Eftersnack: Friday Night Meet 11/9 - 21.00

Jojje_ F-14 Tomcat Fighterpilot
12 september 2009 · 887 Inlägg

Ja, vad ska man säga om kvällen?...
Tycker personligen att allt förstördes pga en idiot, just när det började bli nice och varm i kläderna.

Träffen i Jakan var kanon, synd att garaget uppenbarligen var för litet bara med tanke på hur många som egentligen dök upp. big_smile

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
Jojje_ F-14 Tomcat Fighterpilot
12 september 2009 · 887 Inlägg

Förresten, var det Wangro som smällde på E4:an?....
OM så var fallet så beklagar jag verkligen, killens kväll var isåfall ett totalt misslyckande vilket han inte alls förtjänade.. =/

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
tooffen STHLM(S)LOW
12 september 2009 · 420 Inlägg

ja tycker synd om Wangro snackade man han emn han fick emd sig racestolen ändå

Volkswagen Golf MKVI GTI "STERTMAN MOTORSPORT" (2010)
Jojje_ F-14 Tomcat Fighterpilot
12 september 2009 · 887 Inlägg

Pga att jag fotade lite på frihand så kommer de "bästa" bilderna upp här..
(Inte för att de är många, inte ens bra... men lite foton skadar inte).

https://www1.garaget.org/gallery/archive/41769/large/761303_94cdbt.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/41769/large/761304_zg50v2.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/41769/large/761305_2yyotl.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/41769/large/761306_rfoku1.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/41769/large/761307_0scgqm.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/41769/large/761308_rrh10e.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/41769/large/761309_ql5l0e.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/41769/large/761310_mijb6t.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/41769/large/761311_env0rj.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/41769/large/761312_ishp89.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/41769/large/761313_63k8zn.jpg

Senast redigerat av Jojje_ (12 september 2009)

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
CarpeDiem German Engineering
12 september 2009 · 9 081 Inlägg

Träffen var riktigt grym, var väldigt många bilar och mkt folk vilket är kul smile Däremot senare på kvällen så var det en olycka på E4:an sad Tycker så synd om Wangro sad Föraren jag åkte med tvärbromsade för att det var väldigt mkt rök på motorvägen, vi saktade ner och såg S4:an intryckt mot räcket, vi alla stannade vid vägrenen med varningsblinkers på och kollade hur det var med honom. Han var lite chockad men mådde bra. Bilen var helt kvaddad sad Det läckte överallt, fronten var förstörd osv sad Iallafall, Wangro bad oss att åka vidare så vi gjorde det och mötte de andra vid mötesplatsen. Stannade en stund och drog vidare sen mot ****** och på vägen dit såg vi ambulans, polis, brandkår och bärgningsbil sad Jag hoppas verkligen att Wangro mår bra, tråkigt att Audin inte är kvar men huvudsaken är att han mår bra.

En idiot förstörde kvällen för oss alla genom att dricka sig full och bråka med andra. Ingen lyssnade när man bad de att backa. Tråkigt när sånt händer.

Hursomhelst så har jag tagit massor av foton, lägger upp de imorgon smile

//CarpeDiem wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Jojje_ F-14 Tomcat Fighterpilot
12 september 2009 · 887 Inlägg

Så det var Wangro... sad
Fan vad trist alltså. Verkligen.

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
cruel88 CREW FTR
12 september 2009 · 435 Inlägg

R.i.p Wangro´s audi S4!!

Tur i oturen att det gick så bra som de gjorde!! hade kunnat gått riktigt illa detta!!

var mycket folk ikväll, väldigt trevligt i allmänhet och TNM tackar för så många dök upp!! synd bara vissa inte kan hålla spriten från bilträffarna! Riktigt DÅLIG stil.. Om ni nu ska bråka så gör inte det bland bilträffarna utan håll er nån annanstans!!

FUCKTARD RACING CREW
Tsineas
12 september 2009 · 1 Inlägg

Hade tänkt köra med golfen men tråkigt att det blev så till slut! Jamwto!

Rock-Star
12 september 2009 · 2 982 Inlägg

måste säga att det var rätt grisigt på parkeringen på vissa platser. systembolagetpåsar, enmassa flaskor och burkar.
det första som slog mig var; varför supa på bilträff?
i övrigt var det en helt okay träff smile

va lika bra att ja inte följde med till **** nu när man hör på efterhand hur d gick.

Patchi
12 september 2009 · 237 Inlägg

tyckte att träffen i p-huset va helt okej.. ganska skön stämning bland alla smile alla va glada osv o snackade på för fullt smile tyvärr så som dem ovanför skrev, så såg man en hel del öl osv på träffen, tycker att man bör tänka om, "öl/sprit går inte ihop med bilar", vare sig man kör eller inte. Till slut så kommer det säkert att sluta med att träffarna inte kan bli av i p-huset pga att folk skräpar ner för mycket med ölburkar och systemet påsar, det va överdrivet mycket brukar osv kvar när vi drog, och vi va bland dem sista.

Angående kvällsmyset så tyckte jag att den killen som åkte på stryk och va där för första gången enligt honom, han borde fatta att om man förstör för ca 30pers som vill köra samt ca 100per som står och vill se lite roligt action, då får han räkna med att det smäller om han förstör för resten. Dem sa till han flera gånger att backa osv o då skulle han börja tjaffsa och spela allan ballan.. vad hände? han åkte på flera smällar..

vi åkte därefter till akalla och mötte upp några killar och mc killarna, där drog vi några repor tills polisen kom, det stod en civilare med en porsche där oxå (jävligt snygg svart posche), han stod och antecknade en massa som gjorde oss misstänksamma, när vi kollade upp regg nr så visade det sig vara en polis. Den killen förljde sedan efter oss från söder hela vägen till västberga, där vi tog in på donken.. där satt vi i ca 1timme minst.. så han fick vänta en ganska lång stund =P

hoppas att det löser sig med försäkringen Wangro, sörjer verkligen med dig! hoppas att allt löser sig smile

Ford Fiesta ST "Stålmusen" (2005)
Rawad C20LET
12 september 2009 · 1 041 Inlägg

Riktigt fina foto Jojje o va ännu trevligare o stå o snacka lite.

träffen va helt ok i jackan men håller med Residence det var verkligen grisigt på parkeringen, en massa muggar o öl flaskor o burkar överallt.
är det så svårt o lägga de i era egna bilar som ni tog ur de?
är det verkligen bra o kasta ert skräp överallt, det är 2009 o vi lever inte i sten åldern, va väl inte svårt o plocka ert skräp efter att ni hade druckit/ätit.

är det verkligen nödvändigt att skräpa ner på det sättet, jag skulle inte förvåna mig om polisen kommer till nästa träff o ber oss att åka där ifrån pga all skräp som ligger där, va tacksamma att det finns folk som ordnar lite träffar o håller er glada.
sen va det gäller sprit så hittar jag inga ord alls, va gör ni där med all alkhol på en BIL TRÄFF, supa kan ni göra på krogen inte ute bland bilar o så räcker det inte med att drycka o skräpa ner så vissa av er helt jävla sanslösa o käftar emot när man säger till.

drick öl om du vill o va berusad oxå men håll dig hemma nästa gång, vill du verkligen va med på träffen så får ni ta o skärpa er när ni är väl där.
säger man till att ni inte ska stå på en viss plats så flytta på er varför stå o käfta emot när ni gör endå fel???

det som hände ikväll va inte trevligt alls kan jag säga, tjafs o slagsmål på en bil träff???
va inte nödvändigt alls om alla lyssnade på oss.

hoppas att några ha fått en bättre uppfatning om hur det kan gå när man drickar o tror att man får göra va man vill.

Så till er som grisar runt säger jag skärp er för fan.
o ni som är dryga o inte lyssnar på när man säger till så håll er borta från träffen för vi vill inte ha en massa idioter på träffen.
lyssna o lyd va man säger till er så kan man ha roligt.

det va allt för mig.
//Rawad

Senast redigerat av Rawad (12 september 2009)

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
-Anteson-
12 september 2009 · 160 Inlägg

tjena gott folk skiriver har om den sjukaste kvällen i mitt liv hehe

nr 1 träffen bra mycket folk sen på g till ni vet var så kliper en taxi mitt körfällt sä jag ställer blilen bakom honom o rakt in i räket i ca 100 blås audi s4 såg inte så fin ut
åker upp till er o totalt kaos va ska man säga   killarna som höll på behöver ju inte dyka upp på fler träffar i sthlm som jag e me på ialf

sen på vägen hem så kommer en fylle käring o vill ha me mej hem på lite fun hahah vilken jävla kväll

vill tacka FTL robin mm som stälde upp när jag krockade dom stod inte för nått men ställde upp pga at vi vart för få när det hände.

men jag o robban mår skit bra så ses snart igen

Utan offer Ingen seger..! Bättre motto för hela livet finns inte...!
JalleGraphics JalleGraphics.com
12 september 2009 · 984 Inlägg

Har bara varit på träffen en gång förut men hade förväntad mig skötsamma bil entusiaster. Att det är några som ska skräpa ner hela parkeringshuset och förstör det roliga för andra, suger verkligen. Säger som alla andra, dem grabbarna behöver inte komma igen. Förresten, mina bilder kommer under dagen tongue

