Kollat biltema? Ta fram färgkoden för din bil och gå till Biltema. Färgkoden är ofta 3-5 bokstäver.
Tror knappt de har men jag ska kolla! 146-2 är koden men 146 fungerar lika bra.
146 är själva färgkoden. "-2" är hur färgen är uppbyggd. Själv får jag min färg från Autotjänst.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Vill man ha världens sämsta färg så ska man köpa den på biltema. Fruktansvärt dålig. Tunt och jäkligt. Likadant på mekonomen. Man ska köpa färg där dom blandar till färgen själva och trycker i sprayburkar
Vill man ha världens sämsta färg så ska man köpa den på biltema. Fruktansvärt dålig. Tunt och jäkligt. Likadant på mekonomen. Man ska köpa färg där dom blandar till färgen själva och trycker i sprayburkar
Jo, Mekonomens var inte lätthanterlig märkte jag förra året när jag köpte där. Tänkte mejla runt till olika större lackeringsfirmor och fråga om de har möjlighet att blanda till sprayburk. Kan de inte eller om det blir jäkligt dyrt får det bli en beställning. Ett annat alternativ är att lämna in bilen för lackbättring hos en duktig gubbe utan kvitton...
Det är därför jag går dit jag går då de blandar den själv nämligen..
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!