2271
Sök

Audi "humlan" A4 Quattro börjar Lite lätt igen

utbildad klant
2 197 Inlägg
29 maj 2010
Trådstartare
Owla skrev:
Hur snabbt körde du/passaten när det smällde? Vet själv hur det är sad Trodde jag skulle få lösa in min för någon vecka sedan pga liknande skada. Ditt eller motpartens fel? För är det motpartens fel och dem börjat klödda med att lösa in bilen så får du väll försvara med allt som är gjort på bilen och att du vill ha din bil reparerad. Brukar hjälpa på traven ibland.

MVH
Owla

Hmm vet ej hur fort jag körde Kanske 40 eller något yikes var motpartens fel han tog på sig men en gång. Jo jag ska stå på mig bilen är endå mycket gjord med å Visst om dom vill lösa in den men jag ska ha ganska bra betalt för det annars kan dom gottligt slita. tack smile

Toffe jo det sög ska se om jag kan fota något just nu är dock bilen övertäckt men ska se om jag kan komma åt å ta någon bild tongue

Mvh O.Frankeståhl

751 Inlägg
29 maj 2010
oggy_swe skrev:
Owla skrev:
Hur snabbt körde du/passaten när det smällde? Vet själv hur det är :( Trodde jag skulle få lösa in min för någon vecka sedan pga liknande skada. Ditt eller motpartens fel? För är det motpartens fel och dem börjat klödda med att lösa in bilen så får du väll försvara med allt som är gjort på bilen och att du vill ha din bil reparerad. Brukar hjälpa på traven ibland.

MVH
Owla

Hmm vet ej hur fort jag körde Kanske 40 eller något :O var motpartens fel han tog på sig men en gång. Jo jag ska stå på mig bilen är endå mycket gjord med å Visst om dom vill lösa in den men jag ska ha ganska bra betalt för det annars kan dom gottligt slita. tack :)

Toffe jo det sög ska se om jag kan fota något just nu är dock bilen övertäckt men ska se om jag kan komma åt å ta någon bild :P

Vet precis hur det är! Man sitter där hjälplös och kan inte göra ett skit!
Det är väll bara o fråga om dem kan skaka fram en likvärdig bil annars haha!  ;)
Bilden från den bra sidan va jävligt fin! Deamo har gjort ett bra jobb med fronten!

utbildad klant
2 197 Inlägg
29 maj 2010
Trådstartare
Owla skrev:
oggy_swe skrev:
Owla skrev:
Hur snabbt körde du/passaten när det smällde? Vet själv hur det är sad Trodde jag skulle få lösa in min för någon vecka sedan pga liknande skada. Ditt eller motpartens fel? För är det motpartens fel och dem börjat klödda med att lösa in bilen så får du väll försvara med allt som är gjort på bilen och att du vill ha din bil reparerad. Brukar hjälpa på traven ibland.

MVH
Owla

Hmm vet ej hur fort jag körde Kanske 40 eller något yikes var motpartens fel han tog på sig men en gång. Jo jag ska stå på mig bilen är endå mycket gjord med å Visst om dom vill lösa in den men jag ska ha ganska bra betalt för det annars kan dom gottligt slita. tack smile

Toffe jo det sög ska se om jag kan fota något just nu är dock bilen övertäckt men ska se om jag kan komma åt å ta någon bild tongue

Vet precis hur det är! Man sitter där hjälplös och kan inte göra ett skit!
Det är väll bara o fråga om dem kan skaka fram en likvärdig bil annars haha!  wink
Bilden från den bra sidan va jävligt fin! Deamo har gjort ett bra jobb med fronten!

Hehe JO dom lär ju kunna hitta en likvärdig;) får se vad som händer lixom:P Tackar synd på en sådan fin bil om den ska skrotas, Deamo har inte bara gjort front utan åxå huven skärmen å baken wink han e bra på det han gör

Mvh O.Frankeståhl

1 858 Inlägg
30 maj 2010
Ser ut som om bakspoilern är borta på bilden. Gick den sönder i krocken eller?

Skyline projektet: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=139804
Mina andra projekt (lack m.m): http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=153234
Sponsorer: Dalhems | Göteborgs Solfilmsmontage (Dartsfilmz)

utbildad klant
2 197 Inlägg
30 maj 2010
Trådstartare
deamo skrev:
Ser ut som om bakspoilern är borta på bilden. Gick den sönder i krocken eller?

satt inte på under krocken då jag höll på bygga avgas:P

Mvh O.Frankeståhl

Jlmmy
30 maj 2010
Fett tråkigt oscar sad
Men det skall nog lösa sig skall du se!

ha d

...
171 Inlägg
30 maj 2010
Precis läst alla 34 sidor smile Verkligen grymt jobb du lagt ned på bilen och den ser verkligen läcker ut, älskar lacken och färkombinationen. Tråkigt med skadan, hoppas det går bra. Lycka till!

Audiskadad
1 287 Inlägg
30 maj 2010
fyfan va tråkigt... lider med dej! hoppas de går å rädda!

# Tobias Lundin / 80 sportquattro sedan bygge !
Följ gärna projektet här:
https://www.facebook.com/groups/458659997514331/
Sponsorer: Spacer.se :)

utbildad klant
2 197 Inlägg
30 maj 2010
Trådstartare
OJ tack för allt stöd smile jag hoppas allt löser sig till det bästa, 

zizou Inte illa du läste alla sidor:P tack för visat intresse smile

Så här ser det ut i dags läget i allafall. får hoppas den kommer till verksta i morn å får sig en undersökning.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/32819/941470_1xjtyl.jpg

Mvh O.Frankeståhl

Tangentbordsriddare
1 825 Inlägg
1 juni 2010
har läst igenom hela tråden nu... riktigt fin bil, synd att djur/kommunen/passat'er inte kan låta din bil vara ifred sad

Stolt EVO ägare
584 Inlägg
1 juni 2010
Håller tummarna Humlan

Mitt Projekt -> Mitsubishi Evo I

utbildad klant
2 197 Inlägg
3 juni 2010
Trådstartare
Gomorgon på er Kul att ni fortfarande läser tråder Spec ni som läser igenom hela Inte illa tongue Jag tog fakist ens väng förbi bilskade center i går för kolla om man kunde se något in påd eras gård.
Å jo där inne stog Humlan svårt skadad efter våldsamheterna men hon stog där:P
Måste vekrligen säga bilen syns ganska tydligt gemfört med andra XD
Får se vad som händer nu är dte bara vänta å se vad som händer sad

Mvh O.Frankeståhl

Stolt EVO ägare
584 Inlägg
3 juni 2010
Du får åka förbi och klappa henne lite iaf. så surt sad

Mitt Projekt -> Mitsubishi Evo I

157 Inlägg
3 juni 2010
Fan va synd. Tråkigt för dig, precis när sommarn har startat också...... sad jag känner med dig....

59 Inlägg
4 juli 2010
Hur går det med Humlan? sad

utbildad klant
2 197 Inlägg
5 juli 2010
Trådstartare
Länge sen något hände i denna tråden.
Kan tyvär inte säga något spec bilen har vart bort i 4veckor Och if ger mgi inga bra svar. och dom som ahr bilen säger dom inte hinner börja på den förens dom haft semester Som BÖRJAR om 1 vecka nu. så får nog bilen i höst. OM jag ens får tillbaka den.
Den ärinte värderad eller något ennu.

Kan avslöjja OM jag får tillbaka den så blir det bygga värre motorn antaligen smile vill ha vassa kammar osv wink

Mvh O.Frankeståhl

utbildad klant
2 197 Inlägg
6 juli 2010
Trådstartare
Hej alla kan säga i dag fick jag en god nyhet angånde bilen  Den ska lagas.
d skadad värderades till 18k men kunde lätt skena i väg 5 k till sa han.
Problemet är att dom inte börjar på bilen förens den 9onde augusti så lär inte få den förens i slutet på augusti typ.

Då är min tanke. Köra med bilen lite sen ställa av den å ta ur motorn.
och fortsätta på denna projket tråd med ett fint motorbygge.
Vad tror ni?

Mvh O.Frankeståhl

utbildad klant
2 197 Inlägg
6 juli 2010
Trådstartare
Elda skrev:
oggy_swe skrev:
Hej alla kan säga i dag fick jag en god nyhet angånde bilen  Den ska lagas.
d skadad värderades till 18k men kunde lätt skena i väg 5 k till sa han.
Problemet är att dom inte börjar på bilen förens den 9onde augusti så lär inte få den förens i slutet på augusti typ.

Då är min tanke. Köra med bilen lite sen ställa av den å ta ur motorn.
och fortsätta på denna projket tråd med ett fint motorbygge.
Vad tror ni?

kul!

ja jag hade köpt en motor och trimmat vid sidan om jag wink men jag e galen cool

Hmm elda det var åxå en intressant idé wink Känner mgi lite smågalen efter vart av med bilen i 4-5 veckor cool

Mvh O.Frankeståhl

utbildad klant
2 197 Inlägg
21 juli 2010
Trådstartare
Hej på alla er som följer tråden, tack för ni gör det vill bara säga jag får bilen i augusti som sagt och suget börjar bli ganska stort efter den. SÅ ja efter som jag fyller år I morn den 22 så köpte jag mig en egen present:P

Vad tycks?

https://www1.garaget.org/gallery/archive/32819/967357_rilwe4.jpg

Mvh O.Frankeståhl

59 Inlägg
21 juli 2010
Kul att det kommer igång igen smile

Sök