Top Gear - Bästa Motorprogrammet?

lustgasen Saab 99 Turbo-Nörd
13 maj 2006 · 368 Inlägg

Stefan Varberg skrev:
Japp topgear är helt kanon.
motorist är ingen höjdare alls, bara barnsligt.
undrar om topgear skulle bli ännu bättre om tiff skulle vara med?

Finns ingen person jag hatar mer än tiff.. han kan ju gärna dö.. När han ska berätta något blir man ju galen.

Med lust att gasa
www.aabh.se/
www.antonbjörklund.se/
Saab 99 GL VAN "Servicebilen-Vanheden" (1977)
9-5Robz
13 maj 2006 · 15 Inlägg

Topgear är helt klart bäst, motorjournalen var också grymt bra på sin tid.

Saab 900 convertible
Scorren
13 maj 2006 · 186 Inlägg

Fan när "the stig" körde av banan tänkte jag: "det där lär bli dyrt, och sista bilen de får låna av Koenigsegg". Men nej "the stig" klagar på ett behov av en bakvinge (Han kunde ju inte säga att han inte klarade av maskinen), då ställer Koenigsegg upp med en ny bil med deras önskemål. Det säger en del om respekten för programmet. Men med tanke på hur stort Top Gear är, och att "The Stig" tror att han kan få CCX:en på förstaplats i deras lista så är det ju självklart att de ställer upp med en ny bil. Skulle jag också gjort, snacka om bra publicitet!!

För övrigt är Top Gear helt klart bästa motorprogrammet!! De vet ju hur de ska snacka för att ge en rysningar... som när de testkörde nya M5:an. Först klagar Clarkson på allt, och sen trycker han på M-knappen...... brrr.....

Catch me if you can!
JohnnyN Rutinerad medlem
13 maj 2006 · 1 938 Inlägg

Finns nog inget som slår TopGear wink
Vem kan t.ex. glömma när de skulle ha sönder en Toyota Hilux? big_smile
Eller när de hade "kulstötning" med husvagnar? lol

sparkcykeln
13 maj 2006 · 17 Inlägg

fan top gear e ju så fjolligt...alla andra brittiska program också....

Engen HEAVY METAL
13 maj 2006 · 765 Inlägg

Top Gear Regerar- 

Sämsta möjliga motor programm va nog det där med han bygginredarn från Äntligen hemma eller vare va.. Kommer inte ihåg vad programmet heter. .   Kikade på det en gång när Daniel Carlson total misshandlade en Audi Ur Quattro på Banan..  Sedan dess bojkottade jag det programmet totalt..  MVH/ adde

\m/ Heavy Metal Life Style \m/
http://www.searingi.com
http://www.svxc.se
Toyota Avensis "Executive" (2003)
Nknn
13 maj 2006 ·

Vad har hänt med motorjournalen och den här sköna programledaren som testade nya m5an? smile

-Ncs-
13 maj 2006 · 321 Inlägg

Ja personligen tycker inte det e så jättespännande program, känns mest som dom hyllar sin "egna" bilar medans dom hade mycket negativ kritik på Corvette Z06... som exempel...

Bättre kan dom tycker jag...

Tough ain´t...ENOUGH!
Ostsåsen
13 maj 2006 · 173 Inlägg

Scorren skrev:
För övrigt är Top Gear helt klart bästa motorprogrammet!! De vet ju hur de ska snacka för att ge en rysningar... som när de testkörde nya M5:an. Först klagar Clarkson på allt, och sen trycker han på M-knappen...... brrr.....

Såg det avsnittet och håller med fullständigt! Han klagade på allt! Navigatorrösten, blinkersknappen, utseendet, funktionerna i växellådan mm.mm ... allt var bara skit med nya M5:an... Sen tryckte han på den lilla "M" knappen. Ungefärligt citat :

"And suddenly this annoying, irritating and frustrating piece of car transforms totaly! It turns into a monster! It turns ... Into an M5 !!!!"


Man kan ju fundera på ifall dom hade dragit ut på det så länge ifall det hade varit en Jaguar ... smile . Dom är en liiiiiiten aning konservativa och partiska, men helt klart det bästa bilprogramet på tv.

mvh / Fredric

nagasaki.020
14 maj 2006 · 311 Inlägg

De är ju roliga, liksom de är ju ultrasarkastiska och det gör det underhållande. De gör riktiga tester så man verkligen ser vad som är bra och dåligt. Andra bilprogram iallafall här i spanien så snackar de bara om hur bra bilarna är och så har de lite "lätt-rock" i bakgrunden.  Men i Top Gear så kommer de alltid fram med överdrivna tester och så vidare, men det är det roliga. Har ni sett "How to kill a porsche 911"? Den är värd å se...

lustgasen Saab 99 Turbo-Nörd
1 juli 2006 · 368 Inlägg

Såg säsong 8 episod 1-4 nyss, sjukt va bra programmet är alltså, kameramännnen,reportagen, musiken, allt är perfekt gjort.

Med lust att gasa
www.aabh.se/
www.antonbjörklund.se/
Saab 99 GL VAN "Servicebilen-Vanheden" (1977)
camaro67 Meister
1 juli 2006 · 6 763 Inlägg

top gear är bra.. men svenska motorist är ju grymt(dåligt)!! fy fan man blir ju irriterad! en peugot cab på 90 hästar va ju grymt snabb, medans alfan hade 150 eller någe men den sa dom inte mycke om.. nee fy fan

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Holiace
18 november 2007 · 1 754 Inlägg

Top Gear är bäst, störst och har bäst programledare!

Jag kan inget om allt.
Waho Allmänt Jobbig
19 november 2007 · 1 200 Inlägg

Det är så gryyymt bra ! big_smile
Älskar allt som har med topgear att göra tongue

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
Hoolmgren
19 november 2007 · 83 Inlägg

Jeremy Clarkson är nog fan världens bästa programledare, mer top gear åt folket!

Bättre att stjärnan sitter bakom ratten än på huven.
Frippe08 Galen
19 november 2007 · 849 Inlägg

Nåfon som vet när dom börjar sända det igen? på kanal9? orkar inte mer motojournalen så jävla dåligt!

Min bmw 325 touring som ska sugtrimmas! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=191202
BMW 328IM individual "kurwa" (1996)
Fel_xi
19 november 2007 · 211 Inlägg

Top gear är ju mest underhållande iaf även om Fifth gear har mets koll, med tanke på program ledarnas tidigare meriter smile

John87 Stolt Volvoägare
19 november 2007 · 4 913 Inlägg

Fel_xi skrev:
Top gear är ju mest underhållande iaf även om Fifth gear har mets koll, med tanke på program ledarnas tidigare meriter smile

Jag klarar inte av den där tjejen i Fifth Gear.
Stör mig som attan på henne tongue

Jeremy for the win!

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Holiace
19 november 2007 · 1 754 Inlägg

John87 skrev:

Fel_xi skrev:
Top gear är ju mest underhållande iaf även om Fifth gear har mets koll, med tanke på program ledarnas tidigare meriter smile

Jag klarar inte av den där tjejen i Fifth Gear.
Stör mig som attan på henne tongue

Jeremy for the win!

Hon är snygg, men om det är någon jag inte klarar av är det Tiff...

Jag kan inget om allt.
Finnmerchant Oseriös Aktör
19 november 2007 · 592 Inlägg

jeremy gör sig så jävla bra i alla program och filmer han är med i.

Performance can be dangerous.........thats why i drive KingCab
Nissan King Cab 4x4 DIESEL "Carnival of Rust" (1992)
Volvo C303 "TGB111A MT" (1977)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang