Tänkte på OPF, är de kanske en förkortning för "Oskars passiva fordon" Hehe, ne faan Skit kul att den nya Downpipen gjorde susen Tack för filmklippen, alltid kul med "levande bilder"
Tänkte på OPF, är de kanske en förkortning för "Oskars passiva fordon" Hehe, ne faan Skit kul att den nya Downpipen gjorde susen Tack för filmklippen, alltid kul med "levande bilder"
Onsala Performance Factory, det är jag det
Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.
Gokväll garaget Denna helgen har jag bara mekat inte så stor framgång men lite ALlt började typ i denna stilen
kolla fälgarna Blä
Haha olika färger på alla:P
Sen pajjade så klart nått bilen ville inte å fort längre ville bara ladda 1 bar å gå dåligt. Så nått e fel. Jag rev massa saker flear gånger om Utan hitta felet. Koop kom på tändstiften så v.i bytte Hmm en jäötte lite färbätring men bilen givk endå skit. så nu giddar vi på spolarna. ånär allt känndes lite oki igen så hittade självklart Koop en spricka i grenröret så nu blir dte köpa trimgrenrör med högtflöde å på med en garret turbo som jag funderat på köpa just ja satte i denna åxå
Men efter alla problem med motor så hjälpte linus mig med inredningen i stället tackar säger man.
orka
tomt
hmm
kapat
så
ser bra ut
inte illa:)
Sen blev det pilla motorn igen men det blev för mycket för mig så tog ut leksaken å jag å alla garage vänner lekte:P dock klanta jag mig lite å bröt nästan benet;)
Asså, jag skrattar fortfarande när jag ser filmen, fyfan jag höll på att dö av skratt när du vurpade Vi får dunka i nya spolar så fort som möjligt, hoppas det blir bättre.
Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.