Verkar gå framåt ser jag. Går det inte som du vill med fransmännen?
aaaomän, sakta men säkert kan man säga. jaa, dem e så jävla gnälliga -___- får jag bara mina ok så har jag fan fullt upp igen typ. tills vidare så har jag en del jobb kvar på karossdelarna.
aaaomän, sakta men säkert kan man säga. jaa, dem e så jävla gnälliga -___- får jag bara mina ok så har jag fan fullt upp igen typ. tills vidare så har jag en del jobb kvar på karossdelarna.
Två stycken Wilwood Powerlite. påväg hem från frankrike. men fort går d fan inte..
fortsatt jobb med baklucka
d gick fan borra så d stämde när vi satt ihop den. pure skill ! ,)
fräsa av kanterna så limmet får fäste
Limlimlimlim
i med metallstängerna
kläm fast på ena bräda och se till att d e rakt o snyggt, sen skjuts in i ugnen
och en liten stund senare, en avkortad Grupp A vinge
HUR många gissar på att Posten som VANLIGT ! har Fuckat upp sig och skickat det till fel utlämningsställe och returnerat det till centralen i härryda ?? har nu hela jävla helgen på mig att skriva ett vansinnigt mail till Posten, HUVUDEN SKALL RULLA !!!!! :@
HUR många gissar på att Posten som VANLIGT ! har Fuckat upp sig och skickat det till fel utlämningsställe och returnerat det till centralen i härryda ?? har nu hela jävla helgen på mig att skriva ett vansinnigt mail till Posten, HUVUDEN SKALL RULLA !!!!! :@
tjena, måste först säga att ditt projekt är grymt:D det med posten hände samma sak med mig med när jag hade beställt en vinge till min bil, på avin stog det att jag skulle hämta ut det i växjö (bor i emmaboda) när jag kom dit så fanns den inte, då låg den i tingsryd:O, jag åkte hem och ringde till posten och var skitsur på dom och dom kunde inte förklara varför det hade blivit så. fick ialla fall min vinge dagen efter. jag krävde posten på ersättning också och fick typ 4 frimärken. ibland undrar man hur dom tänker, jag menar vad ska jag med 4 frimärken till? haha
tjena, måste först säga att ditt projekt är grymt:D det med posten hände samma sak med mig med när jag hade beställt en vinge till min bil, på avin stog det att jag skulle hämta ut det i växjö (bor i emmaboda) när jag kom dit så fanns den inte, då låg den i tingsryd:O, jag åkte hem och ringde till posten och var skitsur på dom och dom kunde inte förklara varför det hade blivit så. fick ialla fall min vinge dagen efter. jag krävde posten på ersättning också och fick typ 4 frimärken. ibland undrar man hur dom tänker, jag menar vad ska jag med 4 frimärken till? haha
Grymt jobbat iaf:D
MVH Mattias
Tackar så mycket, jo tack ! tell me about it. hade dem varit ett transportföretag som schenker FedEx dhl osv så hade dem fan inte haft mkt kunder kvar. riktigt jävla värdelös service har dem !!
utskuren, men behöver lite finputsning och riktning. slog sig som fan när jag kapade ur den. tror jag målar alun matt grå ist, tror d kommer synas allt för väl att plåten e bulig.
Kan bli nice med stötfångaren är du rädd för fåglar? Ska du lacka stötisen med?.
fåglar ? =S jaaa, klart som fäen att jag skall lacka den =Z skall iväg och samma nu, men bilder på mina nyss hemkomna ok kommer när jag är hemma igen !!!
Var hos Viktorson och borrade upp torkarhuset för att få plats me nya bussningarna, har tyvärr inte mer bilder på när d blev klart, skall ta i morn. men fint blev det !
njääääpp, dem får vara eloxerade tills vidare. loggan e fräst in väldigt tunt, bara så eloxeringen e borta, vill ju ha kvar den. och behöver inte skryta med skrikiga färger på oken för att dem skall synas d klarar bilen bra ändå