Eftersnack Coopträffen i Skara 21/8

Chrillz_T5R VA FAN SKA JA SKRIVA HÄR??
22 augusti 2009 · 159 Inlägg

lyckad träff i mina ögon men håller med alla med supandet inte roligt.. annars helt okej och götene var det lite bilar men bättre än inget va ju kul till polisen kom:P..kort från träffen och götene uppskattas:P

har ni tänkt på en sak? om man blunnar så ser en inge.:P
Volvo 855 T5R "LOW and SLOW" (1995)
TimBerggren
22 augusti 2009 · 23 Inlägg

Blir det någon mer träff i år eller var detta sista för säsongen? hmm

Made in Sweden
fastmek VD
22 augusti 2009 · 36 Inlägg

Jag tycker vi tar en till lite tidigare inom kort tid för att klämma ut det sissta av sesongen...

Nissan Skyline "SAAB DESIGNE" (1996)
Saab 9-3 spco TTID Hirsh "Blackline" (2010)
Nissan Skyline "Fast Mek Drift" (1996)
_Thorell_ Party's on Wayne
22 augusti 2009 · 13 Inlägg

Jag får väl hålla med samtliga inlägg. Antingen åkar man bil, eller stannar hemma och super. Vi som är seriösa tas ju som idioter för de som är utomstående. Måste också hålla med om att det var bättre utbud förra gången. Dock blev jag förvånad över att det kom så pass många bilar när vädret hade varit piss hela dagen. Alla är ju givietvis välkomna till bilträffar, men någon måtta för det faktiskt vara. Eller har jag fel? Annars tycker jag att det var en rätt så lyckad träff, fast den första var det mer ordning på. Mindre alkohol, mer skötsel

/Thorell

Volvo V70 II "Polstjärnan" (2008)
DHermansson
22 augusti 2009 · 17 Inlägg

Håller med Berg ang bilarna oxå. Igår fanns ju inte mycket roligt att kolla på. Ska man på en träff kan man ju  iallafall lämna vinterbilen/andrabilen hemma.

Chrillz_T5R VA FAN SKA JA SKRIVA HÄR??
22 augusti 2009 · 159 Inlägg

fastmek skrev:
Jag tycker vi tar en till lite tidigare inom kort tid för att klämma ut det sissta av sesongen...

ja det tycker jag med. det finns mer att ge innan denna sesongen är slut. och kanske ta den lite tidigare på dan så det inte blir mörkt så fort

har ni tänkt på en sak? om man blunnar så ser en inge.:P
Volvo 855 T5R "LOW and SLOW" (1995)
fastmek VD
22 augusti 2009 · 36 Inlägg

precis och det blir betydling bättre kort och minte fulla tonåringar smile

Nissan Skyline "Fast Mek Drift" (1996)
Nissan Skyline "SAAB DESIGNE" (1996)
Saab 9-3 spco TTID Hirsh "Blackline" (2010)
Karlss0n Lageransvarig/Montör
22 augusti 2009 · 378 Inlägg

Man kan inte göra annat än att stämma in . Mindre supa, nedskräpning. Lite tidigare. Men tyckte ändå att kvaliten på endel bilar som var där var hyffsad. Men var som sagt var också en del som kanske lika gärna kunde stannat hemma.

Wiechert: Det var en vit Saab 9000 som hade blåst av i Rondellen tror jag . Den stod kvar där iaf när vi åkte hem.

Red daddy: Jag vill minnas att det sitter en Cossie motor i Opeln, Tror han har varit och kört på moholm nån gång : )

___
\__
___o__|
HPaddict DailyFresh Drifter
22 augusti 2009 · 2 466 Inlägg

håller med om att alkohol inte hör hemma på bilträffar, samt att nedskärpningen är så tråkig. varför tror folk att vi får dåligt rykte?

annars tycker jag träffen var mkt trevlig o mycket mer folk än jag trodde skulle komma pga vädret, men de e bara fint smile

dock tycker jag inte det gör mig nått speciellt att de e lite mörkt ute när man träffas på en parkering, så länge de finns lampor hela natten då. lite väl mörkt när belysningen på parkeringen stängdes av..
men en annan parkering me ljus hela tiden stör mig ingenting, kul att tjöta me nytt folk o kolla in varandras byggen wink

racet var ganska lyckat tycker jag, dock lite lite folk som körde men de gick väl ann smile

bilder uppskattas skriv i tråden om ni lägger upp några i foto delen wink

mvh stångberg

Kolla in mitt projekt här http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=101789/
Automationstekniker
Toyota Corolla KE70 Wagon "Low n Really Slow" (1981)
Mercedes CLK "3.6L AMG" (2003)
244Drag HOLSET ÄLSKARE
22 augusti 2009 · 53 Inlägg

seatmarbella skrev:
Håller med ovanstående, träffen hade varit kanon om inte alla småbarn\småtjejer varit där och supit.
Blev ett par vändor efter Götene, dock inte så många som anslöt sig till den gruppen.
Att supa på bilträffar\race är så onödigt. Jag var nog inte ensam med att se den enormt stora spyan bakom den väldigt  skabbiga 240n i Götene.
Ingen alkohol och inga halvruttna bilar så blir träffarna genast roligare.
Vem vill se en gammal rostig volvo? Det finns gott om sådana på skroten om man är intresserad av att titta på en sån.

ROST ÄR LÄTTARE ÄN KOLFIBER...
så är de bara

Audi 100 "Dragrace Audi 100" (1987)
Forshem
22 augusti 2009 · 231 Inlägg

244Drag skrev:

seatmarbella skrev:
Håller med ovanstående, träffen hade varit kanon om inte alla småbarn\småtjejer varit där och supit.
Blev ett par vändor efter Götene, dock inte så många som anslöt sig till den gruppen.
Att supa på bilträffar\race är så onödigt. Jag var nog inte ensam med att se den enormt stora spyan bakom den väldigt  skabbiga 240n i Götene.
Ingen alkohol och inga halvruttna bilar så blir träffarna genast roligare.
Vem vill se en gammal rostig volvo? Det finns gott om sådana på skroten om man är intresserad av att titta på en sån.

ROST ÄR LÄTTARE ÄN KOLFIBER...
så är de bara

Ja eller så får väl ni som stör er anordna olika träffar då, en med skabbiga bilar, en med fina bilar,spelar väl fan ingen roll vilken bil man åker..

Senast redigerat av Forshem (22 augusti 2009)

pt_tp
22 augusti 2009 · 55 Inlägg

träffen var väl bra igår bortsett att man kan ställa sig på den parkeringen vid 123 ist så inte kunder gnäller på att vi risar på den stora parkeringen.......tycker att det var dålig respons när man skicka sms....i den koppar färgade Opeln så vill jag också minnas att det sitter en cossie motor med 330hk/kit big_smile

Jag tycker att alla bilar är välkommna då vi har ett gemensamt intresse jag har själv kört allt från rost till nytt till rost igen....jag känner iaf att dom som kör rost kan köra tills de rasar tills andra inte vågar visa vad som finns under huven för de kostar för mkt när de rasrar big_smile

Jag tror på en träff inom en snar framtid igen big_smile

xlnc
22 augusti 2009 · 16 Inlägg

Självklart är alla välkomna, men enligt min mening så är det lite tråkigt att gå runt och titta på bilar när man bara ser "vinter" bilar till 80% på parkeringen.

Men det som verkligen förstörde hela kvällen var ju alla fulla små barn och allt nerskräpande runt omkring, tror knappast Coop är så glada över och få städa upp efter oss. Sköts det så kanske dom hade varit mer mottagliga till att kunna ha träffar på just deras parkering. Och varför inte kunna låta kundvagnarna vara i fred? Riktigt tråkigt! Hoppas man kan styra upp det på ett bättre sätt nästa gång.

pt_tp, håller med lite, väldigt dålig respons, var inte många bilar vid Focus senare på natten.

Ultimate [- Ultimate -]
22 augusti 2009 · 55 Inlägg

red daddy skrev:
Nån som vet vad den gamle opeln har under huven? Alltså den lille som "våldtog" supran... Fy faan sicken sleeper. smile

Här finns den bilen så får du kika själv vad det är som är gjort med den : http://www.garaget.org/?car=118624

Saab 9-5 (1999)
Clintan_86 Elektiker ;)
22 augusti 2009 · 403 Inlägg

Tyckte även i Götene att de va få som körde.. Samma bilar varje vända !
Ville egentligen till Skara, dock hade jag lite trötta polare som ville hem tongue

Hoppas på ny träff inom kort, bara alla små barn med alkohol kan hålla sig hemma..

Xlnc: Din bil va bland dem snyggare på träffen smile Älskar verkligen den Accorden ..

244Drag HOLSET ÄLSKARE
22 augusti 2009 · 53 Inlägg

de e ju alltid så ju. 300bilar på parkeringen och 5 som kör
skandal tycker jag

Senast redigerat av 244Drag (22 augusti 2009)

Audi 100 "Dragrace Audi 100" (1987)
fastmek VD
22 augusti 2009 · 36 Inlägg

Ta en träff till inom kort så kommer jag smile...

Senast redigerat av fastmek (22 augusti 2009)

Saab 9-3 spco TTID Hirsh "Blackline" (2010)
Nissan Skyline "SAAB DESIGNE" (1996)
Nissan Skyline "Fast Mek Drift" (1996)
Clintan_86 Elektiker ;)
22 augusti 2009 · 403 Inlägg

fastmek skrev:
Ta en träff till inom kort så ska jag köra smile...

Va diskret för all del big_smile

fastmek VD
22 augusti 2009 · 36 Inlägg

Absolut smile

Nissan Skyline "Fast Mek Drift" (1996)
Nissan Skyline "SAAB DESIGNE" (1996)
Saab 9-3 spco TTID Hirsh "Blackline" (2010)
NossRaL
22 augusti 2009 · 145 Inlägg

Riktigt trevligt igår.. tycker vi får ta nått i Skövde inom kort big_smile

Dodge Charger "Mopar Performance" (1967)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang