5426
Sök

Har råkat ta ut ett paket som har kommit fel

1 722 Inlägg
1 oktober 2009
Trådstartare
jag har gått och tagit ut ett paket som någon annan har beställt..jag har inte öppnat paketet,
går det o skicka tillbaka paketet där jag hämtade ut det??
de Hade skickat fel paket på mitt namn
Senast redigerat av Kanelbullen (1 oktober 2009)

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

DFFL
9 020 Inlägg
1 oktober 2009
Va?
Har du fått ett paket i ditt namn som du inte beställt.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 534 Inlägg
1 oktober 2009
det är väl bara gå tillbaka till stället där du tog ut paketet och förklara vad som hänt osv så löser det sig nog

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
1 oktober 2009
Om det är ett företag som skickade den, ring till dom och förklara deras misstag, dom blir säkert glad att få den tillbaka, naturligtvis motagare står för transport i form av postförskot när du skicka den tillbaka.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Försöker iaf
12 819 Inlägg
1 oktober 2009
Det är bara att tacka och ta emot wink Nää men ring eller maila företaget som paketet kommer ifrån, står det ingen avsändare eller så på paketet så för tillbaka den till stället du hämtade ut den ifrån, dom kan spåra var den kom från. I värsta fall får du öppna paketet och kolla efter en följesedel och sedan ta kontakt med företaget.

Se bara till att du inte blir blåst på frakten tillbaka till företaget.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

1 339 Inlägg
1 oktober 2009
Det är faktiskt inte säkert att det finns någon annan mottagare. Man kan beställa saker i andras namn, är iallfall möjligt fast kanske mindre troligt, någon kanske e sur på dig eller så är det någon som ska jävlas helt enkelt skulle kunna göra något sådant

Fire And Silk
2 254 Inlägg
1 oktober 2009
Aaaaaha! Det är du som har mina bussningar! mad mad wink

http://www.garaget.org/mypage/blog.php? … post=68129
Senast redigerat av -Mackan- (1 oktober 2009)

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

224 Inlägg
1 oktober 2009
Fick fel paket till jobben en gång, det var elektronik som skulle till Förenade Arab Emiratet, gissa om transportfirman blev glad när vi sa att paketet värt 6400US$ fanns hos oss smile
Gör som alla säger ring eller gå tillbaka med paketet så blir det bra.

1 722 Inlägg
1 oktober 2009
Trådstartare
paketet kommer från samma firma som jag beställde stereon till bilen ! och betalt också för det :S trodde det var min stereo tongue

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

1 436 Inlägg
1 oktober 2009
Du menar alltså att du fått någons "SakX" och den som beställde SakX har fått din stereo?

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

4 005 Inlägg
1 oktober 2009
Ring företaget som skickat fel och säg att du har fått fel stereo, och om stereon är bättre än den du har behövt så säg att du ville bara vara ärlig, sen när de berömmer dig så kan du säga att det kan vara läge att ge lite goodwill till dig smile

1 722 Inlägg
1 oktober 2009
Trådstartare
nej jag har fått min stereo ...

Försöker iaf
12 819 Inlägg
1 oktober 2009
Kanelbullen skrev:
nej jag har fått min stereo ...

Hur vet du det ifall du inte öppnat paketet? yikes

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Möbelutkörare
358 Inlägg
2 oktober 2009
han kanske fick SITT paket senare !!

Livet är ett rent helvete, ingen kommer levande i från det.

1 722 Inlägg
3 oktober 2009
Trådstartare
nå men nu är de allafall fixat tongue ska skicka iväg paketet... och min stereo har jag sattit tunder sängen tongue

Sök