----Orkar ni inte läsa en massa "dravvel" från mig när jag är övertrött? hoppa till sista raden----
Hoppas ja får vara me oxå.... iden känns helt rätt...
just läst igenom alla 11 sidor i tråden, kändes som en rätt bra ide innan jag kommer me ideer å yttrar mig å så...
innan "minst 25 års gränsen" blev i stort sett definitiv... snacket om s12... se det som så.. titta på bilen... med en s12 brevid en celica gen4 (88/89) så e de ju igentligen inget snack om vilken som platsar mest.... igentligen... celican lyser på tok för mycke -90 tal precis som en s13, medans en s12 har den typiska kantiga 80 tals formen... sånt tänkte jag lägga in som förslag på kriterier för ur rensning bland undantag... men de va tanken jag hade då, som jag kände jag va tvungen å vädra...
Namn... innan de där me"jenkare å britter ser jap som nåt negativt" kom på tapeten å "jap/japs" försvann ur förslagen, så satt mina små å få grå å pillade ihop nåt...
ojcos.se
Old Japs Club Of Sweden ...men de sket oxå sig....
..på nåt vis känns de som att de vart bara bättre å bättre att jag faktiskt plågade mig igenom "HELA" tråden

min bil, fixar 25 års gränsen, om under en månad fixar den "veteranare" gränsen oxå, så jag är inte ett dugg orolig... skulle kanske, skanske ha fixat ett "Old School JDM stuk" krav oxå, lr va tror ni?
Till saken. Är självklart med, bra ide, å När kör vi igång