S40N Styling, Angel eyes i dioder m.m

mommo89
30 september 2009 · 67 Inlägg

tjena nu vill jag verkligen veta hur mycket "igentligen" man kan göra utav s40N modellen,
det jag vet och har sett är några som stylat halvljuset till angel eyes i dioder. riktigt schysst.


kan man ändra något inne i bilen så det blir lite mysigare att åka i bilen jag tycker att den gröna färgen är lite tråkig faktiskt. inget speciellt dyrt heller då.

men om någon vet kanske lite tips ? smile

eller dessa ringar är ju helt galna, så eftersom att den personen har dessa så kan man nog
köpa det och fixa alltså.

http://carphotos.cardomain.com/ride_ima … _large.jpg


men vart kan man köpa ? nån som kan länka typ vilka mått osv man ska ha till den med. vill så gärna ha detta alltså smile

Fellow
1 oktober 2009 · 1 581 Inlägg

Just han har köpt dioder och LÖTT men finns dem som köpt stylingwebbens flexibla diodslingor, 48cm långa, och klippt efter längder. Dem är bara limmade runt lampan. Ganska mkt som ska slitas isär när du gör detta.

Byta kupébelysningen och instegsbelysningen gör ju en del. Jag har xenonlook i fram överallt förutom handsfacket som jag inte fixat ännu. Blått i baksätet och blått i bakluckan.

Senast redigerat av Fellow (1 oktober 2009)

Fellow
1 oktober 2009 · 1 581 Inlägg

Inuti så ska jag ta mig en titt snart på hastighetsmätaren. Måste ju gå att byta dioder i den precis som i V70/S60. Så blir vitt för mig eller blått OM det går. Får se när jag sätter mig ner med detta.

DjMes
1 oktober 2009 · 622 Inlägg

Om du går in på www.diodhuset.se så hittar du olika lampor/färger till innebelysningen, mätarna, reglampan....ja i princip till alla lampor på hela bilen.....

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
mommo89
1 oktober 2009 · 67 Inlägg

all right riktigt schysst asså smile men man kan ju göra häftiga grejer men bilen alltså. vilka lampor behör man till bilen då ?

mommo89
1 oktober 2009 · 67 Inlägg
DjMes
1 oktober 2009 · 622 Inlägg

hade du tänkt bygga angel eyes eller? isåfall har vi likadana planer hahaha

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
Fellow
1 oktober 2009 · 1 581 Inlägg

Inge svårt att göra Angel eyes. Problemet är att vissa vågar inte pröva. Bryt upp skiten. Ur med lampan ur reflektorn (mkt lim) sen montera diodslingan runt, dra sladd, limma tillbaka. Såvitt jag förstått. Tänkte göra angeleyes men ville ha devil eyes istället. Kommer nog göra om till Angel eyes när jag tröttnat.

Vogge
1 oktober 2009 · 494 Inlägg

Är inte säker på om de bara var ljuset i inredningen du ville piffa till men annars kan jag rekommendera detta http://carbonfiberwerks.stimuluscreatio … 48copy.jpg
http://carbonfiberwerks.stimuluscreations.com/
Har för avsikt att beställa själv om de är någon mer som vill ha kan man ju lägga en större beställning.

Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!
mommo89
1 oktober 2009 · 67 Inlägg

wow den panelen var ruggigt sexig j*vlar sånt vill jag ha smile. har någon mer tips ? smile bara att länka på tongue.
ingen som e bor i göteborg som kan fixa sånt som vill tjäna lite extra kanske ? bara att skriva smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang