Hösten är på väg med stormsteg! På Måndag blir man intervjuad av Arbetarbladet (lokala) dagstidningen. Reportaget visas till helloween passar ju bra Inte mycket kvar på bilen, får se om jag orkar plocka ut interiörerna & måla upp dom i vinter. Hoppas att vintern går fort så man får ut å köra tidigt i vår
fina motiv. påminner väldigt mycket om min probe... med motiven och speciellt det på huven... men de ser bra ut!
Hehe jo fick se den efter jag lagt motivet, visste inte om att de va en till bil med ungefär lika motiv. Jaja så kan det gå ibland.. du har snygg Probe må jag säga !
Nu är det klart... ska på utställning den 9-10 april på Bollnäs motorrevy.... det kan bli roligt kanske.. Ska stå & motiva lite där med i ett bås med två andra snubbar... så kom dit å kika !
Ska du ner till Elmia något? Outdoorshowen borde du ju komma in på iaf.
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Men då kör du väl den ner iaf så du kan snurra med den på A6 center på lördagskvällen?
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Finns lite bilder från utsällningen under galleri... Har nu beställt tid för besiktning & försäkrat den... tyvärr hittade ja inget försäkringsbolag som har nån sorts tilläggsförsäkring för "showlack" så det fick bli folksam hel.... tråkigt om man blir påkörd bara.. då får man inte ut mycket med stålar dessutom lär man ju lacka bilen hos lackeringsfirma som är bunden till folksam.....bläää Aja... får hoppas att den går igenom nu da.... Kommer mer bilder på den snart.
Fick dra bort toningen på sidofönstrena... annars får jag väl inte igenom bilen på besiktningen.. surt som fan... ser jävulskt tråki ut...utan toningen faktiskt =/ Aja.. får väl slänga på mig solbrillor istället då