar, skulel ett brott begåtts skulle de inte förlika sig med pengar.

Sorligt är det Ia.

Vi borde alla spela michaels låtar i våra bilar imorrn big_smile högt som fan big_smile

Senast redigerat av pattilatti2 (27 juni 2009)

CrilleD
27 juni 2009 · 831 Inlägg

Men helvete vem fan vill höra en cover på hans låtar i detta läge? Damn då vill man höra äkta vara!

Big_JN skrev:
R.I.P. sad

Man kan säga mycket om Michael Jackson men en grym artist och låtskrivare var han!

Länkar nedan till en cover på hans låt Smooth Criminal som i detta utförande e asgrymt!

http://www.dailymotion.com/video/x1akmt … inal_music

dantisen
27 juni 2009 · 116 Inlägg

http://img.photobucket.com/albums/v630/phunque/mj.jpg

kawiZz RMR-Crew
27 juni 2009 · 478 Inlägg
Tega Yrkesförare
27 juni 2009 · 1 073 Inlägg

Världens bästa artist (The king of pop) har gått bort. Vila i frid.
Nu kan ingen längre kasta skit på honom.

Är uppväxt med hans musik och han är den enda artist som fortfarande imponerade på mig. Har länge levt på hoppet att få se han live en dag. Nu försvann det hoppet.
Ta en stund och kolla in lite youtube-klipp och musikvideor med denne man och förstå hur stor han var.

RIP

blacken
27 juni 2009 ·

Han har gjort mer för musiken än någon annan. Tack vare honom vi har mörkhyade som spelas på Mtv tex.

lollol.Du är rolig du tror du. Ta reda på saker och ting innan du yttrar dig. Visst han var en sjysst artist, men inte på den magnituden som en del gör gällandes. Det finns drösvis med "bättre" musiker som har gort avsevärt mer för musiken och enskilda artister än herr Jackson..

CrilleD
27 juni 2009 · 831 Inlägg

Vilket skämt du är.

blacken skrev:

Han har gjort mer för musiken än någon annan. Tack vare honom vi har mörkhyade som spelas på Mtv tex.

lollol.Du är rolig du tror du. Ta reda på saker och ting innan du yttrar dig. Visst han var en sjysst artist, men inte på den magnituden som en del gör gällandes. Det finns drösvis med "bättre" musiker som har gort avsevärt mer för musiken och enskilda artister än herr Jackson..

ZonaX Svetsare
27 juni 2009 · 3 150 Inlägg

Såg nån dokumentär igår på 1an eller 2an om honom. (gick snabbt att spela in den?  :S  eller var det förberett? :S)

Iallafall, man fick se en liten stund från en konsert där han bara går upp på scenen och publiken ställer sig upp (typ 1 miljon pers.) och bara skriker och gråter bara av att han står där, han gjorde absolut ingenting utan bara stod där.   Det kallar jag respekt  smile


Fan!  :'((

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
ZonaX Svetsare
27 juni 2009 · 3 150 Inlägg

Hittade precis denna, kunde inte låta bli att skratta när man fattar att det inte är så lätt att härma MJ   xD





MJ - One Of A Kind




Senast redigerat av ZonaX (27 juni 2009)

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Sanizz
27 juni 2009 ·

Rest in peace king of pop/music

Tragiskt att folk klandra ner på honom efter allt gott han gjort mot människor. Så många han hjälpt båda ekonomiskt,kärleksmässigt och via musiken. Att prata strunt om döda är respektlöst även om man inte tycker om honom, då kan man gott hålla det inom sig själv tycker jag.

M103
27 juni 2009 · 1 570 Inlägg

Jag tycker hans tidiga period med Quincy Jones var grymt bra. Odödliga klassiker, sedan verkade det som om han fick något storhetsvansinne och musiken hamnade i bakgrunden. Angående pedofilanklagelserna så kan man ju aldrig veta, det är inte helt ovanligt med utpressning också. Hursomhelst är det ju trist att en popikon från ens barndom är borta.

Niklas1987 NO
27 juni 2009 · 2 182 Inlägg

Skriver som någon skrev i en tråd som tillkännagav Eddie Meduzas död (Kommer inte ihåg om det var på garaget)

Jag citerar
"Vem fan bryr sig, hans musik sög ändå"

(Lutar mig tillbaka å väntar på att attackeras)

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
xXchamXx94 Studerande
27 juni 2009 · 727 Inlägg

Tega skrev:
Världens bästa artist (The king of pop) har gått bort. Vila i frid.
Nu kan ingen längre kasta skit på honom.

Är uppväxt med hans musik och han är den enda artist som fortfarande imponerade på mig. Har länge levt på hoppet att få se han live en dag. Nu försvann det hoppet.
Ta en stund och kolla in lite youtube-klipp och musikvideor med denne man och förstå hur stor han var.

RIP

Har du sett honom på liveshow i Ullevi? Tror det var -97, kmr ej ihåg. Men det var grymt som fan. Folk svimmade och allt tongue Han kom med helikopter och fan det går ej att beskriva känslan tongue

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)
decib3L Körv
27 juni 2009 · 3 535 Inlägg

xXchamXx94 skrev:

Tega skrev:
Världens bästa artist (The king of pop) har gått bort. Vila i frid.
Nu kan ingen längre kasta skit på honom.

Är uppväxt med hans musik och han är den enda artist som fortfarande imponerade på mig. Har länge levt på hoppet att få se han live en dag. Nu försvann det hoppet.
Ta en stund och kolla in lite youtube-klipp och musikvideor med denne man och förstå hur stor han var.

RIP

Har du sett honom på liveshow i Ullevi? Tror det var -97, kmr ej ihåg. Men det var grymt som fan. Folk svimmade och allt tongue Han kom med helikopter och fan det går ej att beskriva känslan tongue

Ursäkta men var du 3 år då? Hur ska du kunna minnas något då? tongue

Truckdriving Man
Sushikocken Sleeper
27 juni 2009 · 3 084 Inlägg

Asså man kan inte ta ifrån han att han har gjort extremt mycket inom musikkultur än hur sjuk i huvudet han var? (om det nu är sant tidningar är ju bra på förvränga). En av världens största musiker.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Melker_elk Blyfot och motor dödare
27 juni 2009 · 388 Inlägg

ja då vart dä en midre idiot i värden..
lär säkert bli på hoppad för detta inlägg men jag stöder inte pedofiler...

Det är alltid lika kul att gasa tills det rasar då får man ju skruva isär å upgraddera.
Jag har alltid rätt förutom när jag har fel.
grattis å lycka te...
mr_right har roligt.. och ibland tråkigt
27 juni 2009 · 461 Inlägg

_Butcher_ skrev:
ja då vart dä en midre idiot i värden..
lär säkert bli på hoppad för detta inlägg men jag stöder inte pedofiler...

du råkar inte heta einstein i efternamnet va?
med tanken på hur smart du e.

An eye for eye only ends up making the whole world blind.
Nehe
27 juni 2009 · 687 Inlägg

blacken skrev:
lollol.Du är rolig du tror du. Ta reda på saker och ting innan du yttrar dig. Visst han var en sjysst artist, men inte på den magnituden som en del gör gällandes. Det finns drösvis med "bättre" musiker som har gort avsevärt mer för musiken och enskilda artister än herr Jackson..

Albumet "Thriller" är det album som sålts mest i världen någonsin samt så har MJ som artist skänkt mest pengar någonsin till välgörenhet.

Nämn någon annan artist som kan bräcka detta?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang