Eftersnack Coopträffen i Skara 21/8

Clintan_86 Elektiker ;)
22 augusti 2009 · 403 Inlägg

NossRaL skrev:
Riktigt trevligt igår.. tycker vi får ta nått i Skövde inom kort big_smile

Lidl parkeringen är ju klockren.. Belysningen släcks inte förrän kl 23:59 (då jag har ställt in de) haha
Hyffast stor och folk som vill leka av sig kan ju göra de längst in på parkeringen smile

Hampusforsberg
22 augusti 2009 · 259 Inlägg

Clintan_86 skrev:

NossRaL skrev:
Riktigt trevligt igår.. tycker vi får ta nått i Skövde inom kort big_smile

Lidl parkeringen är ju klockren.. Belysningen släcks inte förrän kl 23:59 (då jag har ställt in de) haha
Hyffast stor och folk som vill leka av sig kan ju göra de längst in på parkeringen smile

Jaa skövde vore ju nått nästa gång ? big_smile

NoFuckNoRide
Volkswagen Golf 3 "Från A till B" (1997)
Volkswagen Caddy "Sköööpet" (2004)
HPaddict DailyFresh Drifter
22 augusti 2009 · 2 466 Inlägg

håller helt med , lidl parkeringen vore nått det wink

mvh stångberg

Kolla in mitt projekt här http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=101789/
Automationstekniker
Mercedes CLK "3.6L AMG" (2003)
Toyota Corolla KE70 Wagon "Low n Really Slow" (1981)
TurboNissen
22 augusti 2009 · 104 Inlägg

varför inte ha träff i falköping för en gång skull vore skoj att ha någon träff på hemma plan=) coop parkeringen är stor och jag tror den är belyst hela natten=P

"Turbo is da shit"
Motorrenovering på gång=)=)
TimBerggren
22 augusti 2009 · 23 Inlägg

Skövde vore 100% klockrent och i skövde vet man också att finns det fulla idioter där som förstör så kommer polisen att ta han om  dom!
skövde lägger jag min röst på iaf, tror att det blir fler bilar ocksåcool

Clintan_86 skrev:

NossRaL skrev:
Riktigt trevligt igår.. tycker vi får ta nått i Skövde inom kort big_smile

Lidl parkeringen är ju klockren.. Belysningen släcks inte förrän kl 23:59 (då jag har ställt in de) haha
Hyffast stor och folk som vill leka av sig kan ju göra de längst in på parkeringen smile

Made in Sweden
volvo240linus
22 augusti 2009 · 6 Inlägg

vart hittar man bilder från igår då ? smile ^^,

xlnc
22 augusti 2009 · 16 Inlägg

Clintan_86 skrev:
Xlnc: Din bil va bland dem snyggare på träffen smile Älskar verkligen den Accorden ..

Tack, dom orden värmde gott smile

Onee
22 augusti 2009 · 342 Inlägg

verkar som det vart en bra träff igår kväll big_smile tråkigt att jag inte kunde komma :'( tycker det är tråkigt att folk alltid ska klaga så in i helvete vad det är för bilar på träffarna!
Man behöver inte ens komma te en bilträff om mna tycker det är fula bilar elle något sånt det är bara att vända å åka hem till mamma å gråta isåfall!!!
Bilträff är öppen för alla om det inte står typ Volvo 700/900 träff elle saab 900/9000 träff :tongue
sen äre så att alla vill inte åka bankens bilar tongue hehe

hoppas på en träff väldigt snart då bilen ska ställas av för ombyggnad big_smile

Gabbbe
22 augusti 2009 · 61 Inlägg

Trevligt va det!, men som alla andra säger så håller jag verkligen med, alkohol och bilträffar hör absolut inte ihop!.
Men vore trevligt o ta en träff i skövde antingen väldigt snart, eller nästa säsong smile

BMW 520D "Daily" (2012)
Bjork OEM <3
22 augusti 2009 · 6 957 Inlägg

TurboNissen skrev:
varför inte ha träff i falköping för en gång skull vore skoj att ha någon träff på hemma plan=) coop parkeringen är stor och jag tror den är belyst hela natten=P

Det blir ju tyvärr genast ganska långt för t.ex. Hjo, Mariestad, Tibrobor, sen så lär man
knappast få vara i fred där uppe innan Snutjocke dyker upp..men till nästa säsong är det ju värt ett försök
helt klart.

Tkr Lidlparkeringen låter rätt bra, skulle vara kul med "Skaraborgsträffen" lite runtomkring till 2010.
En träff i Skara, en i Lidköping, en i Falköping, Skövde osv. så att det blir lite variation på ställen.
De flesta städer har ju Lidl, Coop med megaparkeringar big_smile

Eller är jag ute och seglar?

OEM <3
Hampusforsberg
22 augusti 2009 · 259 Inlägg

Bjork skrev:

TurboNissen skrev:
varför inte ha träff i falköping för en gång skull vore skoj att ha någon träff på hemma plan=) coop parkeringen är stor och jag tror den är belyst hela natten=P

Det blir ju tyvärr genast ganska långt för t.ex. Hjo, Mariestad, Tibrobor, sen så lär man
knappast få vara i fred där uppe innan Snutjocke dyker upp..men till nästa säsong är det ju värt ett försök
helt klart.

Tkr Lidlparkeringen låter rätt bra, skulle vara kul med "Skaraborgsträffen" lite runtomkring till 2010.
En träff i Skara, en i Lidköping, en i Falköping, Skövde osv. så att det blir lite variation på ställen.
De flesta städer har ju Lidl, Coop med megaparkeringar big_smile

Eller är jag ute och seglar?

håller med dig helt, varation på träffarna nästa sommarsäsong.
Lika bra att börja sätta datum för träffarna i år? 
Då vet vi ju när dom är, så ingen missar dom.
Ju tidigare iformation desto bättre tkr jag.

Längtar tills nästa säsong redan ! big_smile

NoFuckNoRide
Bjork OEM <3
22 augusti 2009 · 6 957 Inlägg

Hampusforsberg skrev:

Bjork skrev:

TurboNissen skrev:
varför inte ha träff i falköping för en gång skull vore skoj att ha någon träff på hemma plan=) coop parkeringen är stor och jag tror den är belyst hela natten=P

Det blir ju tyvärr genast ganska långt för t.ex. Hjo, Mariestad, Tibrobor, sen så lär man
knappast få vara i fred där uppe innan Snutjocke dyker upp..men till nästa säsong är det ju värt ett försök
helt klart.

Tkr Lidlparkeringen låter rätt bra, skulle vara kul med "Skaraborgsträffen" lite runtomkring till 2010.
En träff i Skara, en i Lidköping, en i Falköping, Skövde osv. så att det blir lite variation på ställen.
De flesta städer har ju Lidl, Coop med megaparkeringar big_smile

Eller är jag ute och seglar?

håller med dig helt, varation på träffarna nästa sommarsäsong.
Lika bra att börja sätta datum för träffarna i år? 
Då vet vi ju när dom är, så ingen missar dom.
Ju tidigare iformation desto bättre tkr jag.

Längtar tills nästa säsong redan ! big_smile

Nu är det väl inte allt för bråttom med att sätta datum redan nu big_smile
Men om idén är bra kan man ju testa att träffas på platser runtomkring
så att alla ngn gång får vara i sin hemstad t.ex. eller?

OEM <3
Clintan_86 Elektiker ;)
22 augusti 2009 · 403 Inlägg

Bjork skrev:

TurboNissen skrev:
varför inte ha träff i falköping för en gång skull vore skoj att ha någon träff på hemma plan=) coop parkeringen är stor och jag tror den är belyst hela natten=P

Det blir ju tyvärr genast ganska långt för t.ex. Hjo, Mariestad, Tibrobor, sen så lär man
knappast få vara i fred där uppe innan Snutjocke dyker upp..men till nästa säsong är det ju värt ett försök
helt klart.

Tkr Lidlparkeringen låter rätt bra, skulle vara kul med "Skaraborgsträffen" lite runtomkring till 2010.
En träff i Skara, en i Lidköping, en i Falköping, Skövde osv. så att det blir lite variation på ställen.
De flesta städer har ju Lidl, Coop med megaparkeringar big_smile

Eller är jag ute och seglar?

Låter hur bra som helst.. Lidl vet jag finns i Falköping, Skövde, Lidköping.. Lidl i Skara har dock stängt ner, men som sagt, Coop finns ju oxå ! smile
Men förstår inte allt snack om att säsongen är slut ? Tycker den sträcker sig en bra bit in i September, iallafall enligt mig smile

Bjork OEM <3
22 augusti 2009 · 6 957 Inlägg

Clintan_86 skrev:

Bjork skrev:

TurboNissen skrev:
varför inte ha träff i falköping för en gång skull vore skoj att ha någon träff på hemma plan=) coop parkeringen är stor och jag tror den är belyst hela natten=P

Det blir ju tyvärr genast ganska långt för t.ex. Hjo, Mariestad, Tibrobor, sen så lär man
knappast få vara i fred där uppe innan Snutjocke dyker upp..men till nästa säsong är det ju värt ett försök
helt klart.

