Eftersnack konbane körning på kinnekulle ring med götene mk den 18aug

Evert_
18 augusti 2009 · 303 Inlägg

med lyckad eftermiddag på kinne kulle ring med konbane körning
det va cirka 16 bilar med och körde,
bra väder hade vi.

va tyckte ni som va med och körde ge gärna plus minus betyg

tack för att ni kom och körde

hoppas att ni hade lika kul som jag hade körde inte mycket. hade jag inte varit själv på plats så hade jag kört mera...

heter numera blyfot_racing här på garaget
Evert_
18 augusti 2009 · 303 Inlägg

ska försöka få genom en träff till innan september är slut  om det är nån som är på..och om det är fint väder..........kanse blir något dyrare men max antal 20bilar så det blir samma flyt som i dag ska göra mitt bästa om ni vill

Senast redigerat av Evert_ (18 augusti 2009)

heter numera blyfot_racing här på garaget
SimmeDaMann
18 augusti 2009 · 8 Inlägg

Jag tycker det var lyckat, behöver dock fila lite under huven för att det kändes som jag var en bromskloss i det hela, pinade den gamle gubbkörda volvon så gott det gick när det plötsligt dyker upp en ettrig opel i bakspegeln och vill om big_smile

Volvo 740 "T5" (1990)
Johnson
18 augusti 2009 · 613 Inlägg

Som en som aldrig kört på bana så förut så var de sketkul tycker ja! Perfekt å pröva på!
Gav ju helt klart mersmak! tongue

Austin Mini 1000 "Fars bil" (1972)
Rover Mini (1991)
Ford Mondeo (2010)
Dago
18 augusti 2009 · 17 Inlägg

Tycker det var mycket lyckat jag med...   e nog med på en körning till i år om det skulle bli det...
mitt gamla skåp gick ju skapligt.

Evert_
18 augusti 2009 · 303 Inlägg

DerMann skrev:
Jag tycker det var lyckat, behöver dock fila lite under huven för att det kändes som jag var en bromskloss i det hela, pinade den gamle gubbkörda volvon så gott det gick när det plötsligt dyker upp en ettrig opel i bakspegeln och vill om big_smile

ingen fara det är inte menigen att det ska gå i 200 du gjorde en bra körning hoppas du kommer nästa gång.

den blå och den bruna bilen för att inte nämna några namn som körde vildast är det inte många som rår på.

heter numera blyfot_racing här på garaget
StahlgrenDesign Virtuell Designer
18 augusti 2009 · 545 Inlägg

Jo det var riktigt kul! Var ju även första gången för mig, så det var riktigt lyckat big_smile Måste förbättra väghållningen lite märkte jag! roll
Om man ska vara negativ, vilket är svårt att vara, så det ända jag saknade var att få en tid! Hade varit kul att se hur fort man körde jämfört med andra!big_smile
Gav precis som Johnson sa mersmak! big_smile
Konorna var ganska strategiskt utsatt, hamnade lite tätt på vissa ställen dock, men annars var det bra placering=)
Kommer upp en liten filmsnutt på min garaget sida inom kort med lite av min körning=)
Vad sa du det kostade att bli medlem i Gmk? wink
/Anton

Renault Megane Sport Tourer "Bose Edition" (2017)
Evert_
18 augusti 2009 · 303 Inlägg

StahlgrenDesign skrev:
Jo det var riktigt kul! Var ju även första gången för mig, så det var riktigt lyckat big_smile Måste förbättra väghållningen lite märkte jag! roll
Om man ska vara negativ, vilket är svårt att vara, så det ända jag saknade var att få en tid! Hade varit kul att se hur fort man körde jämfört med andra!big_smile
Gav precis som Johnson sa mersmak! big_smile
Konorna var ganska strategiskt utsatt, hamnade lite tätt på vissa ställen dock, men annars var det bra placering=)
Kommer upp en liten filmsnutt på min garaget sida inom kort med lite av min körning=)
Vad sa du det kostade att bli medlem i Gmk? wink
/Anton

ja du är själv lite besviken på att det inte var nån tidtagning på grund av olika andledningar så blev jag själv från götene mk så jag hade ingen möjlighet att ordna så det blev tidtagning, tyvärr

det kostar 150 kr för att bli medlem kolla http://www.gotenemk.se/ för mera detaljer och info

andledningen till att vi satte dom tätt va för att vi skulle få ner hastigheten och undvika avkörningar och få lägre ljudnevå överbanan vi hade special tillstånd för att köra efter klockan halv fem på dagen det va såna krav vi hade på oss


ser fram i mot filmen, dock han jag inte ta så många bilder själv..

heter numera blyfot_racing här på garaget
StahlgrenDesign Virtuell Designer
18 augusti 2009 · 545 Inlägg

Tack=D
Misstänkte att det var såtongue Skoj som fan var det iaf=)

Renault Megane Sport Tourer "Bose Edition" (2017)
StahlgrenDesignMk3
18 augusti 2009 · 50 Inlägg

Mycket lyckad träff / körning i mina ögon!. Bra flyt och inga större incidenter!. ser skarpt fram emot ytteligare en eller kanske två körningar till innan vintern big_smile
Nu ska jag bara få lite snurr i maskinen igen så det blir mer köra o mindre meka nästa gång.  Eller så dyker jag kanske upp i en calibra istället cool.
//Andreas

Senast redigerat av StahlgrenDesignMk3 (18 augusti 2009)

www.ldkpracecrew.webs.com
"Vi som fixar dom bästa träffarna och eventen runt om i skaraborg"
Subaru Impreza WRX "SCR-Edition" (2006)
Toyota Supra Mk3 3,0 Turbo "The White Pearl" (1990)
Forshem
19 augusti 2009 · 231 Inlägg

fick ingen tid över igår tyvärr, men jag har r-däcken klara så fixa en dag i september så ska jag nog dyka upp o testa på lite.

StahlgrenDesignMk3
19 augusti 2009 · 50 Inlägg

Ligger uppe film från calibran på garaget nu! smile

www.ldkpracecrew.webs.com
"Vi som fixar dom bästa träffarna och eventen runt om i skaraborg"
Toyota Supra Mk3 3,0 Turbo "The White Pearl" (1990)
Subaru Impreza WRX "SCR-Edition" (2006)
andreas81
19 augusti 2009 · 1 Inlägg

Tyckte det var riktigt lyckat!!  Jag kommer gärna igen:)

BMW M3 Cab (1996)
Evert_
19 augusti 2009 · 303 Inlägg

jag lägger upp en länk om det går bra
http://www.garaget.org/video/pf3k4mie65i5

heter numera blyfot_racing här på garaget
StahlgrenDesign Virtuell Designer
19 augusti 2009 · 545 Inlägg

Det går så bra såsmile Jag får skaffa en riktigt video kamera och filma mer bilar nästa gång!smile

Renault Megane Sport Tourer "Bose Edition" (2017)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang