2964
Sök

Eftersnack: Stockholm Cruising 15 Aug '09

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
16 augusti 2009
Trådstartare
Ja, jag vet inte riktigt vad man ska säga. Vädret var ju inte riktigt på vår sida men annars var det väll rätt så bra tills det kom jappsare och tyskar som skulle visa sig på styva linan och dunka skitmusik...

Att snuten sedan spärrade av såpass tidigt är ju bara tragiskt. Men några kom tillbaks efter det att dom släppt på avspärrningarna, en stor eloge till dessa.

Får hoppas att det blir bättre tills nästa år och att värdet kanske blir aningen bättre

Rock'n Roll

562 Inlägg
16 augusti 2009
Vädret var ju bra, tills halv 10-10 så det klagar man inte på, värre förra året då det regnade konstant hela kvällen! Men annars en bra kväll under tiden jag var där, det är ju underhållning!

9-5 Aero Sedan -05

3 650 Inlägg
16 augusti 2009
Riktigt bra drag och mkt folk/bilar, nice stämning! Sen fick fick vi fel på startmotorn på kungsgatan, tog ca 1,5 timma innan vi fick ingång den

183 Inlägg
16 augusti 2009
galet bra stämmning tycker jag!big_smile  vill se mera bilder......

tyskt ska d va!

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
17 augusti 2009
Trådstartare
stillooking skrev:
galet bra stämmning tycker jag!big_smile  vill se mera bilder......

Kanske bara jag som va lite missnöjd då?

ja vädret va bra fram tills 10 men det är ju då det roliga börjar! Inte tusan regnade det hela tiden förra året... Då åkte vi K10 och jag satt på flaket hela kvällen och vill minnas att det blev uppehåll och ganska bra väder efter nån timme

Någon som sitter inne på lite bilder kanske?

Rock'n Roll

Sök