Eftersnack: Meet Of The Month #5 - 12 Sept i Norrköping

RayRayADT Sportcar for Life
13 september 2009 · 315 Inlägg

mkv skrev:

Najs skrev:
samma dynga som vanligt..

Intressant. Kan du försöka vara lite mer detaljerad vad det är som är dynga och inte?
"Som vanligt" ? Ett hett tips om du tycker det är "dynga" är att inte åka på träffarna.

/M

instämmer... tycker det var en mycket trevlig träff.... Karavanen från Lkpg tycker jag vart hyffsat bra också... tyckte att bilarna höll ihop ganska bra istället för andra gånger jag vart med och det har blivit försten till träffen...wink

trollis
13 september 2009 ·

mkv skrev:

Najs skrev:
samma dynga som vanligt..

Intressant. Kan du försöka vara lite mer detaljerad vad det är som är dynga och inte?
"Som vanligt" ? Ett hett tips om du tycker det är "dynga" är att inte åka på träffarna.

/M

Han syftar nog på det andra som var samtidigt som träffen.. att crew inte sa åt folk att dom inte fick stå vid vägen osv.. jag tyckte träffen var lyckad, dock hade jag o några vänner lite samtal med farbror blå på andra parkeringen:P men tummen upp iaf..


Det finns 2st artiklar från NT (norrköpings tidning) om träffen
http://nt.se/nyheter/Default.aspx?articleid=5509676

http://nt.se/nyheter/Default.aspx?articleid=5507950

syabo
13 september 2009 · 1 278 Inlägg

snygga bilder tog dom på nt iaf!smile

Street Knight
MikaelS
13 september 2009 · 157 Inlägg

Kommer dit fler gånger, garanterat

volvo740s
13 september 2009 · 81 Inlägg

Tack för en mycket lyckad kväll!

Xaben
13 september 2009 · 213 Inlägg

det som är negativt är väl all jävla fjortis fylla och ner skräpandet.

Caylon Bayerische Motoren Werke
13 september 2009 · 271 Inlägg

Mkt trevlig kväll, även om man inte var på själv träffen speciellt mycket!! smile

BMW M3 E92 (2008)
DalleRacing
13 september 2009 · 1 738 Inlägg

pinsam träff igår, så tråkig!!!! det är ju värre drag på lkpg träffarna (inte lika mkt bilar). Samma personer varenda MOM träff som får showa, att ingen kan bjuda lite. Är inte sån som kollar mkt på bilar bara på aktiviteterna men den här träffen var kasst!!!!! årets sämsta och jag är inte ensam kan jag lova!!!!

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
The_Bunny
13 september 2009 · 246 Inlägg

940RDALLE skrev:
pinsam träff igår, så tråkig!!!! det är ju värre drag på lkpg träffarna (inte lika mkt bilar). Samma personer varenda MOM träff som får showa, att ingen kan bjuda lite. Är inte sån som kollar mkt på bilar bara på aktiviteterna men den här träffen var kasst!!!!! årets sämsta och jag är inte ensam kan jag lova!!!!

exakt vad var det du bjöd på då? eftersom du klagar på en alldeless utmärkt träff.. <:0)

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3
Audi A4 (2007)
Timp_aa Team Whiplash Racing
13 september 2009 · 146 Inlägg

tycker träffen var kul de lilla jag fick se av den smile. var lite sen från hem staden vilket gjorde till en stor soppa kostnad. men kul kul. kommer nästa år med.

Team Whiplash Racing
BMW M5 (E39) "Säpo Edition" (1999)
BMW E46 M3 "FELSTYRD" (2003)
BMW E34 540ia/t "Rosthögen" (1995)
kwansa Hmm, vet inte?
13 september 2009 · 1 775 Inlägg

Mycke bilar och folk, men ingen aktivitet! som vanligt alltså!

Steelgray Saab 9-3 Aero -01 (fix och trix bil)
Gasa med hjärnan istället för högerfoten.
The_Bunny
13 september 2009 · 246 Inlägg

kwansa skrev:
Mycke bilar och folk, men ingen aktivitet! som vanligt alltså!

Vad är det för aktivitet folk pratar om som dom saknar??

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3
Audi A4 (2007)
Caylon Bayerische Motoren Werke
13 september 2009 · 271 Inlägg

The_Bunny skrev:

kwansa skrev:
Mycke bilar och folk, men ingen aktivitet! som vanligt alltså!

Vad är det för aktivitet folk pratar om som dom saknar??

Fattar inte heller, vi var sysselsatta fram till kl 02.30 ... Men race o dylikt räknas tydligen inte som aktivitet??

Senast redigerat av Caylon (13 september 2009)

BMW M3 E92 (2008)
The_Bunny
13 september 2009 · 246 Inlägg

Caylon skrev:

The_Bunny skrev:

kwansa skrev:
Mycke bilar och folk, men ingen aktivitet! som vanligt alltså!

Vad är det för aktivitet folk pratar om som dom saknar??

Fattar inte heller, vi var sysselsatta fram till kl 02.30 ... Men race o dylikt räknas tydligen inte som aktivitet??

