Angående: Bilträff i Ronneby 8/8 NY INFO!

anderssonboy
1 augusti 2009 · 355 Inlägg

kommer troligt vis

salleracing billackerare/bilbyggare
1 augusti 2009 · 232 Inlägg

lernia ?....vem kom på den dumma iden ?, på öb slipper vi arga grannar...

Honda prelude "evil one" (1992)
Volvo 245TIC "christine" (1984)
Mitsubishi Eclipse spyder gst "Starwarsbilen" (1997)
kullberg89
2 augusti 2009 · 16 Inlägg

Ja kommer med, Håller med Salle !

Volvo 850 (1997)
Eddie_88 Hillbilly
2 augusti 2009 · 206 Inlägg

mm de e nog bättre på öob hehe

Living my life sideways!
PyroRoX
2 augusti 2009 · 62 Inlägg

Kommer lät big_smile

anderssonboy
2 augusti 2009 · 355 Inlägg

ja tror det är bäst på lernia då polisen inte lär komma licka snabbt dit o är ju inte massa folk som bor där .

Sketstopp24v STREETRACER
2 augusti 2009 · 892 Inlägg

det finns inga grannar på lernia heller,salle ,om de inte bestämmer sig för att ha kvälls öppet överallt i närheten...

Förstår mig inte på detta... 

vad spelar det för roll om var vi samlas??

vi ska juh ändå åka och grilla tidigt?!?! 

är ni rädda för nåt nytt ställe?? 

På ÖoB har vi sett det massa med gånger... folk kan inte ge fan i att speka/burna inne bland bilar och folk!! 
På lernia finns inte den möjligheten att folk ska kunna speka o burna bland bilar o folk!!
finns väg där det både går att göra lite ringar och speka osv.. 

ge det en chans istället!!  funkar lernia betydligt sämre än ÖoB så blir det juh inget mer lernia liksom... men man måste VÅGA!!!

kom dit och gör er bedömning där och efteråt istället...  så kan ni juh säga på lördag natt elr söndag om hur det va istället!!

Senast redigerat av Sketstopp24v (2 augusti 2009)

Bmc Crew
AcesHigh666 The devil is a looser and he´s my bitch!
2 augusti 2009 · 1 948 Inlägg

"sketstopp24v" bara så att du vet så ligger det hus ca 500m bortanför Lernia, och ganska ett ganska stort bostadsområde är det... och nere vid ÖB ligger närmsta hus långt uppe på andra sidan kullen (inne i kallinge), sen vet jag inte vad som skulle hindra folk från att "börna" på Lernias parkering/område då det är gott om öppna ytor där också...

Tror ÖB hade varit ett säkrare ställe även på den punkten då där finns både bilprovningen, lilla vägen in till ÖB, "stora" vägen utanför, samt en rondell som folk kan leka i... som anordnare av träffen så får ni väl säga till folk som burnar inne bland bilarna helt enkelt...

Men visst kan ni testa på Lernia om ni vill... folk kommer garanterat att dyka upp, men jag tror inte att det kommer att bli bättre ur "säkerhetssynpunkt" och jag tror att vi kommer att få se "länsman" relativt snabbt också...

EDIT: ta det som konstruktiv kritik smile

Senast redigerat av AcesHigh666 (2 augusti 2009)

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Mazda MX-5 "Happy Go Lucky" (1992)
Jackoo
2 augusti 2009 · 141 Inlägg

Tror att oavsett var man lär folk störa sig på "oss"....

Dock finns de bättre och sämre ställen!

Börja med Blekinge bilradio på dagen så blir de en heldag:D

Mvh
Jacob "Jackoo" Sandström
Nöjd kund hos Waarwest.se & Blekingebilradio.se samt JAWS motorsport!
_Sandell_
2 augusti 2009 · 119 Inlägg

tillbaka till "grill"snacket, alla tycker att det är för få som kör... så varför inte bestämma några race i förväg?! typ om man är sugen på att möta en bil så kan man väl snacka med den personen t.ex här på garaget och se om han/hon är sugen på att testa sin bil. Det kanske hade blivit flera race om man gjorde så?
Det var bara en idé man fick för att försöka få flera bilar att komma till startlinjen tongue

Senast redigerat av _Sandell_ (2 augusti 2009)

m_ellisson
2 augusti 2009 · 17 Inlägg

Jag kommer & målar med grillkålen lol
ja det är fan för få som ställer upp o kör

BMW E30 M50B28 Turbo "323an" (1986)
anderssonboy
2 augusti 2009 · 355 Inlägg

jag ska nog grilla lite om jag bara får upp laddet lite mer tongue

Sketstopp24v STREETRACER
3 augusti 2009 · 892 Inlägg

AcesHigh666 skrev:
"sketstopp24v" bara så att du vet så ligger det hus ca 500m bortanför Lernia, och ganska ett ganska stort bostadsområde är det... och nere vid ÖB ligger närmsta hus långt uppe på andra sidan kullen (inne i kallinge), sen vet jag inte vad som skulle hindra folk från att "börna" på Lernias parkering/område då det är gott om öppna ytor där också...

Tror ÖB hade varit ett säkrare ställe även på den punkten då där finns både bilprovningen, lilla vägen in till ÖB, "stora" vägen utanför, samt en rondell som folk kan leka i... som anordnare av träffen så får ni väl säga till folk som burnar inne bland bilarna helt enkelt...