Tkr Lidlparkeringen låter rätt bra, skulle vara kul med "Skaraborgsträffen" lite runtomkring till 2010.
En träff i Skara, en i Lidköping, en i Falköping, Skövde osv. så att det blir lite variation på ställen.
De flesta städer har ju Lidl, Coop med megaparkeringar big_smile

Eller är jag ute och seglar?

Låter hur bra som helst.. Lidl vet jag finns i Falköping, Skövde, Lidköping.. Lidl i Skara har dock stängt ner, men som sagt, Coop finns ju oxå ! smile
Men förstår inte allt snack om att säsongen är slut ? Tycker den sträcker sig en bra bit in i September, iallafall enligt mig smile

Såg det som en liten avrundning av säsongen igår, är ju en träff i Skövde inom kort men sen är de ju
nästa höst hmm

OEM <3
Clintan_86 Elektiker ;)
22 augusti 2009 · 403 Inlägg

Bjork skrev:

Clintan_86 skrev:

Bjork skrev:

Det blir ju tyvärr genast ganska långt för t.ex. Hjo, Mariestad, Tibrobor, sen så lär man
knappast få vara i fred där uppe innan Snutjocke dyker upp..men till nästa säsong är det ju värt ett försök
helt klart.

Tkr Lidlparkeringen låter rätt bra, skulle vara kul med "Skaraborgsträffen" lite runtomkring till 2010.
En träff i Skara, en i Lidköping, en i Falköping, Skövde osv. så att det blir lite variation på ställen.
De flesta städer har ju Lidl, Coop med megaparkeringar big_smile

Eller är jag ute och seglar?

Låter hur bra som helst.. Lidl vet jag finns i Falköping, Skövde, Lidköping.. Lidl i Skara har dock stängt ner, men som sagt, Coop finns ju oxå ! smile
Men förstår inte allt snack om att säsongen är slut ? Tycker den sträcker sig en bra bit in i September, iallafall enligt mig smile

Såg det som en liten avrundning av säsongen igår, är ju en träff i Skövde inom kort men sen är de ju
nästa höst hmm

Höst låter så tråkigt, sensommar låter mycket trevligare big_smile

TimBerggren
22 augusti 2009 · 23 Inlägg

Kan inte någon vänlig själ lägga upp en ny tråd om nästa träff i skövde med tid och plats?(lidl)?
kanske slutet på nästa vecka innan matfestivalen eller veckan efter kanske!
det jag menar är bara att desto tidigare en ny tråd kommer upp desto mer folk hinner planera;)

Made in Sweden
Bjork OEM <3
22 augusti 2009 · 6 957 Inlägg

Tim_9-3 skrev:
Kan inte någon vänlig själ lägga upp en ny tråd om nästa träff i skövde med tid och plats?(lidl)?
kanske slutet på nästa vecka innan matfestivalen eller veckan efter kanske!
det jag menar är bara att desto tidigare en ny tråd kommer upp desto mer folk hinner planera;)

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=146825

Att ha träffar för ofta dödar ut intresset.

OEM <3
red daddy
23 augusti 2009 ·

volvo240linus skrev:
vart hittar man bilder från igår då ? smile ^^,

Ja vart? Blixtrade ju rätt bra där mitt i natten... Nån borde lägga upp några kort!

volvo240linus
23 augusti 2009 · 6 Inlägg

red daddy skrev:

volvo240linus skrev:
vart hittar man bilder från igår då ? smile ^^,

Ja vart? Blixtrade ju rätt bra där mitt i natten... Nån borde lägga upp några kort!

iallafall ngn som la märke till de jag skrev ^^ ;D vore skoj se om det blev några bilder sen igår tongue

fastmek VD
23 augusti 2009 · 36 Inlägg

Har ett par halvtaskiga kort dock inget att visa upp tyvärr. MVH

Nissan Skyline "Fast Mek Drift" (1996)
Saab 9-3 spco TTID Hirsh "Blackline" (2010)
Nissan Skyline "SAAB DESIGNE" (1996)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang