LINGSTROM skrev:
cedergren_ skrev:
Hörde att besiktningsmannen knäckte din regplåt idag?

Haha ja 3ggr också

Körde nästan av hela spoilern när han provkörde bilen! ^^
liquisole skrev:
hur gick besiktningen?

)
Den gick inte igenom med blankt papper men det hade jag inte väntat mig heller med en läckande packning vid grenröret.
Men jag e super nöjd över resultatet iaf.
Avgasvärdena var för höga annars var det inget alls, fick mkt kommentarer om färgen, utseendet och putsen i motorutrymmet vilket kändes sjukt kul att höra såklart.
Precis varit ute och provsladdat och lagt en rullande "burn", går riktigt bra nu faktiskt skulle dock behövt en klok diff, skänk mig en kAAz? ^^
Nej men seriöst, det får bli AGA diffat nån helg när det finns ork, nu är det slut på ork iaf, byta packningen, besikta igen och hoppas på att den går igenom.
Aja nu blire krogen för att fira att bilen e klar, självklart har jag cruisat typ hela eftermiddagen/kvällen!
Kommer fräscha bilder nästa vecka då jag ännu väntar på mina bilvårdsprodukter samt fälgar.
Fälgarna kommer på Onsdag och bilvårdsprodukterna kommer nog tidigare

Have a great night!
Mvh
EDIT;
Jahaja, polisen håller koll på en. Hinner kliva ur bilen så kommer en piké buss som kör förbi min bil och sedan backar tillbaka, kollar in i bilen och säger ngt i radion, morsan såg detta, jag hade redan hunnit komma in. Självklart buskörde jag innan, vafan tror ni om mig?