Samma här, var sysselsatt i ca 5 timmar och då var jag bara 2 timmar på bauhaus.. big_smile

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3
Audi A4 (2007)
Volvo-lollungen
13 september 2009 · 602 Inlägg

grymt bra träff o mkt fina bilar. synd bara att snutarna kom för då försvan ju stämningen. men de va askul med karavanen från linköping hoppas de blir minst lika bra nästa år längtar redan dit wink förresten någon som råka ta bild på min bil? skicka gärna bilden isf big_smile

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
gulleponken
13 september 2009 · 174 Inlägg

940RDALLE skrev:
pinsam träff igår, så tråkig!!!! det är ju värre drag på lkpg träffarna (inte lika mkt bilar). Samma personer varenda MOM träff som får showa, att ingen kan bjuda lite. Är inte sån som kollar mkt på bilar bara på aktiviteterna men den här träffen var kasst!!!!! årets sämsta och jag är inte ensam kan jag lova!!!!

om du tycker att de va dåligt med aktivitet varför gjorde du då inget åt de själv?

tycker att träffen var bra! riktigt mkt bilar o en jävla massa folk:) keep it up!

RayRayADT Sportcar for Life
13 september 2009 · 315 Inlägg

gulleponken skrev:

940RDALLE skrev:
pinsam träff igår, så tråkig!!!! det är ju värre drag på lkpg träffarna (inte lika mkt bilar). Samma personer varenda MOM träff som får showa, att ingen kan bjuda lite. Är inte sån som kollar mkt på bilar bara på aktiviteterna men den här träffen var kasst!!!!! årets sämsta och jag är inte ensam kan jag lova!!!!

om du tycker att de va dåligt med aktivitet varför gjorde du då inget åt de själv?

tycker att träffen var bra! riktigt mkt bilar o en jävla massa folk:) keep it up!

jag håller med.. myckte bra träff... tyvärr så vart jag fast på bauhaus parkeringen då en polares soppa pump gick sönder så vart bogsering därifrån... sen viste jag inte vart de altenativa aktiviterterna var... måste komma fram till nått bra system för att folk ska få reda på vart det kommer vara tycker jag...

Nästa år ska jag försöka komma på alla mom träffarna, synd bara att jag bara kom till den sista och utan bilen också.... men men bättre lycka för mig nästa år..smile

RayRayADT Sportcar for Life
13 september 2009 · 315 Inlägg

trollis skrev:

mkv skrev:

Najs skrev:
samma dynga som vanligt..

Intressant. Kan du försöka vara lite mer detaljerad vad det är som är dynga och inte?
"Som vanligt" ? Ett hett tips om du tycker det är "dynga" är att inte åka på träffarna.

/M

Han syftar nog på det andra som var samtidigt som träffen.. att crew inte sa åt folk att dom inte fick stå vid vägen osv.. jag tyckte träffen var lyckad, dock hade jag o några vänner lite samtal med farbror blå på andra parkeringen:P men tummen upp iaf..


Det finns 2st artiklar från NT (norrköpings tidning) om träffen
http://nt.se/nyheter/Default.aspx?articleid=5509676

http://nt.se/nyheter/Default.aspx?articleid=5507950

humm okay, vilka bor där i närheten, närmsta bor väl iallafall 1km ifrån eller har jag fel? om det stör så mycket kan de väl ordna en bättre lämpad plats för oss alla att samlas på, de har väl ändå en motorstadio som de kan öppna upp då, för det är väl ända chansen att få bort oss från bauhaus....??

Coffen Håltagare
13 september 2009 · 239 Inlägg

Rallon skrev:

trollis skrev:

mkv skrev:
Intressant. Kan du försöka vara lite mer detaljerad vad det är som är dynga och inte?
"Som vanligt" ? Ett hett tips om du tycker det är "dynga" är att inte åka på träffarna.

/M

Han syftar nog på det andra som var samtidigt som träffen.. att crew inte sa åt folk att dom inte fick stå vid vägen osv.. jag tyckte träffen var lyckad, dock hade jag o några vänner lite samtal med farbror blå på andra parkeringen:P men tummen upp iaf..


Det finns 2st artiklar från NT (norrköpings tidning) om träffen
http://nt.se/nyheter/Default.aspx?articleid=5509676

http://nt.se/nyheter/Default.aspx?articleid=5507950

humm okay, vilka bor där i närheten, närmsta bor väl iallafall 1km ifrån eller har jag fel? om det stör så mycket kan de väl ordna en bättre lämpad plats för oss alla att samlas på, de har väl ändå en motorstadio som de kan öppna upp då, för det är väl ända chansen att få bort oss från bauhaus....??

Är väll Sambyhov, Vidablick o Lagerlunda dom syftar på ligger ju typ 500 meter från Bauhaus wink

Senast redigerat av Coffen (13 september 2009)

jente
14 september 2009 · 92 Inlägg

Masterworks skrev:
Imponerande träff, kommer att besökas fler gånger!  smile

Tack för att jag fick åka med dig och vara med er smile

Hjälper er mer än gärna nästa gång med wink

Street Knight
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang