Tycker lätt min van tog pris för kvällens snyggaste bil
Haha... o STÖRST!!
Vill tacka för en härlig säsong.. Har varit skit kul varje fredag tills kylan tog över.. Vi får se till att anordna vinter träffar med vinterbilarna.. Mer om det senare..
<a href=http://www.abswheels.se rel=”dofollow”> Däck och fälg</a>
Tycker lätt min van tog pris för kvällens snyggaste bil
Haha... o STÖRST!!
Vill tacka för en härlig säsong.. Har varit skit kul varje fredag tills kylan tog över.. Vi får se till att anordna vinter träffar med vinterbilarna.. Mer om det senare..
Vill också tacka för denna säsong. nu när kylan börjar ta över så hoppas man väl på snön så man kan ängna sig åt att pilla på bilen å åka bräda^^ å vinterträffarna som vi får ta att fixa, så man inte bara sitter i garaget
Måste tacka jag med, otroligt proffsigt och snyggt med enkla medel, tycker dock synd om tnm golfen som agerade ensam vakt. Cred till dig. / mr. Residence i bmw 5an.
ja ni vill också såga att jag haft otroligt roligt denna sesong och att teamet ska jobba hårt hela vintern för att utvekla träffen o allt runt om kring=)
Utan offer Ingen seger..! Bättre motto för hela livet finns inte...!
Jo det hade det blivit det som räknas om jag inte bromsat där i parkeringshuset när vi möttes
Hur menar du nu om jag får fråga?? tror du inte jag hade kunnat Knuffa bort dig?? jag var bara snäll och lät dig backa så att jag inte skulle behöva förstöra din front!
Det var rätt kallt igår, kul att det var en del som trotsade kylan och ville ha kul ändå
Jo det hade det blivit det som räknas om jag inte bromsat där i parkeringshuset när vi möttes
Hur menar du nu om jag får fråga?? tror du inte jag hade kunnat Knuffa bort dig?? jag var bara snäll och lät dig backa så att jag inte skulle behöva förstöra din front!