är det tre mil från skövde till skara? är det inte värt att åka den biten och få se mer bilar än att det splittras upp på 2 ställen och inte bli lika många?
är det tre mil från skövde till skara? är det inte värt att åka den biten och få se mer bilar än att det splittras upp på 2 ställen och inte bli lika många?
Jag åker från Forsvik det blir 8 mil enkel väg för mig...det var mest det jag tänkte på...
Ska jag vara ärlig så tror jag det blir rätt tight med 2 träffar så på varandra, skulle var gött med en träff lite senare, typ 2-3 veckor? så har man nåt att se fram emot men de kan nog locka folk ändå.
Instämmer med björk, bra att ta det med lite mellanrum det lär nog bli mycket redan på fredag:) glöm inte 29 och 30 augusti 402 i moholm också ett roligt ställe:lol:
Instämmer med björk, bra att ta det med lite mellanrum det lär nog bli mycket redan på fredag:) glöm inte 29 och 30 augusti 402 i moholm också ett roligt ställe:lol:
Då skulle de ju vara skitskoj med en kvällsträff på lör. den 29:e om man frågar mig Eller?