öm jag öppnar ett donationskonto så kan alla donera pengar, allt kommer gå till meningslös styling. Dock har jag bara en renå5a att sätta det på, men det bör ju se jävligt bra ut!
Min granne hade en gammal 855gle som han hade trimmat med dekaler i massor. Det värsta var nog NOS klistermärket som han hade satt på bakluckan, va vi skrattade varje gång vi såg den bilen...mörkblå med trösklar/kjolar nerlackade med beige grundfärg
Haha herregud va många fake styling tillbehör det finns. Såg något avsnitt på Pimp my ride där dom satta högtalare under bilen och så hade dom någon motorljuds simulator kopplat till dom, perfekt om man vill få sin gammla sket bil till att låta som en Ferrari
Hehe, här har ni en fin pryl inte en aning vad det är för skit dom har satt i bilen.
FAKE TURBO-CHARGER BOV! Sounds like a real turbocharger.
Det är typ en visselpipa som man skruvar fast i avgasröret, jättehäftigt är det faktiskt, jag lovar!
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P