Det finns ju trådar om vilken bil är snyggast och vilken bil är fulast och så massa andra så jag tänkte att jag startar en tråd där man skriver om vilken som är den goaste bilen man åkt i. Skälv säger jag pappas Volvo V70 II D5!
Mvh Bolin
den finaste och roligaste jag har åkt i är en toyota singelturbo 94a 750hk 820nm:)
skönaste åkturen jag har haft var nog i en -68as Ford LTD cab med en 428 jag provkörde i sacramento, sagolikt skön att glida omkring i(och hade inte cabställningen pajjat under provturen hade jag varit Ford ägare istället för nissan ägare). Eller kanske min gammla Pontiac bonneville ssei -93 det var en riktig glidar bil...bara synd att den aldrig gick att köra under 1.5l/milen
Skönaste jag kört: Mercedes SL600 -93 typ.. med V12:an, gick underbart och vilken komfort Skönaste jag åkt med i: Dogde Ram 2500 -02, flickvännens bror, man satt som en kung i den, högt och bra
finns massa goa bilar ....men en va speciell de va en amg när hedin bil i värnamo hade AMG premiär så tog ja o farsan ut nya c6.3 amg me v8 och dubbla kompressorer och trampade på lite grann har även en film ja ska lägga ut mvh