** te_wik's diverse projekt - Moderskeppet är tillbaka! Audi 100 2.3E - 88b**
te_wik's projekttråd. Denna tråden har handlat om en hel del olika bilar, men från början handlade den om min Audi 100 2.3E, och det är ju den bilen början av tråden handlar om. Just nu ligger fokus på min 100 Turbo Sport... Visa mer
Svart brukar ju vara ett givet val för att "luffarfräscha" upp utnötta kromdetaljer, min tanke var bara om samma röda som på bilen kunde vara en liten nice detalj, går ju svärta på den om det blir gräsligt med rött.
Gick ju få lite liv i ytan i alla fall. Gör mycket även om jag gissar att den som de flesta gamla bilar inte gick att få riktigt perfekt? Fast å andra sidan är man själv oftast sin hårdaste kritiker.
Gick ju få lite liv i ytan i alla fall. Gör mycket även om jag gissar att den som de flesta gamla bilar inte gick att få riktigt perfekt? Fast å andra sidan är man själv oftast sin hårdaste kritiker.
Ja ser ju iaf inte sämre ut.
Nä, perfekt går det ju inte att få, finns massa skavanker som bucklor, repor, rostfläckar osv. Sen är det inte lätt att se så det inte blir flammigt när man står ute i mulet väder, men helt OK tycker jag.