6818
Sök

Demo visning och prova på mäta DB Rättvik tisdags kul 4/8 14-18

4 074 Inlägg
3 augusti 2009
Trådstartare
Ljudbutiken i Edsbyn kommer ner med lite demobilar och visar upp sig och det går att prov mäta DB så passa på att komma förbi och prov mät din bil! Kommer att stå vid fontänen på torget....
Du kikar väl förbi??

Välkomna...

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
3 augusti 2009
Jag kommer om jag bara hinner hem från jobbet i tid! big_smile Kostar det nåt att göra en mätning?

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

4 074 Inlägg
3 augusti 2009
Trådstartare
ChriZtoffer skrev:
Jag kommer om jag bara hinner hem från jobbet i tid! big_smile Kostar det nåt att göra en mätning?

nej det tror jag inte att de gör.... symbolisk summa i så fall! smile

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
3 augusti 2009
Good, då får det bli en liten test då. smile Verkar inte bli nå jobba imorrn heller så då kan man ju faktist komma dit i tid. Vet du förresten om det är mätning från 120dB och uppåt eller om det går att mäta lägre än så? Vore kul att se vad framsystemet spelar...

Saab 9-3SC {SQ-edition}

4 074 Inlägg
3 augusti 2009
Trådstartare
ChriZtoffer skrev:
Good, då får det bli en liten test då. smile Verkar inte bli nå jobba imorrn heller så då kan man ju faktist komma dit i tid. Vet du förresten om det är mätning från 120dB och uppåt eller om det går att mäta lägre än så? Vore kul att se vad framsystemet spelar...

vet inte helt 100 men jag tror det är från 120 men du får väl gaina upp steget lite mer då! smile

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
4 augusti 2009
Hehe ja fast det är inte där problemet ligger, tyvärr. wink Måste dämpa bättre och kanske dela lite högre än 50Hz, men men... får väl testa basen iaf då. Hoppas att det är lite andra roliga bilar där att titta på också. smile

Saab 9-3SC {SQ-edition}

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
4 augusti 2009
Kom dit vid 16.30 (ungefär ) och det var ju lite smådött... Synd att det inte var mer folk där och tittade. Och vart fanns Termlabbet?

Saab 9-3SC {SQ-edition}

4 074 Inlägg
4 augusti 2009
Trådstartare
ChriZtoffer skrev:
Kom dit vid 16.30 (ungefär ) och det var ju lite smådött... Synd att det inte var mer folk där och tittade. Och vart fanns Termlabbet?

hmm...TLét kom fram när vi åkte upp till parken! blev ett jävla gnäll när vi spela vid fontänen! =/

3 390 Inlägg
5 augusti 2009
Låser då evenemanget varit....

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sök