2420
Sök

Eftersnackas tråd ang Markaryd 7/8

1 311 Inlägg
8 augusti 2009
Trådstartare
Tack för allt som hände ikväll roll

Mkt trevligt att så många vara där! sjukt mkt folk och roligt!
Vi var ju en del från göteborg en då , var ju en del när vi kom dit me som jag inte trodde lol

Lägg gärna upp bilder me cool

Tack RC å GSR big_smile

631 Inlägg
8 augusti 2009
Kaxxen , jag kan bara gissa att du menar personen som har blåljus i framrutan ?  eller var det något annat som hände?

För övrigt, Mycket lyckad kväll till slut.. det var värt dom pengarna ( Hua, vill igentligen inte tänka på det ) i bensin!   *MYCKET* Folk och  Mycket goa bilar !!

Go publik var det också ! smile
(Rötäggen är inte ens värda att nämnas igentligen , men vet att någon kommer dra upp det, suck)

76 Inlägg
8 augusti 2009
får tacka för en mkt trevlig kväll wink slutade ju trevligt iallafall big_smile hade bara blivit kattskit utan alla goa göteborgare wink  ja kommer att lägga upp lite bilder och något videoklipp här senare under dagen:D

631 Inlägg
8 augusti 2009
kaxxen skrev:
Arradin skrev:
Kaxxen , jag kan bara gissa att du menar personen som har blåljus i framrutan ?  eller var det något annat som hände?

För övrigt, Mycket lyckad kväll till slut.. det var värt dom pengarna ( Hua, vill igentligen inte tänka på det ) i bensin!   *MYCKET* Folk och  Mycket goa bilar !!

Go publik var det också ! smile
(Rötäggen är inte ens värda att nämnas igentligen , men vet att någon kommer dra upp det, suck)

yes jag menar den barnungen.... varför ska man ens leka polis? för det första där nere & stå där & visa sin häftiga saftblandare/ljus i framrutan sen leka polis på e6an med?!?!?  helt idiotiskt...  tillhör han gsr?  har förstått att det är så.

Äh, jag kan förstå din frustration, men glöm det och se till det roliga under kvällen istället smile

KHRacing
8 augusti 2009
Allt vart förstört av de idioterna som kastade ölburkar på polisbilen som kom till platsen.

De gör bara sitt jobb, tänk på detta nästa gång.

631 Inlägg
8 augusti 2009
KHRacing skrev:
Allt vart förstört av de idioterna som kastade ölburkar på polisbilen som kom till platsen.

De gör bara sitt jobb, tänk på detta nästa gång.

Förstört?  hur tidigt åkte du igentligen? smile

Avstängd
153 Inlägg
8 augusti 2009
Tack för en grymt rolig kväll / natt..

¤SANDRA¤
GSR- Göteborgs streetracing CREW

Avstängd
153 Inlägg
8 augusti 2009
kaxxen skrev:
nån lekte polis iaf.. fick pratat med en i rc som hänvisa mig vidare till gsr

synd att GSR tappa min respekt med barnungar/fjortisar i sitt led som tycker det är så himla tufft att leka polis...   jag skiter i vilket men va ska de va bra för?  e du tuff vem fan du nu e & hur gammal e du? leka polis gjorde man när man var mindre.. nä förfan väx upp jävla barnfasoner i gsr.  ni kan ta bort mig från eran sms lista...

eller så gör i gsr nåt åt det.

annars var kvällen lyckad & kul smile

kaxxen: Du får jätte gärna ta det du har i agg mot oss i GSR på mejl till mig. Är väldigt nyfiken på vad du har att säga... Hörde inte något om detta så kan va kul o få veta...
Senast redigerat av Princezz (8 augusti 2009)

¤SANDRA¤

330 Inlägg
8 augusti 2009
som jag skrev i andra tråden, riktigt lyckat smile värt bensinen helt klart.

hoppas detta händer igen big_smile

Kungen i Lerbäckshult
718 Inlägg
8 augusti 2009
Ingen som tog några bilder!?