Fotograf.... se JalleGraphics @ Facebook för bilder.
och nej, jag fotar inte gratis.
mitt mål är inte att vara billig, mitt mål är att vara bra!
https://www.facebook.com/JalleGraphicsPhotography
_R_
12 september 2009 · 132 Inlägg

ja vad säger man, ytterligare en kväll där folk visar att springa omkring på ett illegalt bilevenemang och dricka sprit inte hör hemma där, är dags för "oss" andra att visa folk som redan på träffen springer omkring och krökar inte är välkomna på någon aktivitet av nåt slag, är ju svårt men måste ju kunna frysa ut dessa på något sätt... borde va skottpengar på såna lirare som igår.

va min och polares första gång på friday night meet och måste säga att vi var nöjda ändåsmile, förutom att vi tyckte informationen om efteraktivitet var dålig på plats, men vi kanske kom för sent.
Så nästa gång hoppas jag att alla drägg som tvärt måste dricka sprit, som dom gärna får göra men då kan dom sitta i sitt hem och dricka grogg och om du nu är så jävla kåta på race så är del väl bara slå på en gammal "fast and the furious" film lr nåt...mad

Over and Out!!

Tattoo
12 september 2009 ·

Tjena ni måste ha dragit fort .Jag kom dit vid 23tiden å då var det tomt å en massa krossad glas å skräf låg överallt. så nästa gåmg måste nån sopa upp all glas om inte dom har skickat upp nån? Jag fick pys punka såg inte allt krossa glas när jag kom upp på plan sad

Men mycket snutar å civilare var det ute. fick 2 böter på 1500kr st sad   

så det sög rätt regält!!!

Men jag hoppas nån hade det kul ialla fall. hehe 

Mvh Markuz

big_mike
12 september 2009 · 16 Inlägg

kul träff synd att det kom en pajas på kvällen och förstörde allt

Mercedes 320 cdi "dieseltank" (2001)
Nissan laurel c34 "sidledsbilen" (1994)
Nissan stagea rs4 "Skylinekombi" (1997)
Skyssis Love my Godzilla!
12 september 2009 · 289 Inlägg

Rolig kväll. Jävla idioter som dricker och har sig, jag förstår inte hur dom tänker sprit+bilar går inte ihop helt enkelt. Sen att dom skräpar ner är ju ännu värre.

Hur som helst kvällen var rolig så länge den varade.

"Godzilla" R32GTR
R_obban
12 september 2009 · 12 Inlägg

kul kväll, missa träffen men dök upp till de roliga. synd på bråket bara.

var kul att få gasa av sig lite.

mvh Robban, i den vita GTi-Ren

PBZ
Allt du behöver till bilen, från delar till kunskap!
psyco Vestfold chiptuning Stockholm
12 september 2009 · 2 405 Inlägg

skulle åkt dit men vi vart lite dundersamma om de va så här sent på sommaren hoppas på att de e en till så dyger vi upp jag som lackat upp allt i motorn mm måste ju få visa någon wink

Tips på skräp problemet varför inte offra en 20 och ta med sig en sopsäck till varje plan iställe kan tänka mig att dom som skräpar ner gör de i brist på sop korgar. själv brukar jag ha en påse eller liknande med mig och dumpa allt skit när man drar.

Synd på audin men kul att se att ni mår bra iaf hoppas ni hade en trevlig kväll och att dom där dårarna förstår att de e rätt korkat att spela ball mot 130 pers smile inget jag skulle göra men men

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm
BMW 540i "Vestfold Chiptuning Stockholm" (2007)
Porsche Cayenne Turbo "Vestfold chiptuning Stockholm" (2008)
Patchi
12 september 2009 · 237 Inlägg

jag tycker inte att team FNM ska behöva lägga ut pengar på sopsäckar pga att några inte kan ta med sig sigg eget skräp. Tar man emd sig något och inte vill smutsa ner sin bil sedan, ta med dig en påse och lägg skiten i den. Sen kan du släga skiten vart du vill men inte där alla bilarna är, då det kan förstöra för alla andra. Att det ligger glas överallt pga alla glasflaskor osv, det fattar jag inte heller, hur dum får man vara att ta med sig glasflaskor till en bilträff? om någon hade fått punka pga att ngn kastat en flaska så hade han som kastat flaskan fått ganska så mycket skäll samt säkert betalat för hans däck.

Varför inte inför alkoholfria träffar? så att detta inte händer igen.. händer det att folk kommer med sprit så får man säga till dem att dra från träffen, för att spriten har inget med bilträffen att göra osv.

Ford Fiesta ST "Stålmusen" (2005)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang