fränt projekt. jag har alltid varit inne på att bygga turbo och kompressor på min men nu blev det bara turbo. men skulle va nice med kompressor faktiskt. undrar hur det lirar ihop?
Okeej, mm funkar detta bra med kompressor så kanske turbon hamnar där igen med men det är bara om de funkar hehee.
Har redan stött på ett problem fast det är säkert inget svårt problem men just nu känns de som så!
byggde en mall på hur ena addaptern till tryckröret skulle se ut. men då kom ja på om de ska gå tryckrör från båda anslutningarna vart ska ja då skruva fast kompressorn ? det finns ju inga fästen till den!.
Om jag bygger ett nytt insug så måste ja kunna göra ett stort hål under å skruva fast kompressor där?
en snabb skiss på insugs undersidan Räcker det att göra så? Någon som har erfarenhet av det? Behöver hjälp..
940 front? :S Det är ju 760 front! Den fronten kom på 760 flera år innan 940 va på tänkt! Blir så jävla irriterad på alla som tror att det är 940 front. 940 har 760 front med andra ord! Någon som kan lite om volvo kan ju rätta mig om jag har fel!!! annars kan ju ni andra lära er något nu!
Och ska bli intressant att följa detta projekt!
det märks att du aldrig har sett en 760 brevid 940, fronten är inte likadan! blir så jälva trött på muppar som du som klagar på andra när du inte ser skillnaden själv