Har följt detta ett tag nu men aldrig kommenterat något. Måste säga att det ser mycket bra ut och att denna tråden var en utav anledningarna jag skaffade mig en 200 igen bara o fortsätta i denna takten!
Tack så mkt Kul att det påverkat lite iaf ;D Absolut, det gör jag, är just nu hemma en stund bara och käkar, snart avfärd till garaget i några timmar till innan man skall fara till jobbet.
Har följt detta ett tag nu men aldrig kommenterat något. Måste säga att det ser mycket bra ut och att denna tråden var en utav anledningarna jag skaffade mig en 200 igen bara o fortsätta i denna takten!
Tack så mkt Kul att det påverkat lite iaf ;D Absolut, det gör jag, är just nu hemma en stund bara och käkar, snart avfärd till garaget i några timmar till innan man skall fara till jobbet.
Återkommer med update senare ikv.
Mvh
Skall bli kul o se vad som har gjorts
Glömde kameran hemma... Bilder kommer imorgon, då är grejerna monterade också
Har arbetat hela fram till nyss typ, så jag har inte hunnit göra ngt alls med motorn eller bilen idag.. Dock var jag förbi och tog lite bilder och kollade in det pappa gjort då bilderna jag la ut igår kom via MMS från farsgubben.
Nåväl, fick iaf mina nya bussningar till caster stagen så dem ska monteras imorgon om jag hinner de.
Är dålig på att uppdatera, nåväl. Bilen är så gott som klar nu, bara lite småpill kvar nu inför besiktningen imorgon. Dock skall fronten lackeras om igen då den blev helt sjukt dålig, rinningar och fula märken som uppkommit under klarlacken :S
Såhär såg bilen ut igår eftermiddags:
Igår kväll limmade jag dit bakdelarna som tillhör kjolpaketet, ska iväg nu och kolla att det blev bra och så skall innerskärmarna skruvas fast fram och sedan återstår bara jungfru turen och tankning.
Kommer fräscha nya bilder på bilen i helgen eller nån gång nästa vecka!!!
(OBS, vätskan under bilen är bara bromsvätska då jag luftat bromsar och kopplingen Mvh
Nu är allt klart för besiktning. Efter bes skall mina andra lyktor på bak, xenonet monteras, vingen skall skruvas dit, bilen skall sänkas lite till osv osv.
Och som sagt i slutet på månaden skall fronten lackeras om och rinningarna på karossen skall bort och mer klarlack skall sprutas på bilen ;D
Såhär blev resultatet för nu iaf:
Kolla gärna in min bil lite då och då, kommer fräscha bilder nästa vecka
OJ här var länge sen man skrev Det har hänt lite med bilen sen sist.
Bilen har mot all förmodan fungerat bra i sommar och bara krånglat ordentligt en gång då diffen rasade PRECIS innan en sparrkväll här på Gotland, typiskt..hmmff...
Nåväl, "ny" diff är på plats och bilen funkar än idag utmärkt. Men jag är skeptisk när det handlar om Nissan och vill helst vara på den säkra sidan och renoverar därför motorn igen och självklart kan jag inte ge fan i att pula med exteriören...
Nytt kjolpaket är provmonterat, crippen_chippen's gamla kjolpaket så det är riktigt bra passform, lite småpill kvar men det stora grovjobbet är klart.
Lägger upp lite bilder på hur bilen sett ut i början på säsongen, mitten, slutet och NU. Kan inte lova att tråden kommer uppdateras ofta men jag gör det så ofta jag kan och har tid, lovar er det.
Här följer några bilder, NJUT NU, tryck på bilderna för mer info: