Tack ALLA! värmer att höra så fina ord från er...men lägger här upp en bild på en liten miss i lacken som ska fixas till bilen är inte så fin som bilderna säger, ja är ärlig och visar gärna mina missar, som tex här. Men det kommer fixas till innan nästa omgång klarlack åker på...
Har börjat matta ner bilen med 500 inför nästa lager med klarlack..men ska snygga till rutorna innan som det läckt genom på för så kan det ju inte se ut..
Gillar din vita dörr Mojje. Skitsnyggt! Kollade lite lack till min bil & stötte på din Mandarin överallt
Vart kollade du då lack nånstans? Min mandarin lack är en candy, å är faktiskt rätt vanlig färg men inte många som väljer den pga att den är svår att måla och särkilt att måla om ifall nått händer..
*RaggeNo1: Den mazdan ja tänkte köpa idag såldes i lördags, men vi har lagt bud på en annan som vi får besked om imorgon om vi får.
Först blåser ja av bilen noga, sen tvättar ja den med silikonavfettning, oftast 2 gånger.. sen när bilen är i boxen blåser ja av den igen och drar sedan över bilen med klibbduk...
Sen är den klar för klarlack
Å det kan lätt hända fel när man lackar så här å ja är inte rädd att visa det, så andra kan se att dom inte är ensamma när olyckan är framme Men ja visste nästan att detta skulle hända, därför målade ja vitt först, för hade det det rökit vitt på candy så hade det inte gått fixa utan att det syns...
Gillar din vita dörr Mojje. Skitsnyggt! Kollade lite lack till min bil & stötte på din Mandarin överallt
Vart kollade du då lack nånstans? Min mandarin lack är en candy, å är faktiskt rätt vanlig färg men inte många som väljer den pga att den är svår att måla och särkilt att måla om ifall nått händer..
*RaggeNo1: Den mazdan ja tänkte köpa idag såldes i lördags, men vi har lagt bud på en annan som vi får besked om imorgon om vi får.
Bl.a på Alsa Corporation & House of Kolors. De hade ett helt gäng med candy färger...bara att välja & vraka
oj där kom ja i brallorna detta kallar ja porr iaf och satan vilken blank och slätt fin yta du fick:D sån där yta tror ja inte att ja kommer lyckats med iaf i garaget