Angående: träff Tyskt tema lördagen den 19 Sep kl 18:00

BoostGuy
26 augusti 2009 · 953 Inlägg

Tja på er

Nu tänkte jag se om intresset finns för en träff här i Jönköping med tema tyska bilar.

Förra gången blev inte lyckad med tanke på att de regnade bort. Så hoppas denna gång blir bättre.

Alla bilar är välkomna som stylat eller inte. Skulle vara kul om lite tyskstuk bilar kom=)

Tänkte att vi kan ju köra en crusing och sen kanske vi kan dra och käka på något av stan mat ställen.

Träff dag är den 19 sep

Tid: 18:00

Plats: A6 coop övre parkeringsdäck

varmt välkomna

BoostGuy
30 augusti 2009 · 953 Inlägg

Blir de regn så kör vi ändå fast då på den undre delen av Coop som har tak smile

Posix
9 september 2009 · 34 Inlägg

Jag och en kompis kommer gärna

Audi A4 (1997)
BoostGuy
9 september 2009 · 953 Inlägg

Härligt vi se ut att bli lite folk=) Träffen blir av vi se i nuläget ut att bli ca 15 stycken om inte fler=) Som jag skrev på lite andra sidor. Burouts på parkeringen totalt förbjudet då vi har och haft problem med ägaren. sånt få ske på vägen mellan a6 och parkeringen. Fika kommer att finnas kaffe och bulle  15kr. vet ej än om vi kan ta fikat på platsen eller om vi måste flytta på oss  men håller på att kolla upp detta. återkommer med mer info. Nu kommer de inte finnas jätte mycket fika men förhoppningsviss så att de flesta fårsmile

Ses nästa lördag

Posix
9 september 2009 · 34 Inlägg

Okey:) Jag ska försöka fixa lite mer folk också smile

Audi A4 (1997)
BoostGuy
9 september 2009 · 953 Inlägg

härligt

Stridh
9 september 2009 · 67 Inlägg

inte helt omöjligt att man tittar förbi. åkte dit på flygande igår så får se om bilen rullar. annas kommer jag med lite folk:)

Senast redigerat av Stridh (9 september 2009)

BMW E36 Coupe "Turbo" (1994)
MrSkyline89 driver with style
9 september 2009 · 800 Inlägg

låter lockande smile jag hade kommit med en hög från blekinge men tyvärr så fyller tjejen 18 den dagen tongue

Vissa falla för grupptryck, Jag föll för laddtryck!
www.hugotraffen.se
BoostGuy
9 september 2009 · 953 Inlägg

synd men de kommer säkert fler till fällen nästa år med=) blir denna lyckad så ska de bli fler till fällen nästa år

MrSkyline89 driver with style
9 september 2009 · 800 Inlägg

Mattias_JKPG skrev:
synd men de kommer säkert fler till fällen nästa år med=) blir denna lyckad så ska de bli fler till fällen nästa år

okej smile men annars är ni välkomnar nu på lördag ner te blekinge, för våran stora avslutningsträff smile

lite mer info finns här smile http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=148248

Senast redigerat av Opel16V (9 september 2009)

Vissa falla för grupptryck, Jag föll för laddtryck!
www.hugotraffen.se
BoostGuy
9 september 2009 · 953 Inlägg

Hade varit kul men är själv uppe i Norrköping då.

MrSkyline89 driver with style
10 september 2009 · 800 Inlägg

Mattias_JKPG skrev:
Hade varit kul men är själv uppe i Norrköping då.

okej de va synd de.

men andra från jönköping kanske har lust att ta en titt neråt. smile

Vissa falla för grupptryck, Jag föll för laddtryck!
www.hugotraffen.se
BoostGuy
11 september 2009 · 953 Inlägg

Tja på er  kul att så många funderar på att dyka upp den 19 sep. Nu är det så att jag har pratat ihop mig med några goda vänner om att börja planera reda inför nästa års träffar. Då tanke är att detta ska bli ett träff team som ska hålla i dessa träffar.

Jag har redan börjat med en blogg för träff teamet där info om träffar och annat kommer finnas=) Så tänkte skriva in andressen härsmile

www.tysktraffen.webblogg.se är adressen som just nu är under uppbyggnad denna blogg ska fungera som en info protal för oss alla tysk bils ägar och fantaster. så ta gärna en titt=)

Carpe_Diem
14 september 2009 · 4 Inlägg

Aj aj synd hade gärna kommit men måste ner till Tyskland i jobbet.  Suck !
Hoppas ni får de bra och gött väder !

Volvo V60 T8 Polestar Engineered "Little Beast" (2020)
BoostGuy
14 september 2009 · 953 Inlägg

tja har nu kommit på en lite rutt vi ska åka och vart vi ska fika någon stanns men det ser ni när vi åker crusingen vart vi hamnar=) lite överraskning helt enkelt=)

RETRO
15 september 2009 · 29 Inlägg

Klart ni måste komma folk, blir ju nästan det sista man gör med bilen innan vintern är här!

Volkswagen Typ1 "1600" (1959)
Team-Adolfsson Gödseldräng
17 september 2009 · 4 529 Inlägg

kommer med mercedes kombin smile
synd att dom andra 5 mercedes bilarna e avställda för vintern tongue

BoostGuy
18 september 2009 · 953 Inlägg

Tja imorgon smäller de=) Se till att ha med er varma kläder då de kommer bli kallt. Crusingen kommer bli av men där emot blir de inget fika då vi inte hinner ansöka om tillstånd hos kommunen för servering  och vi samtidigt inte vill stöta oss med Coop det är deras parkering och de vill inte ha den konkurensen. Men alla kan ju ta med eget så det är ett mindre problem smile  Vartm välkommna imorgon

__AleXx_ oijoij-society.com
18 september 2009 · 774 Inlägg

besiktning kl 8 sen ska jag montera alla saker på bilen.. sen är planen att dyka upp! smile

Hur mkt folk lutar det åt ?

Volkswagen Golf Mk2 "OijOij Stance and Fitment" (1988)
Audi A4 B8 (2010)
BoostGuy
18 september 2009 · 953 Inlägg

Se ut att bli ca 20 - 25 bilar sen vet man inte vi kan bli fler

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang