2721
Sök

Volvo PV544 -60 skall bli brukis *28/10 -10*

Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 585 Inlägg
21 november 2009
Volvo1968 skrev:
Pensla bara inte dadde, spä isåfall ut det och kör i spruta smile

så tänkte jag med men jag skrev det visst inte *asg*

Ja har en helt "normal" drömlivsstil i filmens värld ;)
Länk till CHEVY projektet (Tillsalu!)
Länk till FORD -32 5w projektet

2 164 Inlägg
23 november 2009
Trådstartare
skalman1 skrev:
hmmm, det är lika bra att du beställer besiktningstid, för den är ju snart klar smile   nåja,  det är en rätt skön känsla när man har slipat som en galning och sedan kunna dra på lite färg och se allmänt nöjd ut  big_smile

( om du vill ha fler hat- meddelanden så är det bara att du säger till, jag har övat på att hata )   smile

det är underbart! och nej, just nu behöver jag inga hat-meddelanden tongue haft tillräckligt med problem i helgen..

farbrorbozze skrev:
Volvo1968 skrev:

fast motorutrymmet skall inte bli i bilens färg, denna gången.. får bli nästa gång smile
det blir svart denna gången smile

"Life´s too short to drive a boring car"

6 585 Inlägg
23 november 2009
dadde skrev:
skalman1 skrev:
hmmm, det är lika bra att du beställer besiktningstid, för den är ju snart klar smile   nåja,  det är en rätt skön känsla när man har slipat som en galning och sedan kunna dra på lite färg och se allmänt nöjd ut  big_smile

( om du vill ha fler hat- meddelanden så är det bara att du säger till, jag har övat på att hata )   smile

det är underbart! och nej, just nu behöver jag inga hat-meddelanden tongue haft tillräckligt med problem i helgen..

farbrorbozze skrev:
Volvo1968 skrev:

fast motorutrymmet skall inte bli i bilens färg, denna gången.. får bli nästa gång smile

jasså på det visaet... & du dadde min bil har åxå den där ljusblå färgen i skuffen så det är nog en grundfärg det smile

2 164 Inlägg
23 november 2009
Trådstartare
farbrorbozze skrev:
dadde skrev:
skalman1 skrev:

farbrorbozze skrev:

jasså på det visaet... & du dadde min bil har åxå den där ljusblå färgen i skuffen så det är nog en grundfärg det smile

okej, bra då vet jag big_smile han som sålde Molly sa oxå det, men jag har varit lite osäker.. men då borde det ju vara så smile

Opptimistisk Pessimist
1 479 Inlägg
23 november 2009
vad det än blir för färg så ska du inte pensla iallafall wink Hur går det med motorn då? smile

Alla Volvo Amazoner blev inte Vallåkrabyggen på 80talet, denna fick nöja sig med ett ovanligt färgval och sönderkörning, för att sedan bli bortglömd i nästan 20 år - Kolla HÄR hur bilen får nytt liv!
------------------
Varning, jag sparar nästan på allt, och ser möjlighet i 90% av alla bilvrak...

2 164 Inlägg
23 november 2009
Trådstartare
Volvo1968 skrev:
vad det än blir för färg så ska du inte pensla iallafall wink Hur går det med motorn då? smile

jag har väldigt ont om pengar just nu, men det borde komma in nya om några dagar.. fast dom lär gå till audin, måste ju ha en funkerande brukis hmm så det står väldigt still med motorn, och allt annat för den delen sad men men.. du vet inget jobb åt mig? utbildad bilmek tongue

505 Inlägg
23 november 2009
Det finns allt jobb om man verkligen vill ha ett. Bara man inte begränsar sig till det man e utbildad för. tongue
Ja det finns ju alltid undantag wink

Opptimistisk Pessimist
1 479 Inlägg
23 november 2009
Hmm, nej tyävrr, vet ingen för tillfället som behöver hjälp just nu, just häromkring kan de flesta både bilar o motorer, o i skolan skall man ju inte tala om^^

Ja men ta allt efterssom, är ju inte lätt att lägga pengar på en bil som kostar när man skall ha råd med både bensin och försäkring + allt annat till den vanliga bilen, när inkomsten precis räcker till bensin och lite till sad

Alla Volvo Amazoner blev inte Vallåkrabyggen på 80talet, denna fick nöja sig med ett ovanligt färgval och sönderkörning, för att sedan bli bortglömd i nästan 20 år - Kolla HÄR hur bilen får nytt liv!
------------------

1 574 Inlägg
23 november 2009
Ohh, de börjar bli riktigt fint wink fortsätt så bara big_smile

Mvh/Robin

2 914 Inlägg
24 november 2009
dadde skrev:
Volvo1968 skrev:

jag har väldigt ont om pengar just nu, men det borde komma in nya om några dagar.. fast dom lär gå till audin, måste ju ha en funkerande brukis hmm så det står väldigt still med motorn, och allt annat för den delen sad men men.. du vet inget jobb åt mig? utbildad bilmek tongue

frågar samma sak förutom utbildad cncoperatör fast har varit verktygsmakare i ett halvår smile villig att flytta wink
om någon är intresserad kan jag flytta överallt om det är ett jätteintressant jobb (vilket all cnc fräsning är) wink

2 164 Inlägg
24 november 2009
Trådstartare
VovlokaXxen skrev:

Mvh/Robin

tackar! jo så fort pengar infinner sig i min plånbok igen så! big_smile

1 574 Inlägg
24 november 2009
dadde skrev:
VovlokaXxen skrev:

Mvh/Robin

tackar! jo så fort pengar infinner sig i min plånbok igen så! big_smile

Låter bara bra de big_smile

2 914 Inlägg
26 november 2009
när kommer dom pengarna då så du kan fortsätta på molly? big_smile big_smile
Senast redigerat av kalle_kalle (26 november 2009)

2 164 Inlägg
26 november 2009
Trådstartare
kalle_kalle skrev:

jag vet inte, blir tvungen att köpa delar till min audi oxå.. måste ju ha en fungerande brukis.. så molly får nog vänta ännu mer.. hmm

6 585 Inlägg
27 november 2009
dadde skrev:
kalle_kalle skrev:

jag vet inte, blir tvungen att köpa delar till min audi oxå.. måste ju ha en fungerande brukis.. så molly får nog vänta ännu mer.. hmm

fixa sånt som inte kostar så länge wink

2 164 Inlägg
27 november 2009
Trådstartare
farbrorbozze skrev:
dadde skrev:
kalle_kalle skrev:

fixa sånt som inte kostar så länge wink

det känns som att det inte finns så mycket mer sånt kvar nu... tongue

Opptimistisk Pessimist
1 479 Inlägg
27 november 2009
Wunderbaum, rattmuff, ljuddämparmatta? big_smile

------------------

2 164 Inlägg
27 november 2009
Trådstartare
Volvo1968 skrev:
Wunderbaum, rattmuff, ljuddämparmatta? big_smile

till audin eller pvn? tongue

Opptimistisk Pessimist
1 479 Inlägg
27 november 2009
hehe pv'n, på tal om att köpa billiga saker som farbrorbozzen sa big_smile

Vill ha PV big_smile (och amazon, 144, 145, tidig 245, 945 och allt annat lol )

------------------

2 164 Inlägg
27 november 2009
Trådstartare
Volvo1968 skrev:
hehe pv'n, på tal om att köpa billiga saker som farbrorbozzen sa big_smile

Vill ha PV big_smile (och amazon, 144, 145, tidig 245, 945 och allt annat lol )

det där sprack vid 245... och ÄNNU värre vid 945! tongue hur tänker du egentligen? wink

Sök