IGGE The One And Only
51 Inlägg
8 augusti 2009
bra race i går MUSTIGT. gick lite fort ner bara wink

Mustigt

501 Inlägg
8 augusti 2009
Jävla skön kväll det blev !!! tur att GSR och RC CREW var med som kunde hålla i det hela !!

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

631 Inlägg
8 augusti 2009
dieselknackare skrev:
Ingen som tog några bilder!?

Jodå, massor av folk wink

Men det ska hinnas vakna, redigera och ladda upp... So be patient!    Väntar också! wink

1 231 Inlägg
8 augusti 2009
måste och tacka för igår smile sjuuuukt bra va det , bra organiserat också.
har vart på massa andra race , men detta va det bästa hittils iaf.
mkt folk , roliga bilar osv smile

synd bara polisen kom där en runda , men det hör väl till i guess smile
är bara nyfiken på vad som gjorde att han inte kom tillbaka smile

ill be back smile

501 Inlägg
8 augusti 2009
Tigerofsweden skrev:
måste och tacka för igår smile sjuuuukt bra va det , bra organiserat också.
har vart på massa andra race , men detta va det bästa hittils iaf.
mkt folk , roliga bilar osv smile

synd bara polisen kom där en runda , men det hör väl till i guess smile
är bara nyfiken på vad som gjorde att han inte kom tillbaka smile

ill be back smile

Tacka GSR och RS CREW dom som snackade med dom.. tongue

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

151 Inlägg
8 augusti 2009
Stort tack till alla i GSR och RC CREW för uppvisningnen hur ett race ska skötas!
Hoppas ni kommer fler gånger..
Riktigt kul med mycket folk och mycket vassa bilar.

Tyvärr jävlades min bil som vanligt.. märkte påväg ner att den inte diffade som de skulle.
testade några starter och den spann bara som satan. så jag hann bara köra en repa innan en drivknut gav upp så de var bara ställa bilen..
Mvh/Öhman

Kör: Audi S2 ca700hk 10,76sec 216km/h-402m
Bygger: Audi S2 "Racebil"
Körde: Ascona A: 661++hk 10,54sec 209km/h-402m
Volvo 242: 563hk. 10,89sec 206km/h-402m

Avstängd
153 Inlägg
8 augusti 2009
pearlan skrev:
får tacka för en mkt trevlig kväll wink slutade ju trevligt iallafall big_smile hade bara blivit kattskit utan alla goa göteborgare wink  ja kommer att lägga upp lite bilder och något videoklipp här senare under dagen:D

Ja visst hade det?? Vi Göteborgare är BÄST!!! hihi

¤SANDRA¤

181 Inlägg
8 augusti 2009
Japp tack för ett riktigt shysst och bra arrangerat race igår,
Tyvärr var racedäcken slut så det fick bli gatdäcken,
var lite halt men det var kul det också smile

Avstängd
153 Inlägg
8 augusti 2009
kaxxen skrev:
Princezz skrev:
kaxxen skrev:
nån lekte polis iaf.. fick pratat med en i rc som hänvisa mig vidare till gsr

synd att GSR tappa min respekt med barnungar/fjortisar i sitt led som tycker det är så himla tufft att leka polis...   jag skiter i vilket men va ska de va bra för?  e du tuff vem fan du nu e & hur gammal e du? leka polis gjorde man när man var mindre.. nä förfan väx upp jävla barnfasoner i gsr.  ni kan ta bort mig från eran sms lista...

eller så gör i gsr nåt åt det.

annars var kvällen lyckad & kul smile

kaxxen: Du får jätte gärna ta det du har i agg mot oss i GSR på mejl till mig. Är väldigt nyfiken på vad du har att säga... Hörde inte något om detta så kan va kul o få veta...

yes jag menar den barnungen.... varför ska man ens leka polis? för det första där nere & stå där & visa sin häftiga saftblandare/ljus i framrutan sen leka polis på e6an med?!?!?  helt idiotiskt...  tillhör han gsr?  har förstått att det är så.

så skrev ja innan. det va inte bara jag som fick erfara mr tuffa-låtsas-polis. däar har ni det.

Okej okej. ja men det är väl upp till var o än vad man anser är roligt o inte eller???
Var han otrevlig mot dig så kan jag förstå att du hade reagerat. Men för en sån här grej??!! *Suck*
Vi kan inte kontrolera o bestämma över vad andra i GSR gör, dom är vuxna människor. Synd bara att du ska kasta skit på hela GSR när det är en person du tyckte gjorde fel. Var en man o ta det med honom istället för att sitta o fega o skriva det här??!! Men men som sakt vill du att vi tar bort dig så kan jag fixa det. För jag kan inte säga åt vad han (barnungen som du så fint kallade det för) får göra på sin fritid, däremot kan jag säga till honom att han inte ska göra så under ett race, ioma så många är polis rädda!!!!!
Tack för mig.

¤SANDRA¤

Avstängd
153 Inlägg
8 augusti 2009
DIEZEL_NET skrev:
Jävla skön kväll det blev !!! tur att GSR och RC CREW var med som kunde hålla i det hela !!

Tusen tack. ja det blev en jätte rolig kväll/natt men utan alla er sköna gbg.are så hade det inte blivit hälften så bra.. Så massa kredits till ER..!!

¤SANDRA¤

Sök