Ja det livade ju upp lilla viken iallafall Undrar om farbror blå blev lite paff när dom åkte förbi Precis som circa skrev, trodde det skulle bli max 3 bilar med tanke på vädret... Trevligt var det iallafall
Tycke de vart en lyckad träff fast vädergudana var i mot oss men vi får vel ta Nya tag framöver åå göra detta i fint väder, synnd för lirkus baara som inte kan spinna då hahaha "skrat"
Tycke de vart en lyckad träff fast vädergudana var i mot oss men vi får vel ta Nya tag framöver åå göra detta i fint väder, synnd för lirkus baara som inte kan spinna då hahaha "skrat"
Johodå! Får ta me lite vatten så går de nog bra
Hehe de tänkte jag inte på (vatten finns för lirkus om man vill spinna)
Ja träffen vart ju trevlig trots vädret och det var rätt bra uppslutning med bilar tycker jag, lite imponerad att vi lyckades skrapa ihop såpass många från Falun! Såg lite mörkt ut när man kom till samlingsplatsen vid 9, men det löste sig.
Ja träffen vart ju trevlig trots vädret och det var rätt bra uppslutning med bilar tycker jag, lite imponerad att vi lyckades skrapa ihop såpass många från Falun! Såg lite mörkt ut när man kom till samlingsplatsen vid 9, men det löste sig.
Ja det var riktigt kul att ni var så många som kom från Falun!
Nästa vända så kommer vi skriva ut att samlingsplatsen ändras till volvo om vädret är dåligt, så alla vet om det från början!
Tack för en bra träff. Tyckte det var mycket bilar och folk trots det dåliga vädret. Ser i fram imott en ny träff här snart hoppas vädret är bättre då. mvh/pihl