Någon som kan utföra AC påfyllning till en BMW 328 e36 för en bra slant? (Helsingborg)

aroxx
8 juli 2009 · 2 Inlägg

]Har problem med min acc just nu. Har bytat fläktmotsånd idag på bilen, för att klimatorn gjorde lite som den själv ville. Men fortfarande kyler den inte den här riktiga kylan. Har ringt runt hos olika verkstäder men det är så ruskigt dyra.



Min Fråga är om någon som är tillgång att göra detta åt mig, sådär under bordsduken?

Hör gärna av er till mig så fort som möjligt!

Tack

Janken Driver
8 juli 2009 · 2 111 Inlägg

Lite fel forumsdel.

Välkommen till gorg förövrigt!

(såg nu att du varit reggad ett tag men inte så aktiv med inlägg)

Senast redigerat av Janken (8 juli 2009)

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Phaetoon
8 juli 2009 · 8 156 Inlägg

Jag tog och flyttade tråden till en mer lämplig del.
Ha en fortsatt bra dag.
Mvh Moderator Phaetoon

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Rquired Allmänt envis
9 juli 2009 · 12 512 Inlägg

Att fylla på en AC är väl inget man gör på garageuppfarten direkt, tror tyvärr det är svårt att hitta en seriös firma som kan göra det billigt sad

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
pukan2
9 juli 2009 · 3 182 Inlägg

fyllde min för ca:1 mån sedan på ac service kostade 799kr tycker inte det va speciellt dyrt.

Rubbster Rekondare
9 juli 2009 · 236 Inlägg

Finns ett ställe i Hässleholm som gör det för 800kr. Firman heter "Fritz AB"

95% av sveriges kvinnor har ett bra sexliv.. resten hinner jag inte med!
Xoff Volvo tönt... =)
9 juli 2009 · 2 344 Inlägg
Volvo V70 T5 "Ajoli - Den odödliga" (1997)
drivein
10 juli 2009 · 223 Inlägg

måste väll ha gått kurser och fått certrifikat för att fylla på om jag inte missminner mig. men men. smile

kärlek växer inte på träd, det köps i volvobutiken.
Tagg3N Konsult
10 juli 2009 · 1 247 Inlägg

Du har rätt drivein.. Krävs kursintyg samt svindyr utrustning för att fylla ac system.. Kan nästan sätta en av mina tummar på att det inte finns en privatperson som äger en sån utrustning i sverige smile

Bjarkish
10 juli 2009 · 3 Inlägg

Äsch det räcker bara att du har en tub på R134, manometerställ och rätt koppling smile

Volvo 740 Gl "Äcklet" (1989)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang