Snyggt gjort! Men för att va lite kritisk tycker jag inte den är jätte lika en sån saw docka, känns som att ansiktsformerna inte stämmer helt hundra! Men grymt bra gjort ändå! Hade jag gjort det hade man inte sett att det va mer än kladd!
håller med om att saw puppet inte är din bästa målning på bilen , tycker kinderna känns lite väl utstickande , gillar dock bilen som f**n så kämpa på , ser fram emot slutresultatet
Snyggt gjort! Men för att va lite kritisk tycker jag inte den är jätte lika en sån saw docka, känns som att ansiktsformerna inte stämmer helt hundra! Men grymt bra gjort ändå! Hade jag gjort det hade man inte sett att det va mer än kladd!
Jodå SAW dockan är exakt i propotion det är vinkeln som gör så att kinderna sticker ut... vid vecket på dörren...
Men ska justera mer på den så den kanske kan bli lite bättre.... känner att jag börjar stressa när jag lägger motiven nu då jag vill bli klar till Augusti ! Hoppas den blir bra ändå...
Jodå SAW dockan är exakt i propotion det är vinkeln som gör så att kinderna sticker ut... vid vecket på dörren...
Men ska justera mer på den så den kanske kan bli lite bättre.... känner att jag börjar stressa när jag lägger motiven nu då jag vill bli klar till Augusti ! Hoppas den blir bra ändå...
Det låter bra! För ögonen blir iaf väldigt lurade! Men det tror jag du klarar, du jobbar ju på ganska bra tycker jag!
Mycket skills i dina motiv.. Ska bli riktigt kul att se hur slutresultatet kommer att bli, vad har du mer för planer då det gäller bilen? något stereoljud?
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.