Men visst kan ni testa på Lernia om ni vill... folk kommer garanterat att dyka upp, men jag tror inte att det kommer att bli bättre ur "säkerhetssynpunkt" och jag tror att vi kommer att få se "länsman" relativt snabbt också...

EDIT: ta det som konstruktiv kritik smile

Tar in det och kommer  vara den FÖRSTA som erkänner att lernia va en jävligt dum ide´ om det visar sig att lernia är helt åt skogen att vara på... 

vi kommer inte stanna på lernia sådär jätte länge, för vi tänkte grilla rätt tidigt...

som sagt det är mkt nytt som kommer prövas på denna kvällen

wish us luck =P

Bmc Crew
salleracing billackerare/bilbyggare
3 augusti 2009 · 232 Inlägg

vi kan väll börja å mötas upp på lernia...för å sen dra vidare nånstans, hörde me att asfalten e dålig på lernia...som jag sa innan, öb är bästa stället...folket å bilarna som e parkerat e skyddat mot dom som kör....kul å titta på dom som kan drifta me på bilprovningens parkering...finns många duktiga förare som kan ratta bilarna...tycker jag e roligare en å se några som rejsar....hoppas adde kommer me bmwn...han e alltid lika underhållande....å till er som kör nu till lernia...kör lungt,gasa kan ni göra senare....dumt å reta upp folk i onödan...syns där

LazyStance SR20 Spirit
3 augusti 2009 · 335 Inlägg

Toms bil är grym som fan på alla bilder jag sett hittills.. fan att man inte riktigt hinner helt klart med fastsättningen av bakkofångarn samt sidokjolarna tills dess.. ska besiktigas på fredag oxå..

Nissan Silvia "Outsiders PS13" (1993)
Sketstopp24v STREETRACER
3 augusti 2009 · 892 Inlägg

salleracing skrev:
vi kan väll börja å mötas upp på lernia...för å sen dra vidare nånstans, hörde me att asfalten e dålig på lernia...som jag sa innan, öb är bästa stället...folket å bilarna som e parkerat e skyddat mot dom som kör....kul å titta på dom som kan drifta me på bilprovningens parkering...finns många duktiga förare som kan ratta bilarna...tycker jag e roligare en å se några som rejsar....hoppas adde kommer me bmwn...han e alltid lika underhållande....å till er som kör nu till lernia...kör lungt,gasa kan ni göra senare....dumt å reta upp folk i onödan...syns där

mjo håller med dig att det är skoj att se folk som kan ratta ,göra det smile

då det är lite folk nu som verkligen inte gillar detta med lernia så...

är det kanske enklare att helt enkelt göra ALLA nöjda genom att flytta till ÖoB redan från början kanske?

vi ska ta ett snack om detta ikväll och se vad vi kommer fram till hehe

om det beslutas att flytta till ÖoB så erkänner jag som sagt att det va en korkad ide´ och sväljer det hehe

ny info kommer om det ikväll smile


och det är jävligt nice att Tom kommer med sin Nissan smile

Bmc Crew
salleracing billackerare/bilbyggare
3 augusti 2009 · 232 Inlägg

Sketstopp24v skrev:

salleracing skrev:
vi kan väll börja å mötas upp på lernia...för å sen dra vidare nånstans, hörde me att asfalten e dålig på lernia...som jag sa innan, öb är bästa stället...folket å bilarna som e parkerat e skyddat mot dom som kör....kul å titta på dom som kan drifta me på bilprovningens parkering...finns många duktiga förare som kan ratta bilarna...tycker jag e roligare en å se några som rejsar....hoppas adde kommer me bmwn...han e alltid lika underhållande....å till er som kör nu till lernia...kör lungt,gasa kan ni göra senare....dumt å reta upp folk i onödan...syns där

mjo håller med dig att det är skoj att se folk som kan ratta ,göra det smile

då det är lite folk nu som verkligen inte gillar detta med lernia så...

är det kanske enklare att helt enkelt göra ALLA nöjda genom att flytta till ÖoB redan från början kanske?

vi ska ta ett snack om detta ikväll och se vad vi kommer fram till hehe

om det beslutas att flytta till ÖoB så erkänner jag som sagt att det va en korkad ide´ och sväljer det hehe

ny info kommer om det ikväll smile


och det är jävligt nice att Tom kommer med sin Nissan smile

glöm ej att jag kommer me 142an he he

Senast redigerat av salleracing (3 augusti 2009)

MrSkyline89 driver with style
4 augusti 2009 · 800 Inlägg

asså jag tycker att vi kan samlas på lernia och visar upp lite finputs för sedan flyttar gemensamt te ÖB där dem som vill stå för lite underhållning kan göra det smile

min åsikt tongue

Vissa falla för grupptryck, Jag föll för laddtryck!
www.hugotraffen.se
_JL_
4 augusti 2009 · 120 Inlägg

Jag hålle me Opel16V tycker vi kan prova lernia de skada ju inte:Dtycker deär roligt med lite nya ställen:Dmen jag komme vilket ställe det än blir:D

http://www.stylingwebben.se LED- belysning och bilstyling
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang