Idag har jag slipat nästan klart.... tråkiga e att han som skulle polera (som har jobbat med sånt) inte har riktigt med tid.. så han skulle komma över imonn å gå igenom hur man polerar bäst... Hoppas man kan detta själv å att det blir skapligt i alla fall... har även moterat motorlyften samt växelriktaren.. & dragit kablar..
Detta gillade jag! Sjukt snyggt motiv du gjort. Lägger namnet på minnet. Lycka till med resten av bygget, ska bli mycket kul & se bilen färdigdtälld.
Tack ska du ha !
Nu har min egna polerbuttler vart ner en snabbis & testat polera lite.. nästa vecka kommer han & polerar hela bilen för hoppningsvis.. Så här fint kan det bli när det blir klart.. vackert uten poler-rosor..
Hallå! förra & denna veckan har ja mest grejat med flaklocket...
slängde i liten ljus-slinga.. korset i mitten ligger ca:3-4cm ovanför plexiglaset Får se om ja behåller ljus-slingan som jag har eller köper bättre led-slinga kanske... vi fårse. det kärver mycket ränkande å funderande när man ska bygga nått... det e inte bara smälla ihop.. hehe allt ska ha sin funktion... slipa,skruva,bända,mäta.... jaa ni vet..
På Torsdag har polerkillen lovat att komma & polera bilen åt mej.. & jag hoppas verkligen att han håller vad han lovat...för nu måste jag forsätta montera resten.. & då lär poleringen vara klar.... !
Idag har Bergman.. min privata polerbuttler vart å polerat lite på pickupen.... har polerat halva hittils.... Bergman är en pedant sate men det är mycket bra ! Här har vi honom in action ! Förhoppningsvis så har han tid på Tisdageftermidda & kväll att polera klart resten av bilen... Nu vill ja fan ha den färdig snart !