Nejnej, börja inte montera massa såna grejer, original soppatrycksregulator funkar bäst med ditt chip. En bättre soppapump är alltid bra, men börja inte bråka med trycket.
Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.
aha för min bil ska egentligen ladda 1,35 nu men orkar fan bara 1,2 så p¨å bsr upptäckte dom att turbon inte orkade stänga ja den där grejjen i avgashuset XD kan ej namn. så tänkte jag fan hade vart kul att iallafall kräma ut 250hk men utan allt för mycket pill. han på bsr sa att det chiippet jag ahr funkar bra med större turbos åxå. du får fan hjälpa mig koop XD
Du lär sätta på större spridare om du ska trimma bilen! jag fick upp 240 hk bänkad med dahlbäcks trim då vart de chipp, större turbo, större spridare, E-Prom, sport filter. 3" gren rör enda till rallykatten där efter 2.5". grym skillnad! rekommenderar starkt att prata med dem om vad du behöver för att trimma din bil!
Du lär sätta på större spridare om du ska trimma bilen! jag fick upp 240 hk bänkad med dahlbäcks trim då vart de chipp, större turbo, större spridare, E-Prom, sport filter. 3" gren rör enda till rallykatten där efter 2.5". grym skillnad! rekommenderar starkt att prata med dem om vad du behöver för att trimma din bil!
Tjosan har inte kommit så mycket längre på bilen MEN i dag avr jag inne på bsr å fick nytt chip
210 härliga hästar underhuven. Fett nöjd vart ute provsladdat å det är stor skillnad
Anyway så går stellan snart på sin ledighet. så han ska köra lite med martins bil sen ska det nog va min tur så dås ka ni få se lite grejjor.
Sen nu är tanken att jag ska sälja min fiddy ca 9k å lägga på bilen
Så som FMIC Stor Turbo, 3" downpipe,
Men nu ska jag köpa lite julklappar till bilen så ska bli lite mer mätare vill ha 3 i Astolpen tror jag. men vilka LADD å OilPress men va ska jag ha för tredje? jag vet att jag kommer behöva soppapress sen när jag byte soppa pump. men ja vad tycker ni?
210 hk kan du glömma med originalturbo...
Enligt bsr är det det å dom har ju papper väljer nog lita på det.
Tack mäki men just nu är jag lite osäker på vad jag ska göra. vill endå ha en bil å köra med dagligen å då kankse man inte ska hålla på å trimma en massa men min turbo e ganska slut.
Står lixom i ett dilemma
Kolla kompressormappen för din turbo så ser du snart att den kroknar strax innan 200 hk och alstrar mest värme...
Men det är väl som vanligt, det finns forumhästkrafter och riktiga hästkrafter...
Enligt bsr är det det å dom har ju papper väljer nog lita på det.
Tack mäki men just nu är jag lite osäker på vad jag ska göra. vill endå ha en bil å köra med dagligen å då kankse man inte ska hålla på å trimma en massa men min turbo e ganska slut.
Står lixom i ett dilemma
Kolla kompressormappen för din turbo så ser du snart att den kroknar strax innan 200 hk och alstrar mest värme...
Men det är väl som vanligt, det finns forumhästkrafter och riktiga hästkrafter...
Då är det ju Välldigt konstigt att bsr har papper på en bänkad audi med orginal turbo till 209hk.
Men men dom kankse är lögnare va fan vet Jag jag ahr i allafall det chippet så jag drar slutsattsen att min bil ligger nån stanns där omkring, bara för dig att acceptera.
Go kväll Har hänt en hemsk olycka. skulle köra fram å prata med en kompis. å ja jag såg inte att det var snö över en refug så kröde rätt på den sån tur var höll tråget å allt men min bakkjol dog
Blir så sjukt ledsen på mig själv tycker att konunen borde märkt ut lite tydligare inte så lätt å veta vart ala refuger är.
Så nu ska jag inte lgga ett öre till på motorn utan bara få bilen till super bra skick hoppas ni vill följa projektet
Go kväll Har hänt en hemsk olycka. skulle köra fram å prata med en kompis. å ja jag såg inte att det var snö över en refug så kröde rätt på den sån tur var höll tråget å allt men min bakkjol dog
Blir så sjukt ledsen på mig själv tycker att konunen borde märkt ut lite tydligare inte så lätt å veta vart ala refuger är.
Så nu ska jag inte lgga ett öre till på motorn utan bara få bilen till super bra skick hoppas ni vill följa projektet
TRISST o se detta oggy, hände mig oxå, kommunen tar aldrig på sig ansvaret o skyller mest på sportbils ägare bär ansvaret pga att dem kör me sänkningar osv, själv hade ja helt orginala stötdämpare o fjädrar, men fick mig bara en otrevlig kontorsnisse som garva åt mig i telefon efter ja berättat va som hänt o sa lycka till hånande utan anledning o sa att han inte hade tid med mig o la på i örat på mig?.... Dock va jag den som garvade sist när hans bil saknade ngt någon 2dar senare ^^ SMS tjänsten i all ära ;P
TRISST o se detta oggy, hände mig oxå, kommunen tar aldrig på sig ansvaret o skyller mest på sportbils ägare bär ansvaret pga att dem kör me sänkningar osv, själv hade ja helt orginala stötdämpare o fjädrar, men fick mig bara en otrevlig kontorsnisse som garva åt mig i telefon efter ja berättat va som hänt o sa lycka till hånande utan anledning o sa att han inte hade tid med mig o la på i örat på mig?.... Dock va jag den som garvade sist när hans bil saknade ngt någon 2dar senare ^^ SMS tjänsten i all ära ;P
Haha det sista där fick mig å garva vilket jag behöver nu. men men jag e glad att oljetråg och sådant höll Lite tur i oturen. men jag å stellan sitter redan å spånar efter nya delar så detta kommer nog bli en Jäkligt fin bil till våren kna jag lova